eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DOSTAWA URZĄDZEŃ DO OBSŁUGI SAMOLOTU F - 16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Poznań: DOSTAWA URZĄDZEŃ DO OBSŁUGI SAMOLOTU F - 16
Numer ogłoszenia: 154947 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ DO OBSŁUGI SAMOLOTU F - 16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do obsługi samolotu F-16 potrzeby JW 1156. Zamówienie zostało podzielone na 8 PAKIETÓW: PAKIET nr 1 - System endoskopii przemysłowej - komplet; PAKIET nr 2 - Myjka ultradźwiękowa; PAKIET nr 3 - Zgrzewarka do plastiku komplet; PAKIET nr 4 - Napinacz - wiązarka - bandownica; PAKIET nr 5 - Defektoskop magnetyczny; PAKIET nr 6 - Miernik częstotliwości; PAKIET nr 7 - Zestaw naprawczy DT1893AY; PAKIET nr 8 - Narzędzie BG2500.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-6, 42.65.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: wykazał, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę urządzeń endoskopii przemysłowej , o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda;dotyczy tylko PAKIETU nr 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę terminu dostawy do 98 dni od dnia podpisania umowy, w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę trudności w pozyskaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1156 ul. Silniki 1 lok. 101, 61-325 Poznań Kancelaria Jawna pok.101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1156 ul. Silniki 1 lok. 101, 61-325 Poznań Kancelaria Jawna pok.101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET nr 1 - System endoskopii przemysłowej - komplet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 1 - System endoskopii przemysłowej - komplet- szczegółowy opis w zał. nr 4 a do SIWZ Formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET nr 2 - Myjka ultradźwiękowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 2 - Myjka ultradźwiękowa- szczegółowy opis w zał. nr 4b do SIWZ- Formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET nr 3 - Zgrzewarka do plastiku komplet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 3 - Zgrzewarka do plastiku komplet- szczegółowy opis w zał.4c do SIWZ- Formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET nr 4 - Napinacz - wiązarka - bandownica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 4 - Napinacz - wiązarka - bandownica - szczegółowy opis w zał. 4d do SIWZ- Formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET nr 5 - Defektoskop magnetyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 5 - Defektoskop magnetyczny- szczegółowy opis w zał.4 e do SIWZ- Formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET nr 6 - Miernik częstotliwości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 6 - Miernik częstotliwości- szczegółowy opis w zał. 4f do SIWZ- Formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET nr 7 - Zestaw naprawczy DT1893AY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 7 - Zestaw naprawczy DT1893AY - szczegółowy opis w zał. 4g do SIWZ - Formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET nr 8 - Narzędzie BG2500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 8 - Narzędzie BG2500- szczegółowy opis w zał. 4 h do SIWZ- formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.