Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Warszawa: Dostawa laptopów multimedialnych
Numer ogłoszenia: 154486 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, fax 022 6946043, 6947204,6949645.
- Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze KPRM.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laptopów multimedialnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I - laptopy multimedialne 15 cali z torbą - 13 szt. Grupa II - laptopy multimedialne 15 cali z torbą - 10 szt. Grupa III - laptopy multimedialne 17 cali z torbą - 6 szt. Grupa IV - laptopy multimedialne lekkie 14,1 cala z torbą - 7 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty wspólnej, warunki wymienione w pkt. 1 lit. a, b i c podmioty składające ofertę wspólną, mogą spełniać łącznie. Pozostałe warunki spełniać musi każdy Wykonawca składający ofertę wspólną. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej. Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wskazanych poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, składają wraz z ofertą: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Dokument wskazany w pkt. 1 musi zostać złożony w formie oryginału. 4. Dokument wskazany w pkt. 2 może zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Jeśli dokumenty złożone w formie kopii składają się z więcej niż jednej strony - każda zapisana strona kopii dokumentu, winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem. 5. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt. 1 i 2, składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument sporządzony w języku obcym, winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7 zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 401..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 406.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup 13 szt. laptopów (grupa I) jest realizowany w ramach Planu Działań Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2008 dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. OSOBA DO KONTAKTÓW: Agnieszka Bagińska tel 022 694-76-58 fax 022 840-54-99
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: laptopy multimedialne 15 cali z torbą - 13 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laptopy multimedialne 15 cali z torbą - 13 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: laptopy multimedialne 15 cali z torbą - 10 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laptopy multimedialne 15 cali z torbą - 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: laptopy multimedialne 17 cali z torbą - 6 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laptopy multimedialne 17 cali z torbą - 6 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: laptopy multimedialne lekkie 14,1 cala z torbą - 7 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laptopy multimedialne lekkie 14,1 cala z torbą - 7 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego (II)
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





