eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDruk i dostawa druków ścisłego zarachowania dyplomów i świadectw ukończenia studiów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Gdańsk: Druk i dostawa druków ścisłego zarachowania dyplomów i świadectw ukończenia studiów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 154425 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218672 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa druków ścisłego zarachowania dyplomów i świadectw ukończenia studiów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79823000-9 usługi druku i dostawy; 22900000-9 różne druki. 2. Przedmiotem zamówienia jest druk wraz dostawą druków ścisłego zarachowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego: A - Biuro Rozwoju Kadr i Badań Naukowych UG: 1) dyplom doktora - 250 kompletów (obejmujących: oryginał - 1 szt., odpis - 1 szt., odpis do akt - 1 szt.) Dyplom doktora w języku polskim winien odpowiadać wzorowi określonemu w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 15 stycznia 2004 r. w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania czynności w przewodach doktorskim i habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora (dz. u. nr 15 z 2004 r., poz. 128) i zawierać treść określoną w § 24 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 22 września 2011 r. w sprawie szczegółowego trybu i warunków przeprowadzania czynności w przewodach doktorskich, w postępowaniu habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora (Dz. U. z 2011 r. Nr 204, poz. 1200), 2) dyplom doktora habilitowanego - nowy tryb - 100 kompletów (obejmujących: oryginał - 1 szt., odpis - 1 szt., odpis do akt - 1 szt.) 3) dyplom doktora habilitowanego - stary tryb - 100 kompletów (obejmujących: oryginał - 1 szt., odpis - 1 szt., odpis do akt - 1 szt.) Dyplom doktora habilitowanego w języku polskim winien odpowiadać wzorowi określonemu w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 15 stycznia 2004 r. w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania czynności w przewodach doktorskim i habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora (dz. u. nr 15 z 2004 r., poz. 128) i zawierać treść określoną w § 25 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 22 września 2011 r. w sprawie szczegółowego trybu i warunków przeprowadzania czynności w przewodach doktorskich, w postępowaniu habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora (Dz. U. z 2011 r. Nr 204, poz. 1200), 4) odpis dyplomu doktora w języku angielskim - 200 szt. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ - 200 sztuk) 5) odpis dyplomu doktora habilitowanego w języku angielskim - 50 sztuk (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 a do SIWZ) 6) odpis dyplomu doktora habilitowanego w języku angielskim - 50 sztuk (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 b do SIWZ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ww. druków (A) podany jest w załączniku nr 10 do SIWZ. B - Dział Kształcenia UG: 1) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku polskim - oryginał - 3500 szt. 2) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku polskim - odpis - 3900 szt. 3) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku polskim - odpis do akt - 3350 szt. Dyplomy ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku polskim winien odpowiadać wzorowi określonemu w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19 grudnia 2008 r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectw wydawanych przez uczelnie (Dz.U. z 2009 r. Nr 11, poz. 61) z uwzględnieniem w ich treści niezbędnych elementów określonych § 7 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 r. w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz.U. z 2011 r. Nr 196, poz. 1167) 4) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku polskim - oryginał - 4550 szt. 5) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku polskim - odpis - 7700 szt. 6) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku polskim - odpis do akt - 4340 szt. Dyplomy ukończenia studiów drugiego stopnia w języku polskim winien odpowiadać wzorowi określonemu w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19 grudnia 2008 r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectw wydawanych przez uczelnie (Dz.U. z 2009 r. Nr 11, poz. 61) z uwzględnieniem w ich treści niezbędnych elementów określonych § 7 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 r. w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz.U. z 2011 r. Nr 196, poz. 1167) 7) świadectwo ukończenia studiów podyplomowych - oryginał - 2080 szt. 8) świadectwo ukończenia studiów podyplomowych - odpis - 2050 szt. 9) świadectwo ukończenia studiów podyplomowych - odpis do akt - 