Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Ostróda: BUDOWA ZESPOŁU BOISK WRAZ Z ZAPLECZEM PRZY UL. 21 STYCZNIA W OSTRÓDZIE W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO ORLIK 2012
Numer ogłoszenia: 154814 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda , ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZESPOŁU BOISK WRAZ Z ZAPLECZEM PRZY UL. 21 STYCZNIA W OSTRÓDZIE W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO ORLIK 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę zespołu boisk wraz z zapleczem przy ul. 21 Stycznia w Ostródzie w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012, w tym budowę: a) boiska do piłki nożnej: - o wymiarach: szerokość 26,00 m+2x2,3 m wybiegi = 30,60 m; długość 56,00 m+2x3,70 m wybiegi = 62,50 m, o powierzchni całkowitej 1.912,50m2; - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa; - podbudowa przepuszczalna Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport): 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (zał. nr 5 do siwz) i STWiOR (zał. nr 6 do siwz) - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. - Wyposażenie: * bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki * siatki do bramek - 2 sztuki b) boiska do koszykówki i siatkówki: - podbudowa przepuszczalna; - nawierzchnia syntetyczna (poliuretanowa); wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (zał. nr 5 do siwz) i SST (zał. nr 6 do siwz); - Powierzchnia całkowita 613,11m2 - Szerokość 15,10m+2x2,5m wybiegi=20,10m; - Długość 28,10m+2x3,2m wybiegi=34,50m; Technologie układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka c) zaplecza boisk; d) ciągu komunikacyjnego; e) oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową f) ogrodzenia terenu z bramami wjazdowymi i furtką wejściową; g) infrastruktury technicznej podziemnej - przyłączy energetycznego, wod.-kan. zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3 do siwz), przedmiarem robót (zał. nr 4 do siwz), dokumentacją projektową (zał. nr 5 do siwz) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 do siwz). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: - organizację i zabezpieczenie placu budowy; - obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; - uporządkowanie i uprzątnięcie placu budowy oraz sąsiednich posesji po zakończeniu robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,- zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie wykonania kompleksu sportowego w tym: budowa boiska z nawierzchnią z trawy sztucznej, boiska z nawierzchnią poliuretanową i obiektu budowlanego kubaturowego; Zamawiający uzna warunek za spełniony zarówno jeśli wymagane roboty budowlane realizowane były w ramach jednej umowy jak i w ramach trzech odrębnych umów. - musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy; - musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót branży sanitarnej; - musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót branży elektrycznej; c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500.000,- PLN; - musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę równą cenie ofertowej. d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, określonych w § 6 pkt 1 siwz, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 uPzp (zał. nr 2 do siwz). b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 uPzp (zał. nr 2 A do siwz). W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 7 do siwz). f) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w lit. e, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwego samorządu zawodowego. h) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 6 siwz pkt 1 lit. c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca może zamiast zaświadczeń o których mowa w § 6 siwz pkt 2 lit. a, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 6 siwz pkt 1 lit. a, b pkt 3 lit. b, c, d, g muszą być złożone w formie oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w § 6 siwz pkt 3 lit. e, f, muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty, o których mowa w § 6 siwz pkt 1 lit. c, d, e, f, g, h, i; pkt 2 lit. a; pkt 3 lit. a muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pokój nr 21 (Zespół ds. zamówień publicznych). Opłata wersja papierowa: 70 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pokój nr 10 (Biuro Obsługi Interesanta)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- PRZEBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 1 W OSTRÓDZIE
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2026
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2026
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
- Usługi Cateringowe - dostarczanie posiłków do Dziennego Domu Senior+, Klubu Senior+ oraz Noclegowni, ul. Sienkiewicza 15, 14-100 Ostróda w 2026 roku
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlano montażowe obejmujące wykonanie dźwigu osobowego w duszy klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi oraz przebudową nawierzchni
- Przedzielenie wybiegu wewnętrznego oraz zewnętrznego na słoniarni
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w budynkach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej
- BUDOWA SKATEPARKU W ZIĘBICACH
- Budowa parkingu Park & Ride wraz ze stacją ładowania pojazdów elektrycznych przy ul. Kościuszki w Lubartowie.
- Zielona przystań Bargłówki
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





