eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › ZP)16)2010 -Usługa ochrony obiektów i mienia na terenie PKFM Twierdza Gdańsk w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Gdańsk: ZP)16)2010 -Usługa ochrony obiektów i mienia na terenie PKFM Twierdza Gdańsk w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 15447 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363113 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk", ul. 3 Maja 9 a, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 08 42 w. 35, faks 58 300 08 42 w. 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP)16)2010 -Usługa ochrony obiektów i mienia na terenie PKFM Twierdza Gdańsk w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja świadczenia polegająca na wykonaniu usługi ochrony obiektów i mienia oraz osób przebywających na terenie PKFM Twierdza Gdańsk, w granicach wg załącznika nr A do SIWZ - mapka poglądowa. Ogólna charakterystyka obszaru wraz z opisem zainstalowanych systemów alarmowych i monitoringu zawiera załącznik nr B do SIWZ. 3.2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana przez: 3.2.1. jednego pracownika ochrony posiadającego wykształcenie średnie oraz licencję I stopnia, mającego odpowiednią wiedzę z zakresu wykonywanych zadań oraz doświadczenie i predyspozycje do oceny możliwego ryzyka i podejmowania odpowiednich czynności przeciwdziałających w przypadku wystąpienia niekorzystnych zdarzeń; 3.2.2. całodobowy monitoring dozór systemów alarmowych wraz z reakcją grupy interwencyjnej w sytuacji kryzysowej lub zagrożenia; 3.2.3 grupy patrolowo-interwencyjnej o czasie dojazdu w godz. 8:00 - 19:00 nie dłuższym niż 15 minut, a w godzinach od 19:00 - 8:00 nie dłuższym niż 7 minut, w przypadkach jakichkolwiek zagrożeń, spowodowanych wywołanym sygnałem z systemu alarmowego lub na zgłoszone wezwanie pracownika ochrony pełniącego służbę. 3.3. Obowiązki pracownika ochrony. Pracownik ochrony Wykonawcy zobowiązany jest do: 3.3.1. wykonywania czynności ochrony obiektów i mienia, od poniedziałku do niedzieli całodobowo, polegających na ciągłym obserwowaniu terenu i wnętrz obiektów poprzez system zainstalowanych kamer; 3.3.2. wykonywania, w godzinach pełnienia służby, dwóch pełnych obchodów (wszystkich obiektów) chronionego obszaru, połączonych z otwieraniem i zamykaniem wystawy multimedialnej, mieszczącej się w obiektach Wysokiego Czoła Kurkowego, Niskiego Czoła Kurkowego oraz Poterny do Niskiego Czoła Kurkowego z Zespołem Laboratorium; 3.3.3. zawiadamiania centrum nadzorującego Wykonawcy o wystąpieniu sytuacji kryzysowej lub zagrożenia w chronionym obszarze, celem wezwania patrolu interwencyjnego, stanowiącego doraźne jego wsparcie; 3.3.4. przeciwdziałania i powiadamiania wyznaczonego pracownika Zamawiającego oraz odpowiednie służby, o przypadkach wystąpienia sytuacji kryzysowej i zagrożenia na chronionym terenie takich jak: awarie, pożar i inne zdarzenie losowe, kradzież z włamaniem, wybuch lub zagrożenie wybuchem, rabunek wraz z podjęciem podstawowych działań zabezpieczających mienie Zamawiającego; 3.3.5. ochrony obiektów i mienia, z zewnątrz jak i w wewnątrz, przed próbami włamania, dewastacji, uszkodzenia, kradzieży, nadzór nad bezpieczeństwem osób przebywających zarówno w obiektach zamkniętych, jak i na terenie Parku oraz obsługa systemu monitoringu i ppoż 3.3.6. zamykania wyznaczonych pomieszczeń oraz włączanie alarmów; 3.3.7. dokonywania w trakcie wykonywanych obchodów sprawdzania prawidłowego zabezpieczenia drzwi, okien, krat, oraz powiadamiania wyznaczonego pracownika Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach oraz zabezpieczenie zagrożonego miejsca do czasu podjęcia odpowiednich czynności przez Zamawiającego; 3.3.8. należytego przechowywania powierzonych kluczy od chronionych obiektów; 3.3.9. prowadzenia książki pełnienia służby, w której odnotowuje przebieg służby; 3.3.10. zapoznania się z rozmieszczeniem i obsługą głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych itp.; 3.3.11. pełnej znajomość topografii chronionych obiektów i mienia - rozkład obiektów, budynków alejek, dróg ewakuacyjnych itp.; 3.3.12. wykonywania innych niż powyżej czynności zleconych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pod warunkiem, że mieszczą się one w zakresie obowiązków stanowiących zakres niniejszej umowy. 3.4. