eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej w Pastuchowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-31

Jaworzyna Śląska: Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej w Pastuchowie
Numer ogłoszenia: 154932 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworzyna Śląska, ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, fax 074 8588253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzyna.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej w Pastuchowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane i instalacyjne - wykonanie podbudowy z drenażem odwadniającym, wykonanie nawierzchni boiska z poliuretanu o powierzchni 45x27m, wykonanie ogrodzenia z siatki oraz montaż urządzeń - wgdokumentacji technicznej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium - 3000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent składający ofertę musi spełniać następujące warunki: 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia, 2. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 3. spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy PZP, 4. przy wykonywanych pracach zatrudni wykwalifikowany i doświadczony personel oraz kadrę techniczną posiadającą uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym i przepisami szczegółowymi a niezbędne do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej, 5. posiada sprzęt /własny lub dzierżawiony/ niezbędny do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej. 6. posiada potencjał finansowy wystarczający do zrealizowania zamówienia 7. realizował w ostatnich pięciu latach zamówienia publiczne na roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt. 5 SIWZ wraz z wymaganymi n/w dokumentami stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy, z którego wynika, iż przedmiot działalności oferenta jest tożsamy z przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie /konsorcjum/. W przypadku konsorcjum umowa winna m.in. wskazywać lidera konsorcjum oraz zapis o odpowiedzialności solidarnej uczestników konsorcjum wobec inwestora. Zamawiający żąda, aby w umowie był zapis, iż minimum 50% prac objętych przedmiotem zamówienia wykonywał będzie lider konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. d, i, k, l, ł. c) Wykaz wykonawców / zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym / , którym wykonawca zleci wykonanie części prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. Zapisy umów lub projekty umów nie mogą stać w sprzeczności z postanowieniami przedmiotowo-istotnymi umowy zawartej pomiędzy oferentem (wykonawcą generalnym) a zamawiającym, stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ Umowy lub projekty umów podwykonawczych oferent dołączy do ofert celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego / Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408/ Do wykazu należy dołączyć informację o kwalifikacjach podwykonawców niezbędnych do realizacji zamówienia. d) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, (w postaci czytelnej tabeli: rok / liczba pracowników fizycznych / liczba personelu technicznego) e) wykaz pracowników kadry technicznej wyznaczonych do realizacji zadania wraz z potwierdzeniem kwalifikacji tych pracowników w formie kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. /Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz 42/ UWAGA: W informacji o zatrudnieniu i kwalifikacjach pracowników należy jednoznacznie wskazać osobę desygnowaną do pełnienia obowiązków kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. f) wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat stanowiących przedmiot przetargu ( roboty budowlane o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł.) z podaniem inwestora (nazwa, adres, telefon, imię i nazwisko osoby mogącej potwierdzić wykonanie prac), krótką charakterystyką robót (wartość robót i okres realizacji) W przypadku prowadzonej działalności przez okres krótszy niż pięć lat, wykaz należy sporządzić dla okresu prowadzonej działalności. Nazwa inwestora, adres i telefon kontaktowy Imię i nazwisko osoby mogącej potwierdzić wykonanie prac Nazwa zadania/zakresu wykonanych prac Krótki opis wykonanych prac Wartość wykonanych prac Okres realizacji g) protokoły końcowe odbioru robót lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie robót wymienionych w wykazie z należytą starannością, obiektów tożsamych z przedmiotem przetargu, wyszczególnione w punkcie 4 f, h) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony (na czas realizacji zadania) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wartość polisy nie mniejsza niż : 100 000 zł. i) pisemną informację z banku finansującego firmę o braku zadłużeń i kondycji finansowej firmy, oraz potwierdzenie zdolności kredytowej firmy, (w przypadku oferentów posiadających konta w różnych bankach informacja wymagana jest ze wszystkich tych banków) - na wartość równą co najmniej cenie ofertowej brutto j) kosztorysy ofertowe, Oferent opracuje kosztorys ofertowy w oparciu o dokumentację techniczną i przedmiar robót zawierający podstawę wyceny (załącznik nr 4 do SIWZ) w formie określonej Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389, z dnia 8.06.04 ). Kosztorys ofertowy winien zawierać kosztorys szczegółowy oraz ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji kosztorysowych, obejmujące wszystkie składniki cenotwórcze. Kosztorysy wykonane w innej formie zostaną odrzucone. Odrzucenie kosztorysu skutkuje odrzuceniem oferty. Oferent winien w swoim kosztorysie wycenić każdą pozycję podaną w kosztorysie z uwzględnieniem wielkości podanych w przedmiarze oraz ująć wszystkie inne koszty związane z przygotowaniem, prowadzeniem i odbiorem robót. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót. Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania upustów w stosunku do wyliczonej wartości kosztorysowej. k/ ważne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne tj.: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l/ ważne zaświadczenie z US o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków tj.: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ł/ pisemną informację z Krajowego Rejestru Karnego dot. niekaralności władz firmy, spółki wymienionych w wyciągu z rejestru sądowego lub wpisie do ewidencji, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, m/ dowód wpłaty wadium, Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. W przypadku brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie w formie niewłaściwej (np. nie-poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) mają zastosowanie art. 26 ust 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworzyna.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna Śląska pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna Śląska sekretariat /pok. nr 1/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.