Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-31
Łódź: Remont pracowni objętości i przepływu w Okręgowym Urzędzie Miar w Łodzi
Numer ogłoszenia: 154976 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar w Łodzi, ul. Narutowicza 75, 90-132 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6787766, fax 042 6783768.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pracowni objętości i przepływu w Okręgowym Urzędzie Miar w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pracowni objętości i przepływu w Okręgowym Urzędzie Miar w Łodzi z wykonaniem stanowiska do szeregowego sprawdzania wodomierzy. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 z póz. zmianami).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 z póz. zmianami); b) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac, których dotyczy zamówienie; c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie złożone przez uprawnionego przedstawiciela oferenta na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - referencje od poprzednich zamawiających, że roboty wykonane zostały z należytą starannością; - wykaz doświadczenia kierownika robót przewidzianego do realizacji zamówienia oraz informacje na temat jego kwalifikacji zawodowych; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,9
- 2. okres gwarancji - 0,1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/oum/lodz/zp_ogl/?
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Urząd Miar w Łodzi, ul. Narutowicza 75; pok. 111.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Okręgowego Urzędu Miar w Łodzi, ul. Narutowicza 75; 90-132 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- ZP 39/25 Dostawa leków.
- ZP 37/25 DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO GZ-50
- Wykonanie cyfrowych zdjęć lotniczych pionowych 0,05 m, numerycznego modelu terenu, numerycznego modelu pokrycia terenu, barwnej, cyfrowej "prawdziwej" ortofotomapy RGB i CIR w układach PL2000.6 (...)
- Budowa budynku podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla Miejskiego Centrum Medycznego "Widzew" w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157
- Wykonanie kompensatorów mocy biernej w 28 obiektach Miasta Łodzi - cz. 1
- Wykonanie kompensatorów mocy biernej w 27 obiektach Miasta Łodzi - cz. 2
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kablowej sieci elektroenergetycznej 15kv, kontenerowej stacji transformatorowej 15kV/0,4kV , kablowej sieci elektroenergetycznej 0,4kV (...), wiaty z instalacją fotowoltaiczną (...) - post.nr 2
- Termomodernizacja budynku Oficyny Pałacowej Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
- Budowa 14 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 56/35, 56/7, 56/8, 56/9, 56/10, 56/12,56/13, 56/14 w msc. Wielmoża
- Remont (modernizacja) placu oraz schodów przy budynku remizy OSP w Bukowskiej Woli
- Przebudowa, nadbudowa 24 domków całorocznego zakwaterowania turystycznego (domki wypoczynkowe) w formule zaprojektuj i wybuduj dla PAN DPT w Wierzbie
- Wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych w celu utworzenia Oddziału Geriatrycznego w SPZZOZ Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