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 3.5. postępowania z należytą starannością, a w szczególności przyjęcia na siebie obowiązków w zakresie dozoru oraz ochrony obiektów i mienia realizowanego w ramach ww. środków; 3.5.1. opracowania szczegółowej procedury telefonicznego powiadamiania o sygnałach i interwencjach z lokalnego systemu alarmowego, osoby upoważnionej przez Zamawiającego, dotyczącej wydawania poleceń i odwoływania doraźnej grupy interwencyjnej poprzez hasło odwoławczo - indentyfikacyjne i przedłożenia go do akceptacji Zamawiającemu; 3.5.2. współdziałania z właściwą terenową jednostką policji i straży miejskiej w zakresie bezpieczeństwa i ochrony mienia; 3.5.3. wyposażenia pracownika ochrony w jednolity ubiór, niezbędne środki przymusu bezpośredniego, środki łączności, środki techniczne tj. latarka, itp. oraz materiały biurowe; 3.5.4. opracowania projektu Planu ochrony dla ochranianych obiektów i przedłożenia go do akceptacji Zamawiającemu; 3.5.5. sprawowania nadzoru nad wszystkimi zagadnieniami merytorycznymi wynikającymi z realizacji przedmiotu zamówienia oraz sprawdzania wykonywania obowiązków ochrony w porozumieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego; 3.5.6. zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają lub mogą mieć wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu; 3.5.7. protokolarnego przejęcia od Zamawiającego dwóch kompletów kluczy do chronionych obiektów oraz zainstalowanych urządzeń alarmowych i monitorujących do obsługi i użytkowania na czas trwania umowy. 3.6. Wykonawca w ramach realizacji usługi, zobowiązany będzie do wykonywania czynności konserwacji, administrowania i utrzymania sprawności systemów alarmowych i monitoringu, wraz z zakupem niezbędnych materiałów koszty związane z zakupem, dostawą i montażem drobnych części, których wartość nie przekroczy kwoty 3.000,00 zł brutto w całym okresie realizacji umowy. Jeżeli wykonawca stwierdzi podczas wykonywania w/w czynności technicznych awarię systemu, której koszt naprawy wraz z częściami tj. materiałami i montażem przekroczy kwotę 200 zł brutto zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. Naprawa taka będzie realizowana na koszt zamawiającego i nie będzie wchodzić w zobowiązanie wykonawcy wynikające z zawartej umowy. Wszelkie czynności dokonane w powyższych systemach zostaną odnotowane w prowadzonym przez Wykonawcę rejestrze konserwacji systemu. Rejestr znajdować się będzie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca pokryje wszelkie koszty wynikające z nieprawidłowego wykonania umowy. 3.7. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. 3.8. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie dla pracowników ochrony. Pomieszczenie wyposażone będzie w biurko, krzesło, stanowisko systemu alarmowego i monitoringu. Ponadto Zamawiający udostępni 2 sztuki szafek ubraniowych, zamykanych na klucz. 3.9. Wykonawca w ramach realizacji usługi zobowiązany będzie do: 3.10.1. całodobowej, od poniedziałku do niedzieli ochrony obiektów i mienia poprzez kontrolę wysyłanych sygnałów alarmowych z systemów Zamawiającego, odbieranych w siedzibie Wykonawcy, w jego centrum nadzorującym. Wykonawca w celu realizacji usługi w ww. sposób zobowiązany jest do podłączenia do własnego centrum nadzorującego, sygnałów wychodzących z systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego. Wykonawca musi przejmować sygnały tz. uzbrojenia systemów i załączenia systemów. W momencie uruchomienia się czyli tz. załączenia się któregokolwiek z alarmów, Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zareagowania czyli wysłania grupy interwencyjnej. Jej zadaniem jest wykonanie czynności opisanych w pkt. 3.4 SIWZ. 3.10.2. jednego pracownika ochrony, który czynności opisane w punkcie 3.3. będzie realizował w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do niedzieli całodobowo. Opisany pracownik ochrony musi posiadać licencje I stopnia. Wykonawca na podstawie podanej w załączniku nr A do SIWZ mapka poglądowa wielkości terenu, zobowiązany jest dostosować odpowiednią osobę do należytego wykonywania czynności opisanych w punkcie 3.3.Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za należytą realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza do wykonywania ww. czynności pracowników ochrony Wykonawcy bez licencji pierwszego stopnia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANTAR spółka z o.o, ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123535,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100207,87

  • Oferta z najniższą ceną: 100207,87 / Oferta z najwyższą ceną: 113628,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.