eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca K³odzka › 1) Remont ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej wraz z remontem dodatkowego fragmentu chodnika przy budynku nr 7/9 ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej, 2) Remont o¶wietlenia drogowego - ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-01-27

Og³oszenie nr 15483 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.

Bystrzyca K³odzka: 1) Remont ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej wraz z remontem dodatkowego fragmentu chodnika przy budynku nr 7/9 ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej, 2) Remont o¶wietlenia drogowego - ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystrzyca K³odzka, krajowy numer identyfikacyjny 89071795800000, ul. ul. Henryka Sienkiewicza  6, 57500   Bystrzyca K³odzka, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 748 117 600, e-mail igp@bystrzycaklodzka.pl, faks 748 111 588.
Adres strony internetowej (URL): www.bystrzycaklodzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Gmina Bystrzyca K³odzka, ul. Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca K³odzka pok. nr 1 (Biuro Obs³ugi Klienta)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: 1) Remont ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej wraz z remontem dodatkowego fragmentu chodnika przy budynku nr 7/9 ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej, 2) Remont o¶wietlenia drogowego - ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej.
Numer referencyjny: WI.271.2.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Czê¶æ pierwsza: "Remont ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej wraz z remontem dodatkowego fragmentu chodnika przy budynku nr 7/9 ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej". Czê¶æ druga: "Remont o¶wietlenia drogowego - ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej".

II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45230000-8, 45112000-5, 45112000-6, 45311000-1, 45311000-2
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 28/04/2017

data zakoñczenia: 18/01/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: czê¶æ I - roboty drogowe: 1. Warunek ten zostanie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) przed up³ywem terminu sk³adania ofert minimum 2 zadañ w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu dróg o warto¶ci brutto min. 300.000,00 z³ ka¿da wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. 2. Warunek ten zostanie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e dysponowanie minimum 1 osob± na stanowisku Kierownika Budowy, posiadaj±c± wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonywania zamówienia publicznego, tak¿e informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. czê¶æ II - roboty o¶wietlenia drogowego: 1. Warunek ten zostanie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) przed up³ywem terminu sk³adania ofert minimum 2 zadañ w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remoncie o¶wietlenia drogowego o warto¶ci brutto min. 25.000,00 z³ ka¿da wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. 2. Warunek ten zostanie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e dysponowanie minimum 1 osob± na stanowisku Kierownika robót, posiadaj±c± wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonywania zamówienia publicznego, tak¿e informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - wg za³±cznika do SIWZ; 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg za³±cznika do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - wg za³±cznika do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w sposób nastêpuj±cy: 1. Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê tylko dla czê¶ci I - roboty drogowe to wnosi wadium w wysoko¶ci: 15.100,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy sto z³otych i 00/100). 2. Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê tylko dla czê¶ci II - roboty o¶wietlenia drogowego to wnosi wadium w wysoko¶ci: 900,00 z³ (s³ownie: dziewiêæset z³otych i 00/100. 3. Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê ³±cznie dla czê¶ci I - roboty drogowe i czê¶ci II - roboty o¶wietlenia drogowego to wnosi wadium w wysoko¶ci 16.000,00 z³ (s³ownie: szesna¶cie tysiêcy sto z³otych i 00/100). w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 PZP


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± byæ dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 2.1.zmiany zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowieñ umownych, które okre¶laj± ich zakres, w szczególno¶ci mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2.1.1.Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku: a) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia; b) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±; c) gdy organy i instytucje uzgadniaj±ce nie wyda³y uzgodnieñ w ustawowym terminie, a w przypadku zarz±dzaj±cych mediami w terminie 2 miesiêcy; d) natrafienia przez Wykonawcê na urz±dzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane uniemo¿liwiaj±ce planowe wykonanie robót. 2.1.2.Zmian osobowych w przypadku: a) zmiany osób odpowiadaj±cych za realizacjê umowy, o których mowa w § 4 umowy pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SIWZ; b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest mo¿liwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada to¿sam± wiedzê i do¶wiadczenie zawodowe, potencja³ techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia a tak¿e jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca, c) powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji zadania, je¿eli Wykonawca nie zak³ada³ wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawcy(ców) na etapie z³o¿enia oferty lub rozszerzenia zakresu pod wykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, w szczególno¶ci gdy pos³u¿enie siê podwykonawc± doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwi±zañ technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie mo¿e dotyczyæ czynno¶ci, które zgodnie z SIWZ musz± byæ wykonane przez Wykonawcê osobi¶cie. 2.1.3.Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia i pozosta³e zmiany: a) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie warto¶ci zamówienia); b) w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT, dopuszcza siê mo¿liwo¶æ sporz±dzenia aneksu do umowy uwzglêdniaj±cego zmianê warto¶ci umownej z tego tytu³u; c) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urz±dzeñ wywo³ane przez wy³adowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnêtrzne i niemo¿liwe do przewidzenia wydarzenia), które bêd± mia³y wp³yw na tre¶æ zawartej umowy i termin realizacji; d) obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacj± przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami. e) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu Zamówienia; 2.3.Wykonawcê, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy wykonawca: a) na podstawie postanowieñ umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 13/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

