To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-16
Nowy Dwór Gdański: Rozbudowa oraz przebudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Marzęcinie
Numer ogłoszenia: 154575 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124895 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oraz przebudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Marzęcinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia: 1) Rozbudowa oraz przebudowa budynku remizy a) Dane ogólne budynku: - kubatura całego obiektu: 739,12m3 - powierzchnia użytkowa budynku: 219,32m2 b)Parametry rozbudowy - część wejściowa - dł. 6.68m; szer.5.57m - część techniczna ( kotłownia) - dł. 6,20m; szer.2.88m c) Projekt swym zakresem obejmuje instalacje wewnętrzne: - instalacja wody użytkowej, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja elektryczna gniazd wtykowych, oświetleniowa, siłowa , - instalacja grzewcza , oraz przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych TP S.A kolidujących z projektowanym budynkiem. 2) Zagospodarowanie terenu Do części wejściowej sali zebrań zaprojektowano układ ciągu pieszego połączonego z ziemnym tarasem wyjściowym z sali zebrań i utwardzenia terenu wykonanych z obrzeży i kostek betonowych. Do części dobudowanej kotłowni zaprojektowano ciąg jezdny z utwardzeniami z obrzeży drogowych i kostki betonowej, od narożnika projektowanej kotłowni umiejscowiono zadaszony zasiek na pojemniki na odpady. 2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawierają: a) dokumentacja projektowa (projekt budowlano - wykonawczy ) - stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ c) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku. 3. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze SIWZ wraz z załączonymi dokumentami - Dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia i przekazania obiektu do użytkowania - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon itp. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 6. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania, co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.25 - Roboty budowlane w zakresie obiektów służb ratunkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa "MARBUD" Marek Domeracki
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa "MARBUD" Marek Domeracki
- Firma Handlowo - Usługowa MARBUD Marek Domeracki, ul. Kopernika 29/15, 14-400 Pasłęk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290710,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 352820,71
Oferta z najniższą ceną: 352820,71 / Oferta z najwyższą ceną: 426854,70
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.