eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Budowa ulicy Ogrodowej w Pasłęku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Pasłęk: Budowa ulicy Ogrodowej w Pasłęku
Numer ogłoszenia: 154653 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pasłęku , Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2482001, faks 055 2483180.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.paslek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Ogrodowej w Pasłęku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: budowie drogi - ulicy Ogrodowej w Pasłęku wraz z infrastrukturą. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje:jezdnia z asfaltobetonu - 2961,50 m2, parking z kostki betonowej o grubości 8 cm - 1192,36 m2, chodnik z kostki betonowej o grubości 6 cm - 1436,81 m2, wjazdy z kostki betonowej o grubości 8 cm - 261,70 m2, kanalizacja deszczowa - 258,50 m, wpusty uliczne - 19,00 szt, sieć teletechniczna - 106,00 m, sieć oświetlenia ulicy - 602,00 m,słupy oświetlenia ulicy - 17,00 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 40.000,- zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z wymogami ustawowymi, w zakresie wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, to jest zrealizowali z należytą starannością, jako główny wykonawca w okresie 5 lat lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 zamówienia, o charakterze i złożoności porównywalnej do niniejszego zamówienia to znaczy; wybudował, przebudował, rozbudował co najmniej trzy drogi - ulice o nawierzchni z asfaltobetonu o długości minimum 100 mb wraz z infrastrukturą. c) dysponują, lub będą dysponować niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. odpowiednimi narzędziami i urządzeniami umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót d) dysponują lub będą dysponować odpowiednią ilością zatrudnionych osób w celu realizacji przedmiotu zamówienia, to znaczy co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy, o specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia tj. pełne uprawnienia w branży drogowej. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia f) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie w art. 24 ust. 1 ustawy,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru, potwierdzającym dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia umożliwiającego sprawną realizację zamówienia, złożone na załączniku Nr 2, wraz z wykazem co najmniej 3 zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat prac, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. 3. oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu i wyposażenia umożliwiającego sprawną realizacje zamówienia 4. oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złożone na załączniku Nr 3, wraz z odpisem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz są członkami Polskiej Izby Budownictwa. 5. oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie w art. 24 ust. 1 ustawy,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://paslek-um.bip-wm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pasłęku przy Placu Św. Wojciecha 5 pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pasłęku przy Placu Św. Wojciecha 5 pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.