eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wyłonienie Eksperta ds. Szkoleń i Wdrażania Systemów w ramach projektu pt. Urząd Miejski w Grudziądzu otwarty na wyzwania XXI wieku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Grudziądz: Wyłonienie Eksperta ds. Szkoleń i Wdrażania Systemów w ramach projektu pt. Urząd Miejski w Grudziądzu otwarty na wyzwania XXI wieku
Numer ogłoszenia: 154559 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, faks (056) 4510233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Eksperta ds. Szkoleń i Wdrażania Systemów w ramach projektu pt. Urząd Miejski w Grudziądzu otwarty na wyzwania XXI wieku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Eksperta ds. Szkoleń i Wdrażania Systemów w ramach projektu pt.Urząd Miejski w Grudziądzu otwarty na wyzwania XXI wieku realizowanego przez gminę-miasto Grudziądz w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Ekspert ds. Szkoleń i Wdrażania Systemów będzie odpowiedzialny za: 1. nadzór nad częścią merytoryczną realizowanego projektu w zakresie szkoleń i wdrażanych systemów, 2. przedstawianie propozycji dotyczących doboru wykładowców do szkoleń realizowanych w ramach projektu, 3. współpracę z wykładowcami w zakresie opracowania szczegółowych programów szkoleń, 4. nadzorowanie jakości opracowywanych przez wykładowców materiałów szkoleniowych, 5. przygotowanie narzędzi ewaluacji projektu, 6. nadzór nad ewaluacją projektu, 7. opracowywanie raportów z ewaluacji projektu. Dane dotyczące projektu: Projekt pod nazwą Urząd Miejski w Grudziądzu otwarty na wyzwania XXI wieku realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.02.01-00-156/09-00 z dnia 20 kwietnia 2010 roku. Okres realizacji projektu: od 1 marca 2010 roku do 30 kwietnia 2012 roku. Wartość projektu ogółem: 1.389.050,00 zł. Celem ogólnym projektu jest: Wzrost sprawności działania i efektywność funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Grudziądzu poprzez realizację wdrożeń systemów i usprawnień procedur oraz podniesienie kompetencji 237 zatrudnionych urzędników w ramach szkoleń i studiów podyplomowych w okresie od 1.03.2010 do 30.04.2012. Cele szczegółowe projektu: 1. Poprawa zarządzania kadrami poprzez wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu Systemu Kompetencji Kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników, zgodnie z polityką równych szans kobiet i mężczyzn, na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk; 2. Optymalizacja zarządzania finansami publicznymi w zakresie planowania dochodów i wydatków JST w aspekcie realizacji zadań inwestycyjnych przez pryzmat bezpiecznego poziomu zadłużenia JST dzięki wdrożeniu systemu Wieloletniej Prognozy Finansowej (WPF); 3. Zwiększenie skuteczności poboru i windykacji opłat i podatków lokalnych poprzez wdrożenie Systemu Poboru i Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych; 4. Wzrost jakości funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Grudziądzu dzięki wdrożeniu systemu zarządzania jakością uwzględniającego specyfikę administracji publicznej - Powszechnego Modelu Samooceny CAF; 5. Zwiększenie partycypacji społecznej mieszkańców Grudziądza w zarządzaniu miastem poprzez usprawnienie procedury konsultacji społecznych; 6. Podniesienie jakości stanowienia aktów prawa miejscowego JST poprzez przeszkolenie 40 urzędników z zakresu przygotowywania projektów uchwał pod względem formalnym i merytorycznym; 7. Podniesienie jakości wydawanych aktów administracyjnych poprzez przeszkolenie 115 urzędników z zakresu formalnych procedur administracyjnych i specyfiki merytorycznej przygotowywanych decyzji; 8. Wzrost kompetencji 82 pracowników wg zdiagnozowanych luk kompetencyjnych na stanowisku pracy, w tym szczególnie potrzeb grupy wiekowej 45+ poprzez udział w szkoleniach; 9. Uzyskanie kwalifikacji formalnych niezbędnych na stanowisku pracy przez 40 pracowników podczas studiów podyplomowych. W ramach projektu planowane są następujące działania: 1. Zarządzanie projektem, 2. Wdrożenie Systemu Kompetencji Kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników, 3. Wdrożenie systemu Wieloletniej Prognozy Finansowej (WPF), 4. Wdrożenie Systemu Poboru i Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych, 5. Wdrożenie Powszechnego Modelu Samooceny CAF, 6. Usprawnienie procedury konsultacji społecznych w gminie-miasto Grudziądz, 7. Przeprowadzenie szkoleń dla 40 urzędników na stanowiskach kierowniczych, 8. Przeprowadzenie szkoleń dla 115 urzędników przygotowujących decyzje administracyjne, 9. Przeprowadzenie szkoleń dla 82 urzędników wg potrzeb stanowiska pracy, 10. Uczestnictwo 40 urzędników w studiach podyplomowych wg potrzeb stanowiska pracy, 11. Wkład własny JST ze środków budżetu gminy-miasto Grudziądz. Podwykonawcy: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o następującym wykształceniu i doświadczeniu: wymagane wykształcenie - posiadanie co najmniej stopnia naukowego doktora; wymagane doświadczenie - posiadanie co najmniej 2-letniego doświadczenia w zakresie nadzorowania procesu dydaktycznego osób dorosłych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zaprzestania finansowania projektu w wyniku rozwiązania umowy pomiędzy gminą-miasto Grudziądz a Instytucją Wdrażającą, Wykonawca wyraża zgodę na rozwiązanie umowy i nie będzie rościł sobie pretensji do jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu. W przypadku gdy zatwierdzony przez Instytucję Wdrażającą wniosek o dofinansowanie projektu będzie przewidywał skrócenie okresu jego realizacji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywisty okres świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, obliczone proporcjonalnie w stosunku do wynagrodzenia za wykonanie tegoż przedmiotu zamówienia ujętego w treści oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grudziądzu Wydział Funduszy Europejskich, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie przewidziane do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej) -na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.02.01-00-156/09-00 z dnia 20 kwietnia 2010 roku o dofinansowanie projektu Urząd Miejski w Grudziądzu otwarty na wyzwania XXI wieku. W dniu 13 maja 2010 roku na wyodrębniony dla projektu pt. Urząd Miejski w Grudziądzu otwarty na wyzwania XXI wieku rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu wpłynęła pierwsza transza dofinansowania (płatność ze środków europejskich oraz dotacja celowa z budżetu krajowego).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.