eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie remontu bieżącego w ramach zadania pn. Malowanie pomieszczeń oraz stolarki otworowej, wymiana wykładzin oraz listew odbojowych w czynnym obiekcie Placówki Terenowej KRUS w Tarnowie przy ul. Wałowa 12.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Kraków: Wykonanie remontu bieżącego w ramach zadania pn. Malowanie pomieszczeń oraz stolarki otworowej, wymiana wykładzin oraz listew odbojowych w czynnym obiekcie Placówki Terenowej KRUS w Tarnowie przy ul. Wałowa 12
Numer ogłoszenia: 154508 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117376 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul. Bratysławska 1a, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6189400, faks 012 6336076.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu bieżącego w ramach zadania pn. Malowanie pomieszczeń oraz stolarki otworowej, wymiana wykładzin oraz listew odbojowych w czynnym obiekcie Placówki Terenowej KRUS w Tarnowie przy ul. Wałowa 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu bieżącego w ramach zadania pn. Malowanie pomieszczeń oraz stolarki otworowej, wymiana wykładzin oraz listew odbojowych w czynnym obiekcie Placówki Terenowej KRUS w Tarnowie przy ul. Wałowa 12. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Malowanie ścian i sufitów obejmuje cały budynek z wyłączeniem: pięciu łazienek zlokalizowanych na parterze nr pok. 7, na II piętrze oraz na III piętrze, pomieszczenia socjalnego nr pok. 31 oraz sali konferencyjnej nr pok. 33. 4. Na ścianach i sufitach pomieszczeń położona jest tapeta typu RAUFAZA, malowana emulsja akrylową. Wszelkie odklejenia na łączeniach tapety należy uszczelnić silikonem. 5. Malowanie stolarki otworowej obejmuje cały budynek z zastrzeżeniem wykonania czynności tj. przed malowaniem i po malowaniu należy umyć okna i drzwi, usunąć z okien i drzwi stare uszczelki, wymienić w oknach łazienek folie prywatyzacyjne. 6. Stolarka otworowa w budynku malowana była w przeszłości emalią akrylową. 7. Każde piętro powinno zostać pomalowane innym kolorem (po wcześniejszej konsultacji z Zamawiającym). 8. Wymiana wykładziny dywanowej obejmuje pomieszczenia biurowe wskazane w przedmiarze robót z wyłączeniem sali konferencyjnej nr pok. 33. 9. W pokojach znajduje się sprzęt komputerowy i specjalistyczny biurowy, który wymaga szczelnego zabezpieczenia. 10. Prace remontowe odbywać się będą w czynnym obiekcie. Istnieje możliwość wykonywania prac w porze popołudniowej i nocnej, przy czym musi być przywrócony do stanu użyteczności na godzinę 6:30 dnia następnego. 11. Materiały użyte do wykonania zamówienia powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa oraz deklarację lub certyfikat zgodności z Polską Normą. 12. Zamawiający dopuszcza zastosowania materiałów równoważnych. Materiały równoważne muszą zachować parametry materiałów określonych w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 110950.82 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pokrycia Dachowe DEKER Józef Guzy, Ul. Dunikowskiego 8, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 110950.82
  • Oferta z najniższą ceną: 110950.82 oferta z najwyższą ceną: 110950.82
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.