Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Dobrodzień: Roboty elewacyjne - ocieplenie zewnętrznych ścian budynków
Numer ogłoszenia: 154609 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Piastowska 25, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, tel. 0 34 357 53 30, faks 0 34 357 53 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty elewacyjne - ocieplenie zewnętrznych ścian budynków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1;Roboty elewacyjne - ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi raz z robotami towarzyszącymi; 1).Dobrodzień, ul. Piastowska 4 - budynek mieszkalny , wielokondygnacyjny. Remont obejmuje wykonanie; - przemurowania ścian, - ocieplenie ścian, - wymiana rur i rynien dachowych, - uzupełnienie murów ogniowych, - demontaż i montaż nowych parapetów zewnętrznych. Szczegółowy zakres robót określa protokół typowania. Zadanie nr 2; Roboty elewacyjne - ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi raz z robotami towarzyszącymi;; 2).Dobrodzień ul. Plac Wolności 12 - budynek mieszkalny , wielokondygnacyjny. Remont obejmuje wykonanie; - przemurowania ścian, - ocieplenie ścian, - wymiana rur i rynien dachowych. Szczegółowy zakres robót określa protokół typowania. Zadanie nr 3; Roboty elewacyjne - ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi raz z robotami towarzyszącymi;; 3).Dobrodzień, ul. Piastowska 6 -- budynek mieszkalny , wielokondygnacyjny. Remont obejmuje wykonanie; - przemurowania ścian, - ocieplenie ścian, - wymiana rur i rynien dachowych, - uzupełnienie murów ogniowych, - demontaż i montaż nowych parapetów zewnętrznych. Szczegółowy zakres robót określa protokół typowania. Zadanie nr 4; 4). Rzędowice ul. Dobrodzieńska 3 -- budynek mieszkalny , wielokondygnacyjny. Remont obejmuje wykonanie; - przemurowania ścian, - ocieplenie ścian, - wymiana rur i rynien dachowych, - uzupełnienie murów ogniowych, - demontaż i montaż nowych parapetów zewnętrznych. Szczegółowy zakres robót określa protokół typowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę. Ważna oferta musi spełniać następujące warunki ustawowe: 5.Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ustawy, tj. - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie sprzedaży przedmiotu objętego przetargiem , - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania . Pisemna oferta wraz z załącznikami winna być podpisana i złożona w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz zrealizowanych robót tj. a). wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania sporządzony według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ b) Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wykonane i przejęte przez zamawiającego bez uwag c) Przedłożenie referencji z wykonania robót o przedmiotowym profilu 6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 4 b) niniejszej specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu do udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z założeniami zawartymi w punkcie nr 12 SIWZ. b) Wypełniony druk Oferta według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. c) Oświadczenie według wzoru stnaowiącego załacznik nr 3 do SIWZ. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.2.a) niniejszej specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie (spełnia nie spełnia) WAŻNE; ZALECENE JEST DOKONANIE WIZJI LOKALEJ PRZEDMIOTU PRZETARGU PRZED SKŁADANIEM OFERT Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum).W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania; - wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, ( wymagana jest solidarna odpowiedzialność wykonawców), - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-10 ustawy, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga; treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. - wypełniony formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga;wszelką korespondencje oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.2.a) i 6.2.b). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie posiada.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 46-380 Dobrodzień ul. Piastowska 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 08:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego 46-380 Dobrodzień ul. Piastowska 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- "TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA GMINNEGO WRAZ Z BUDYNKIEM MIESZKALNYM W PEŁCZYSKACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- ,,Racjonalizacja zużycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim''
więcej: Kładzenie rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





