eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Świadczenie usług pralniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-02

Przemyśl: Świadczenie usług pralniczych
Numer ogłoszenia: 154684 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, faks 016 6784971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze wg asortymentu określonego poniżej: Pakiet I. Bielizna osobista, Pakiet II. Bielizna pościelowa , Pakiet III. Przedmioty różne, Pakiet IV. Odzież specjalna personelu, Pakiet V. Bielizna mokra - pooperacyjna, z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną dla usunięcia zanieczyszczeń o charakterze bakteriologicznym. Usługi pralnicze obejmują pranie wodne bielizny osobistej, pościeli, odzieży pracowników i innych przedmiotów różnych w ilości około 1.083 kg tygodniowo, pranie wodne bielizny pooperacyjnej w ilości około 100 kg tygodniowo, pełne wykończenie (usztywnianie, prasowanie, maglowanie) w/w bielizny, naprawa bielizny, pościeli i odzieży uszkodzonej, wiązanie i pakowanie bielizny wg asortymentu, dezynfekcja materacy, koców i odzieży. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (3.1 - 3.5) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00 - 93.10.00.00 93.93.00.00 - 93.93.00.00 93.11.00.00 - 93.11.00.00 93.15.00.00 - 93.15.00.00 74.72.11.00 - 74.72.11.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1)Zaświadczenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu zakładu do świadczenia usług na rzecz szpitali . 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1) Oświadczenie o spełnieniu wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinni odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. z 2006 r. Nr 213 poz. 1568 ze zm.) w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do wymienionego Rozporządzenia, a to: Wymagania szczegółowe, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia szpitala - część XXIV - Pralnia (wymagania sanitarno- higieniczne), 2) opinię o aktualnym stanie sanitarnym zakładu, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu doi d dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto, w przypadku powołania się Wykonawcy na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów, w razie zaistnienia konieczności realizacji zamówienia (lub części zamówienia) przez te podmioty (podwykonawstwo), należy dodatkowo - oprócz pisemnego zobowiązania podmiotu, któremu Wykonawca powierzył podwykonawstwo - złożyć oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2.2 do SIWZ (jeśli dotyczy) Oświadczenia i dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykaz stosowanych środków piorących, płuczących, wybielających oraz uszlachetniających, wg Załącznika Nr 6 do SIWZ. Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Zestawienie sumaryczne pakietów I - V -Załącznik Nr 4 do SIWZ. Cena oferty winna być obliczona zgodnie z Załącznikiem Nr 3 (3.1 - 3.5) - Formularzami cenowymi do niniejszej SIWZ, a następnie ujęta i podsumowana w zestawieniu sumaryczny pakietów.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Warunki zmian umowy: 1) W przypadku wzrostu cen rynkowych przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawcy przysługuje prawo do zmiany cen wykonywanych usług maksymalnie o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych w danym kwartale w stosunku do kwartału poprzedzającego, ogłaszany przez prezesa GUS, po uprzednim poinformowaniu o tym Zamawiającego. 2)Wykonawca zobowiązany jest obniżyć ceny przedmiotu niniejszej umowy w razie spadku cen rynkowych, w sposób analogiczny jak w pkt. 1). 3) W przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT strony dopuszczają możliwość zmiany ceny na każdym etapie obowiązywania umowy. Waloryzacja cen spowodowana zmianami stawki podatku VAT nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy uzasadniający zmianę ceny, poparty szczegółową kalkulacją po jego akceptacji przez drugą stronę umowy, w formie pisemnego aneksu do umowy. Zmiana ta nastąpi począwszy od następnej dostawy po wejściu w życie aktu prawnego zmieniającego, stawkę podatku VAT.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 85.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 13:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1 piętro II, Kancelaria Szpitala.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.