Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Nowy Dwór Gdański: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu - Aktywność społeczno-zawodowa mieszkańców źródłem rozwoju Gminy Nowy Dwór Gdański (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013: Priorytet VII, Działanie 7.1,Poddziałanie 7.1.1) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 154858 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Konopnickiej 19, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 55 247 21 72, faks 55 247 21 72 wew. 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsndg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu - Aktywność społeczno-zawodowa mieszkańców źródłem rozwoju Gminy Nowy Dwór Gdański (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013: Priorytet VII, Działanie 7.1,Poddziałanie 7.1.1) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Aktywność społeczno-zawodowa mieszkańców źródłem rozwoju Gminy Nowy Dwór Gdański realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gdańskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 50 szkoleń opisanych w XVII częściach. Szkolenia będą przeprowadzone od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2013 roku. Zamówienie obejmuje następujące kursy I CZĘŚĆ Pracownik administracyjno-biurowy - liczba uczestników szkolenia 5 osób, Kurs komputerowy dla średniozaawansowanych - liczba uczestników szkolenia 4 osoby, Kurs komputerowy - podstawy - liczba uczestników szkolenia 5 osoby, Kadry i płace - liczba uczestników szkolenia 3 osoby,Podstawy księgowości - liczba uczestników szkolenia 3 osoby, Samodzielny księgowy - bilansista - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, Grafik komputerowy - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, II CZĘŚĆ Minimum sanitarne z elementami PPOŻ - liczba uczestników szkolenia 11 osób, Obsługa kasy fiskalnej - liczba uczestników szkolenia 21 osób, Magazynier z fakturowaniem i obsługą programów magazynowych - liczba uczestników szkolenia - 8 osób, Sprzedawca fakturzysta - liczba uczestników szkolenia 13 osób, Przedstawiciel handlowy - telemarketer z aktywnymi technikami sprzedaży - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Recepcjonista - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, III CZĘŚĆ Język angielski - podstawy - liczba uczestników szkolenia 7 osób. Język niemiecki - podstawy - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, Język angielski dla średniozaawansowanych - liczba uczestników szkolenia 7 osób, Język niemiecki dla średniozaawansowanych - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Język angielski dla zaawansowanych - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, IV CZĘŚĆ Opiekunka dziecięca - liczba uczestników szkolenia 3 osoby, Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych - liczba uczestników szkolenia 3 osoby, Pierwsza pomoc medyczna - liczba uczestników szkolenia 4 osoby, V CZĘŚĆ Fryzjer damski i męski - liczba uczestników szkolenia - 6 osób, Stylizacja paznokcia - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Wizażysta- stylista - liczba uczestników szkolenia 4 osoby, Kosmetyczka - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, Masaż bańkami chińskimi, gorącymi kamieniami i stemplami ziołowymi - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Masaż klasyczny I i II stopień - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, VI CZĘŚĆ Kucharz - liczba uczestników szkolenia 6 osób, Kelner - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Cukiernik - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, VII CZĘŚĆ Wózki jezdniowe specjalistyczne powyżej 5 ton - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, Kierowca -operator wózka jezdniowego - liczba uczestników szkolenia 8 osób, Operator podestu ruchomego - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, VIII CZĘŚĆ Spawanie metodą MAG 135 i MAG 136 - liczba uczestników szkolenia 8 osób, Spawanie Elektryczne (111) - liczba uczestników szkolenia - 3 osoby, Spawanie metodą MIG 131 - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, IX CZĘŚĆ Kurs samoobrony - liczba uczestników szkolenia 3 osoby, Ochrona imprez masowych i lotnisk - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Pracownik ochrony nielicencjonowany - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, X CZĘŚĆ Florysta - liczba uczestników szkolenia 4 osoby, Kurs Decoupage - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, XI CZĘŚĆ Operator koparko-ładowarki - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Operator koparki jednonaczyniowej - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, XII CZĘŚĆ Aranżacja i zagospodarowanie terenów zielonych - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, XIII CZĘŚĆ Malarz proszkowy - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, Technolog Robót wykończeniowych - moduły glazurnik, malarz-szpachlarz - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, XIV CZĘŚĆ Krawiectwo lekkie - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, XV CZĘŚĆ Hodowla małych ssaków - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, XVI CZĘŚĆ Uprawnienia energetyczne - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, XVII CZĘŚĆ Kurs pedagogiczny - liczba uczestników szkolenia 1 osoba. Zamówienie obejmuje catering..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w sytuacjach kiedy: zmieni się liczba Uczestników projektu lub jeżeli w trakcie realizacji projektu modyfikacji ulegną Indywidualne Plany Działania Uczestników lub w kolejnych latach koniecznym okaże się zakup usług tego samego rodzaju skierowanych do nowych klientów M-GOPS w Nowym Dworze Gd. lub nowych Uczestników projektów
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zleceniodawca zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, -w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania liczba osób biorących udział w poszczególnych kursach/szkoleniach warsztatach może ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (oferowana cena brutto szkolenia jednej osoby pomnożona przez liczbę Uczestników biorących udział w zajęciach). W przypadku kursów jednoosobowych, rezygnacja uczestnika sprawi, że kurs nie odbędzie się.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mgopsndg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Konopnickie 19, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Konopnickie 19, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
- SR.272.rb.10.2024.RG Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie wraz z zakupem wyposażenia.
- SR.272.u.09.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: ,,Przebudowa drogi powiatowej Myszkowo - Myszewo do granicy z powiatem malborskim w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj''.
- Budowa infrastruktury społecznej na terenach popeegerowskich w Gminie Nowy Dwór Gdański
- SR.272.rb.08.2024.RG Przebudowa drogi powiatowej Myszkowo - Myszewo do granicy z powiatem malborskim w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkoleniowa pt. "ABC Przedsiębiorczości" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia online wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych i prezentacji multimedialnej pt. Podstawy prawne działania zespołu interdyscyplinarnego
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 20 osób w wieku 18-25 lat, uczestników projektu "Aktywni z OHP" (1)
- Świadczenie usług z zakresu prowadzenia nauki języków obcych dla pracowników Urzędu Dozoru Technicznego w latach 2024-2026, znak sprawy ZP-DK-51/24
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.