1910 szt. Świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w języku polskim winien odpowiadać wzorowi określonemu w załączniku nr 9 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19 grudnia 2008 r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectw wydawanych przez uczelnie (Dz.U. z 2009 r. Nr 11, poz. 61) z uwzględnieniem w ich treści niezbędnych elementów określonych § 8 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 r. w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz.U. z 2011 r. Nr 196, poz. 1167) 10) kartki formatu A-4 pokryte giloszem - 3500 szt. Gilosz winien odpowiadać wzorowi ustalonemu we wzorach druków zawartych w rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19 grudnia 2008 r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectw wydawanych przez uczelnie (Dz.U. z 2009 r. Nr 11, poz. 61) 11) indeks studenta - 15500 szt. Indeks studenta winien odpowiadać wzorowi określonemu w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. z 2011 r. Nr 201, poz. 1188) 12) indeks doktoranta - 450 szt. (Indeks doktoranta wg wzoru Zmawiającego - załącznik nr 1c do SIWZ - format 150mm x 213mm, ilość stron 43, strony wewnętrzne indeksu wykonane na papierze białym matowym o gramaturze nie mniejszej niż 80 g/m2, druk tekstu dwustronny w kolorze czarnym, okładka indeksu sztywna oprawiona w materiał skóropodobny w kolorze brązowym, napisy na okładce oraz godło państwa tłoczone w kolorze złotym) 13) oprawa do suplementu - 7000 szt. Oprawa do suplementu powinna odpowiadać wzorowi opisanemu w rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 01 września 2011 r. w sprawie w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz.U. z 2011 r. Nr 196, poz. 1167) 3. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany jest uzgodnić z przedstawicielami Zamawiającego treść, format, wzór, rozmieszczenie poszczególnych wierszy i znaków we wszystkich drukach. 4. Wykonawca zagwarantuje swobodny nadzór nad realizowanym zamówieniem i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie powstawania zamawianej części zamówienia przez przedstawicieli Zamawiającego. 5. Wybrany Wykonawca przed dostarczeniem całej partii druków przedstawi po jednym egzemplarzu z każdego druku wymienionego w pkt. 2 niniejszego rozdziału jako wzorzec celem zatwierdzenia przez przedstawicieli Zamawiającego. 6. Wykonawca skontaktuje się telefonicznie z osobami odpowiedzialnymi za odbiór zamówienia w celu potwierdzenia terminu dostawy. 7. Wykonawca przekaże gotowe egzemplarze (na własny koszt) Zamawiającemu, wraz z rozładunkiem i wniesieniem na adres: A - Biuro Rozwoju Kadr i Badań Naukowych, Budynek Rektoratu UG, pok. 320, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, B - Dział Kształcenia, Budynek Rektoratu UG, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, pok. 309. 8. Do czasu przekazania druków do miejsca przeznaczenia ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ich ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 9. W razie stwierdzenia wad w odebranych drukach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) zgodnie z zapisami w § 7 projektu umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie odbiór ilościowy i jakościowy (protokół odbioru) dostarczonej partii druków, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego bez zastrzeżeń. Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 11. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 2 faktury wystawione na Uniwersytet Gdański, które poza wymogami księgowymi muszą zawierać dodatkowe informacje, tj. nazwę jednostki organizacyjnej UG (odpowiednio A, B) oraz imię i nazwisko osoby wyznaczonej przez Zamawiającego (przedstawiciela Zamawiającego). Szczegóły zamówienia podane w rozdziale II SIWZ, załączniku nr 9 do SIWZ (formularz cenowy), załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy), oraz w załącznikach nr 10 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia druków A), zał. nr 1, 1a, 1b,1c do SIWZ (wzory niektórych druków). - Termin wykonania zamówienia dla Biura Rozwoju Kadr i Badań Naukowych UG (A): od podpisania umowy z terminem realizacji do dnia 31.07.2012r. - Termin wykonania zamówienia dla Działu Kształcenia UG (B): od podpisania umowy z terminem realizacji: a) do dnia 20.07.2012r.- 50 % druków z każdego rodzaju b) do dnia 31.07.2012r.- 50 % druków z każdego rodzaju.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 22.90.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTRO-DRUK Anna Dębińska, ul. Przemysłowa 3 B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101104,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96322,40

  • Oferta z najniższą ceną: 89668,70 / Oferta z najwyższą ceną: 153738,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.