Czê¶æ nr: 1    Nazwa: Remont ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej wraz z remontem dodatkowego fragmentu chodnika przy budynku nr 7/9 ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Roboty zwi±zane z remontem drogi: 1) odtworzenie trasy i punktów wysoko¶ciowych przy robotach drogowych na d³ugo¶ci: 0,280 km; 2) roboty rozbiórkowe: istniej±cych krawê¿ników, obrze¿y chodnikowych betonowych, nawierzchni chodnikowej (bitumicznej oraz czê¶ciowo z p³ytek betonowych), pod³o¿a pod nawierzchni± na wjazdach, przykrawê¿nikowych czê¶ci jezdni wraz z podbudow± grubo¶ci 40 cm i szeroko¶ci 60 cm pod przysz³e ³awy krawê¿nikowe oraz istniej±cych podmurówek kamienno - betonowych w miejscu korekty szeroko¶ci chodnika; 3) udro¿nienie istniej±cych kana³ów wraz z wpustami odwodnienia ulicznego - 433 m; 4) wykarczowanie drzew li¶ciastych (3 szt.) o ¶rednicy pnia od 60 cm do 120 cm wraz z zasypaniem do³ów po karczowaniach i zabezpieczeniem miejsca robót i odwozem drewna w miejsce i wed³ug kalkulacji Wykonawcy; 5) budowa odcinka kolektora z rur PE O 300 mm wraz z robotami ziemnymi i w³±czeniem do istniej±cego kana³u - 24 m; 6) wykonanie nowych wpustów ¶ciekowych ulicznych typowych, kompletnych (11 szt.) wraz z rozbiórk± istniej±cej nawierzchni i podbudowy oraz koniecznymi robotami ziemnymi; 7) wykonanie 2 szt. studni rewizyjnych ¿elbetowych O 1000 mm o wysoko¶ci do 1,5 m, na kanale O 250 mm, wraz z rozbiórk± istniej±cej nawierzchni i podbudowy oraz koniecznymi robotami ziemnymi; 8) wykonanie 4 szt. studni j.w., na kanale O 300 mm od strony ul. Henryka Sienkiewicza 9) wykonanie nowych przykanalików do wpustów ulicznych z rur PEHD O 150 mm - 61 m; 10) przebudowa górnych czê¶ci istniej±cych studni rewizyjnych O 1000 mm z wymian± uszkodzonych elementów, dostosowanie do nowej nawierzchni - 15 szt.; 11) wymiana istniej±cych wpustów ¶ciekowych ulicznych (typowych) kompletnych (12 szt.) wraz z rozbiórk± istniej±cej nawierzchni i podbudowy oraz koniecznymi robotami ziemnymi a tak¿e 2,0 metrowymi odcinkami przykanalików; 12) naprawa drobnego wyposa¿enia w istniej±cych urz±dzeniach wod.-kan. oraz telekomunikacyjnych i gazowych wraz z wymian± górnych elementów - 18 szt.; 13) profilowanie koryta pod now± konstrukcjê chodników oraz wjazdów (1652,85 m2) oraz pod ³awy krawê¿nikowe (336,00 m2); 14) wykonanie krawê¿ników (670,00 m), obrze¿y chodnikowych (431,00 m) i ¶cieków przykrawê¿nikowych (201,00 m) 15) wykonanie warstwy odcinaj±cej z piasku lub pospó³ki grub. 5 cm w korycie pod czê¶æ chodników oraz ³awy krawê¿nikowe - 600,45 m2; 16) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie pod czê¶æ chodników oraz ³awy krawê¿nikowe, grubo¶æ warstwy: 12 cm - 600,45 m2; 17) prze³o¿enie czê¶ci nawierzchni chodnikowej nadmiernie zdeformowanej (40% istniej±cej nawierzchni z kostki betonowej grubo¶ci 6 cm do wymiany) i wyrównanie istniej±cej podbudowy kruszywem 0/31,5 mm - 260,40 m2; 18) skropienie podbudowy emulsj± asfaltow± w ilo¶ci 0,3 kG/m2 pod powierzchniê jezdni oraz wyrównanie istniej±cej powierzchni - 1480,00 m2; 19) wyrównanie istniej±cej nawierzchni betonem asfaltowym o uziarnieniu 0/16 mm w ilo¶ci ¶rednio 75 kG/m2 - 111,00 Mg; 20) wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego ¶cis³ego (0/12 mm) o grubo¶ci warstwy 4 cm - 1480,00 m2; 21) wykonanie nawierzchni chodnikowej z betonowej