eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówDostawa pieca konwekcyjno-parowego elektrycznego 20xGN1/1 do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie, ul. Krucza 32.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Ciechanów: Dostawa pieca konwekcyjno-parowego elektrycznego 20xGN1/1 do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie, ul. Krucza 32.
Numer ogłoszenia: 154519 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Krucza 32, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0-23 672-33-05, faks 0-23 672 97 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieca konwekcyjno-parowego elektrycznego 20xGN1/1 do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie, ul. Krucza 32..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pieca konwekcyjno-parowego elektrycznego 20 x GN1/1 do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie, ul. Krucza 32. Dane techniczne: Piec konwekcyjno-parowy elektryczny 20x GN 1/1 1. Kolor - srebrny 2. Szerokość pieca maxymalnie 100 cm 3. Pojemność 20 x GN 1/1 4. Wózek w komplecie 5. Wykonany ze stali nierdzewnej 6. Podwójne przeszklone drzwi 7. Automatyczny system myjący 8. Oświetlenie LED 9. Automatyczny zmiękczacz wody 10. Dotykowy panel sterowania z możliwością zapamiętania minimum 150 programów 11. Zestaw podłączeniowy w komplecie 12. Minimum cztery prędkości wentylatora 13. Sonda pomiaru temperatur we wnętrzu produktu 14. Para dostępna od 35oC 15. Gorące powietrze 35oC- 300OC 16. Zasilanie: prąd 17. Moc elektryczna: do 36 ,6 kW 18. Napięcie - U:400 V 19. Okres gwarancji - minimum 24 miesiące 20. Zestaw pojemników ze stali nierdzewnej: a) GN 1/1 H 65 mm- 10 szt. b) GN 1/1 H 40 mm- 10 szt. c) GN 1/1 H 20 mm- 10 szt. d) Pojemniki ze stali nierdzewnej perforowane - GN 1/1 H 100 mm- 6 szt. e) Ruszt ze stali nierdzewnej - GN 1/1- 10 szt. 21. Instrukcja obsługi w języku polskim. Piec konwekcyjno-parowy elektryczny 20 x GN 1/1 powinien być dostarczony w dniach roboczych - od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 14:00. Dostarczony piec konwekcyjno-parowy elektryczny 20 x GN 1/1 musi być dopuszczony do użytkowania na terenie Polski, na podstawie obowiązujących przepisów. Dostawa transportem i na koszt wykonawcy. Dostarczony piec konwekcyjno-parowy elektryczny 20 x GN 1/1 wykonawca wniesie, ustawi i uruchomi w miejscu wskazanym przez zamawiającego na własny koszt. Montaż i uruchomienie musi być wykonane przez osoby mające stosowne uprawnienia i umiejętności (elektryk). Wszelkie koszty przeróbek instalacji elektrycznej i sanitarnej (jeżeli będą konieczne), mające na celu montaż pieca konwekcyjno-parowego elektrycznego 20 x GN 1/1, ponosi wykonawca. Zamawiający informuje, iż przed złożeniem oferty istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej i zapoznania się z pomieszczeniem kuchni, w której przewidziano montaż pieca konwekcyjno-parowego elektrycznego 20 x GN 1/1. Wykonawca dokona, na swój koszt przeszkolenia personelu kuchni odnośnie obsługi dostarczonego pieca konwekcyjno-parowego elektrycznego 20 x GN 1/1. Oferowany przez wykonawcę piec konwekcyjno-parowy elektryczny 20 x GN 1/1 musi być urządzeniem nowym (data produkcji 2016 rok), w załączeniu dokument potwierdzający datę produkcji urządzenia. Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji. Części zamienne muszą być nowe i oryginalne, potwierdzeniem kopia faktury. Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych w okresie 10 lat od daty zakupu. W przypadku zaistnienia w okresie gwarancji usterek, bądź awarii wykonawca zapewni serwis pozwalający na naprawę dostarczonego pieca konwekcyjno-parowego elektrycznego 20 x GN 1/1. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie maksymalnie 24 godziny (czas usunięcia usterki maksymalnie 2 dni). W okresie trwania gwarancji, wykonawca zapewni bezpłatne przeglądy co 6 miesięcy, jeżeli wymaga tego karta gwarancyjna. Wykonawca poda dane osoby odpowiedzialnej za serwisowanie sprzętu, dokładny adres i nr telefonu. Wszystkie dokumenty (w języku polskim), dotyczące przedmiotu zamówienia muszą być dostarczone wraz z piecem konwekcyjno-parowym elektrycznym 20 x GN 1/1. Na 10 dni przed planowaną dostawą, Wykonawca poinformuje telefonicznie Zamawiającego o dostawie pieca konwekcyjno-parowego elektrycznego 20 x GN 1/1. Produkt oznakowany certyfikatem CE (bezpośrednio na sprzęcie elektrycznym, a w przypadku braku takiej możliwości, instrukcji obsługi lub świadectwie gwarancyjnym)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.20.00.00 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części 42.21.40.00 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania 42.21.41.00 - Piece kuchenne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.560,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 75000,00 zł brutto każda i dołączy dokument potwierdzający, że zostały wykonane w sposób należyty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wskazując nazwę, rodzaj towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku - według załącznika numer 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsciechanow.pl , www.stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Krucza 32 06-400 Ciechanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Krucza 32 06-400 Ciechanów - sekretariat (pok. nr 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.