To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-02
Czarna Dąbrówka: ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH Z DOSTAWĄ
Numer ogłoszenia: 154573 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143437 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, faks 059 8212644.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH Z DOSTAWĄ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem udzielonego zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą WG POTRZEB zAMAWIAJACEGO DO 01.05.2014 R. materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77 - 116 Czarna Dąbrówka w godzinach 8:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku w terminie trzech dni od przyjęcia zamówienia wartości powyżej 300,00 zł. brutto, wartości poniżej 300,00 zł. brutto Zamawiający odbierze własnym środkiem transportu. Zakres zamówienia obejmuje: Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość OKREŚLONO W ROKU DO 1. Papier ksero format A4 biały 80g/m2, klasa B ryza 250; 2. Papier ksero format A3 ryza 100; 3. Koperty samoklejące C6 szt. 3000; 4. Koperty samoklejące C5 szt. 2000; 5. Koperty samoklejące C4 szt. 2000; 6.Skoroszyty miękki zawieszany do segregatora A4 szt. 500; 7. Zawieszki szt. 1000; 8. Papier w kratkę A3 ryza 50; 9. Bloczki MP samokopiujące szt 20; 10. Segregatory kolorowe A4 z dźwignią i dociskaczem szt. 100; 11. Tusz do drukarki HP 3820 czarny oryginalny szt. 12; 12. Tusz do drukarki HP 3420 czarny oryginalny szt. 12; 13. Toner do drukarki HP Color LaserJet 2605dn Q 6000A - czarny szt. 6 ;Y - Q 6002A szt. 5; C - Q 6001A szt. 5 ;N - Q 6003A szt. 5; 17 Korektor w płynie szybkoschnący z pędzelkiem (minimum 20 ml.) szt. 25; 18 Spinacze 50 mm opak 50; 19 Taśma do drukarki OKI szt. 20; 20 Druki polecenia przelewu samokopiujące bloczki 20; 21 Taśma do maszyn liczących szt. 50; 22 Rolka kasowa samokopiująca do drukarki EPSON rol 50.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK WENDT FIRMA HANDLOWA "KLEKS" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
MAREK WENDT FIRMA HANDLOWA "KLEKS" S.C.
- FIRMA HANDLOWA KLEKS S. C., UL. KOCHANOWSKIEGO 8 - 10, 77-100 BYTÓW, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9341,06
Oferta z najniższą ceną: 9341,06 / Oferta z najwyższą ceną: 9341,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CZARNA DĄBRÓWKA
- Zakup wraz z dostawą płyt drogowych YOMB
- Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka w formie leasingu operacyjnego
więcej: przetargi CZARNA DĄBRÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- ZP/CZD/106/25 Dostawa materiałów biurowych - 2 pakiety
- Zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa i jednostek organizacyjnych miasta Rzeszowa
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Wsparcie wychowania przedszkolnego w gminie Gostycyn"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.