Ogłoszenie z dnia 2007-08-31
Zambrów: Doposażenie infrastruktury doposażenie infrastruktury socjalno - bytowej Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Długoborzu.
Numer ogłoszenia: 154555 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Długobórz I 5, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2718416, fax 086 2714751.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.spzambrow.bip.podlaskie.pl/index.php?dz=4&id=20512
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka szkolno-wychowawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie infrastruktury doposażenie infrastruktury socjalno - bytowej Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Długoborzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie infrastruktury socjalno - bytowej placówki specjalnej w zakresie dostaw: 1) CZĘŚĆ I - MEBLE 2) CZĘŚĆ II - SPRZĘT RTV 3) CZĘŚĆ III - SPRZĘT AGD 4) CZĘŚĆ IV - WYKŁADZINY I DYWANY 5) CZĘŚĆ V - SPRZĘT OŚWIETLENIOWY 6) CZĘŚĆ VI - WYPOSAŻENIE ŚWIETLIC 7) CZĘŚĆ VII - POŚCIEL I TKANINY 8) CZĘŚĆ VIII - SALA DOŚWIADCZANIA ŚWIATA. Szczegółowy zakres rzeczowy określa załącznik Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 29.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Oryginalny kod CPV: 17.23.00.00 - Dywany, maty i dywaniki Kod CPV wg słownika 2008: 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Oryginalny kod CPV: 36.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Dostawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunek opisany w ust. 1 pkt 2 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Dostawca w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował minimum jedną -salę doświadczania świata. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt. 1 - 4 zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności dostawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Dostawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ). c) na potwierdzenie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Dostawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, d) na potwierdzenie, że dostawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Dostawca przedłoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. parametry jakościowe (gatunek, estetyka,funkcjonalność) - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzambrow.bip.podlaskie.pl/index.php?dz=4&id=20512
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Długobórz I nr 5, 18-300 Zambrów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Długobórz I Nr 5, 18-300 Zambrów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MEBLE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble mają stanowić wyposażenie pokoi sypialnych internatu, holi telewizyjnych, pracowni terapeutycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość (gatunek, funkcjonalność, estetyka) - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT RTV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wieza, telewizor,ladowarka do aparatu fotograficznego, karta pamieci do aparatu fotograficznego ( jak w specyfikacji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 100
- 2. 00 - 0
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego
- Dostawa wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowego miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach zadania inwestycyjnego: Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3-budowa żłobka w Kamieniu Kraj.
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie etapu I wymiany instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie ledowe w budynku Instytutu Psychologii UJ przy ul. Ingardena 6 w Krakowie.
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (cz4_meble magazynowe)
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (część 2)
- Dostawa sprzętu, materiałów i środków niezbędnych do działań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





