eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyskowiceRemont chodnika ul. Wojska Polskiego 7 - 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Pyskowice: Remont chodnika ul. Wojska Polskiego 7 - 11
Numer ogłoszenia: 154578 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 032 3326000, faks 032 3326002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pyskowice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika ul. Wojska Polskiego 7 - 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rozbiórka chodnika z płytek chodnikowych i wykonanie nowego z kostki betonowej gr. 6 cm szarej (behaton) po wykorytowaniu na gł. 10 cm. i na warstwie żużla -- 757,46 m2 rozbiórka starych i ułożenie nowych krawężników na ła wie betonowej15 x 30 cm -- 57,00 mb rozbiórka starych i ułożenie nowych obrzeży 6 x20 cm. -- 302,20 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniają wymogi zawarte w specyfikacji i ustawie Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza : wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace, których wartość wyniosła minimum 75.000,00 zł brutto każda, prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z niniejszym zamówieniem, nie zalegają w opłatach dot. ZUS lub KRUS i US. posiadają uprawnienia budowlane w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (uprawnienia w specjalności inżynieryjnej w zakresie budowy dróg kołowych ) oraz zaświadczenie Izby , że osoba posiadająca uprawnienia budowlane jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł. dokonali wizji w terenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24, 3. wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 4. odpis z właściwego rejestru lub z ewidencji działalności gospodarczej, 5. zaświadczenia ZUS lub KRUS i US o niezaleganiu w opłatach, 6. uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, że osoba posiadająca uprawnienia jest jej członkiem i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej. 7. polisy lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności. 8. Oświadczenie o dokonaniu wizji w terenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pyskowice.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44 -120 Pyskowice Urząd Miejski ul. Strzelców Bytomskich 3 pok. 310 w godz. 9:00 do 13:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach 44-12 Pyskowice ul. Strzelców Bytomskich 3 pok. 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.