eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › system do modelowania o obliczeń statystycznych STATISTICA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Wrocław: system do modelowania o obliczeń statystycznych STATISTICA
Numer ogłoszenia: 154869 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska Wydział Inżynierii Środowiska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202555, fax 071 3203472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: system do modelowania o obliczeń statystycznych STATISTICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją oprogramowania WebSTATISTICA w angielskiej wersji językowej z licencją dla 5 jednoczesnych użytkowników ważna do 30 kwietnia 2010 roku, w następującej konfiguracji: - STATISTICA Pakiet Podstawowy - 1 jednoczesny użytkownik - STATISTICA Pakiet Podstawowy + Automatyczne Sieci Neuronowe - 1 jednoczesny użytkownik - STATISTICA 8 - 1 jednoczesny użytkownik - STATISTICA + QC - 1 jednoczesny użytkownik - STATISTICA QCMiner - 1 jednoczesny użytkownik. Oprogramowanie powinno umożliwiać dostęp uprawnionych użytkowników do odpowiednich narzędzi analitycznych STATISTICA z dowolnego komputera podłączonego do sieci Internet i wyposażonego w przeglądarkę internetową (IE w wersji min. 6). Dostawa zobowiązany jest zainstalować oprogramowanie na odpowiednim sprzęcie komputerowym przygotowanym i udostępnionym przez Zamawiającego. Dodatkowo dostawca przeprowadzi 1-dniowe szkolenie grupy użytkowników z obsługi systemu WebSTATISTICA oraz zapewni usługi konsultacyjne w zakresie eksploatacji systemu w formie 2 jednodniowych wizyt specjalisty dostawcy. Szkolenie oraz konsultacje odbędą się w miejscu przygotowanym i wskazanym przez Zamawiającego. Oprogramowanie powinno udostępniać (dla 1 jednoczesnego użytkownika) następujący zestaw technik analitycznych: Statystyki podstawowe i tabele Dopasowanie rozkładów Regresja wieloraka Analiza wariancji (ANOVA i MANOVA) Statystyki nieparametryczne Ogólne modele liniowe (GLM) Uogólnione modele liniowe i nieliniowe (GLZ) Ogólne modele regresji (GRM) Modele cząstkowych najmniejszych kwadratów (PLS) Komponenty wariancyjne Analiza przeżycia Estymacja nieliniowa Linearyzowana regresja nieliniowa Analiza log-liniowa tabel liczności Szeregi czasowe i prognozowanie Modelowanie równań strukturalnych Analiza skupień Analiza czynnikowa Składowe główne i klasyfikacja Analiza kanoniczna Analiza rzetelności i pozycji Analiza korespondencji Skalowanie wielowymiarowe Analiza dyskryminacyjna Ogólne modele analizy dyskryminacyjnej Analiza mocy testów Tworzenie wykresów Karty kontrolne Wielowymiarowe karty kontrolne Analiza zdolności procesu Planowanie doświadczeń Ogólne modele drzew klasyfikacyjnych i regresyjnych (G-Trees) Ogólne modele CHAID Interakcyjne drzewa klasyfikacyjne i regresyjne (CART i CHAID) Drzewa klasyfikacyjne i regresyjne ze wzmacnianiem (boosted trees) Sieci neuronowe Losowy las Analiza skupień uogólnioną metodą EM i k-średnich Uogólnione modele addytywne (GAM) Multivariate Adaptive Regression Splines (MARSplines) Metoda wektorów nośnych (Support Vector Machines - SVM) Naiwny klasyfikator Bayesa, Metoda k-najbliższych sąsiadów Analiza składowych niezależnych Ocena dobroci dopasowania Szybkie wdrażanie modeli predykcyjnych (PMML) Dobór i eliminacja zmiennych Dobroć dopasowania, klasyfikacji, predykcji Łączenie klas (grup) dla predykcyjnego data mining Oprogramowanie powinno udostępniać przestrzeń roboczą data mining w której możliwe jest (w postaci diagramu) definiowanie projektów analizy i przetwarzania danych. Oprogramowanie powinno umożliwiać realizację operacji na danych. Musi udostępniać arkusz danych (z możliwością uruchamiania w oknie przeglądarki internetowej) umożliwiający interakcyjne wprowadzanie i przekształcanie danych (sortowanie, transformacje zmiennych, ułóż w stertę/rozrzuć po zmiennych) oraz import i eksport danych (m.in. z plików Excell i plików tekstowych). Oprogramowania musi mieć możliwość łączenia z bazami danych przez OLE DB. Oprogramowanie musi zapewniać możliwość tworzenia raportów z analizy, z możliwością zapisania w formacie PDF. Dodatkowo oprogramowanie powinno zawierać wbudowany, zgodny ze standardami język programowania STATISTICA Visual Basic, który umożliwia dostęp programowy dostęp do praktycznie każdego elementu i każdej funkcji programu STATISTICA oraz programowanie własnych procedur analitycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.53.00 - Oprogramowanie statystyczne Kod CPV wg słownika 2008: 48.46.30.00 - Pakiety oprogramowania statystycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu : O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, i prowadzą działalność gospodarczą w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę OC lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 ust. 1 ustawy- zgodne ze wzorem - zał. nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, należy załączyć pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący zał. nr 4 do SIWZ. 7. Polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwagi: 1. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów (konsorcjum) każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty określone w punktach 3,4,5 wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów. Dokumenty określone w punktach 1,2,6,7,8,9 podmioty składają wspólnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum) należy przedstawić pełnomocnictwo rodzajowe ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wspólników/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie, o której mowa w punkcie III.4. Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 3 do SIWZ) musi być wypełnione i podpisane przez wszystkich członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej lub osobę wskazaną w pełnomocnictwie. Cena oferty: Za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca określi cenę, która będzie stała i niezmienna. Cenę należy wpisać do formularza ofertowego (wzór zał. nr 2 do SIWZ) w formie cyfrowej i słownej. Kryteria oceny ofert Po stwierdzeniu ważności oferty oraz spełnieniu warunków niniejszej specyfikacji Zamawiający dokona oceny oferty w oparciu o przyjęte kryterium ceny 100 %.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 ust. 1 ustawy- zgodne ze wzorem - zał. nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, należy załączyć pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący zał. nr 4 do SIWZ. 7. Polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Inżynierii Ochrony Środowiska Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Wrocławskiej, pl. Grunwaldzki 9, 50-377 Wrocław bud. D-2 pok.212.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Instytut Inżynierii Ochrony Środowiska Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Wrocławskiej, pl. Grunwaldzki 9, 50-377 Wrocław bud. D-2 pok.208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.