kostki brukowej grubo¶ci 8 cm na gotowej podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, przy u¿yciu warstwy piasku grubo¶ci 2 cm na wjazdach - 580,60 m2; 22) wykonanie nawierzchni chodnikowej z kostki betonowej grubo¶ci 6 cm na gotowej istniej±cej podbudowie wzmocnionej dodatkow± warstw± wyrównawcz± z kruszywa grubo¶ci 12 cm, zagêszczon± mechanicznie - 681,65 m2; 23) wykonanie nowego oznakowania pionowego - 8 szt. znaków pionowych; 24) wykonanie oznakowania poziomego przej¶æ dla pieszych; 25) wymiana istniej±cego zabezpieczenia dla pieszych przed szko³± oraz przed skrzy¿owaniem z ul. Wojska Polskiego; 26) sporz±dzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej dla wyremontowanej drogi - ul. J. S³owackiego - 3 egzemplarze; 27) roboty zwi±zane z wykonaniem fragmentu chodnika przy budynku nr 7 i 9 ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej (roboty rozbiórkowe, regulacja urz±dzeñ obcych, profilowanie koryta, podbudowa, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na wje¼dzie, 6 cm na chodniku).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45233000-9, 45100000-8, 45230000-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakoñczenia: 28/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2    Nazwa: Remont o¶wietlenia drogowego - ul. J. S³owackiego w Bystrzycy K³odzkiej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Roboty zwi±zane z remontem o¶wietlenia drogowego: 1) roboty rozbiórkowe nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni bitumicznych, krawê¿ników oraz podbudowy betonowej z wywozem rumoszu oraz rozebranej nawierzchni bitumicznej na wysypisko; 2) mechaniczny demonta¿ s³upów o¶wietleniowych - 5 szt. 3) roboty ziemne - kopanie koparkami rowów o g³êboko¶ci 0,80 m dla kabli ziemnych - 190,00 m; 4) wykopy rêczne o g³êboko¶ci do 1,50 m - 5,50 m3; 5) uk³adanie rur ochronnych z PCW o ¶r. do 75 mm w wykopie - 190,00 m; 6) uk³adanie kabli wielo¿y³owych w rurach pustakach lub kana³ach zamkniêtych - 210,00 m; 7) stawianie s³upów o¶wietleniowych o masie do 250 kg - 5 szt. 8) monta¿ wysiêgników - 5 szt.; 9) monta¿ opraw o¶wietleniowych LED 71W - 5 szt.; 10) wykonanie pomiarów ochronnych. Zamówienie obejmuje równie¿ wykonanie i uzgodnienie Projektu organizacji ruchu zastêpczego na czas wykonania robót (droga gminna). Gmina nie nalicza op³at za zajêcie pasa drogowego przy realizowaniu w³asnych inwestycji. Inwentaryzacja powykonawcza wyremontowanego o¶wietlenia drogowego nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiaj±cy wykona przedmiotow± inwentaryzacjê o¶wietlenia na w³asny koszt. Koszty Wykonawcy: Zamówienie obejmuje równie¿ wykonanie dokumentacji powykonawczej w 1 (jednym) egzemplarzu, w tym: operatu kolaudacyjnego w 1 (jednym) egzemplarzu, zawieraj±cego m.in. sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badañ kontrolnych oraz badañ i oznaczeñ laboratoryjnych, atesty jako¶ciowe i aprobaty techniczne, dziennik budowy, rozliczenie koñcowe, o¶wiadczenia, inne dokumenty wynikaj±ce z ustawy Prawo budowlane
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45112000-5, 45112000-6, 45311000-1, 45311000-2, 45316000-6, 45316110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakoñczenia: 18/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwar4ancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.