eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiBUDOWĘ BOISKA WRAZ Z ZAPLECZEM W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 - ETAP II - BUDOWA ZAPLECZA WRAZ Z INSTALACJAMI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Piotrków Trybunalski: BUDOWĘ BOISKA WRAZ Z ZAPLECZEM W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 - ETAP II - BUDOWA ZAPLECZA WRAZ Z INSTALACJAMI
Numer ogłoszenia: 154401 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225740 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWĘ BOISKA WRAZ Z ZAPLECZEM W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 - ETAP II - BUDOWA ZAPLECZA WRAZ Z INSTALACJAMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Etap II obejmuje: 1. Budowę zaplecza sanitarno - szatniowego. 1.1. Zaplecze ORLIK 1.2. Zaplecze Szkoły 2. Budowę instalacji sanitarnych: wod-kan, co, wentylacji mechanicznej. 2.1. Instalacje w zapleczu ORLIK 2.2. Instalacje w zapleczu Szkoły 3. Wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych. 3.1. Instalacje w zapleczu ORLIK 3.2. Instalacje w zapleczu Szkoły SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT OPISUJE PROJEKT BUDOWLANY ORAZ SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT 2. KOSZTY DO UWZGLĘDNIENIA: - badań i sprawdzeń ( badania oporności izolacji, ochrony przeciwporażeniowej, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza), 3. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym: przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: - Konstrukcyjno - budowlanej w zakresie robót budowlanych. - Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Prace elektroinstalacyjne muszą być prowadzone pod nadzorem kierownika robót posiadającego właściwe uprawnienia budowlane i wpis do izby inżynierów budownictwa, uprawnienia D do 1 kV, członkowie zespołu uprawnienia E instalacyjne do 1 kV. - posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu technicznego i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: * Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. * Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - Prace elektryczne kończy złożenie pozytywnych protokołów badań wykonanej instalacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej zasilania kablowego potwierdzającego wykonanie zgodne z dokumentacją - Wszystkie instalacje sanitarne należy wycenić wraz z próbami, odbiorami , uruchomieniami i dokumentami niezbędnymi do uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. - Niezbędnym jest przed zgłoszeniem oferty szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją i warunkami terenowymi realizacji robót. - Prace elektryczne kończy złożenie pozytywnych protokołów badań wykonanej instalacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej sieci zewnętrznej potwierdzającej wykonanie zgodne z dokumentacją. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany będzie do inwentaryzacji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody powstałe w przyległych budynkach, a związane z prowadzonymi robotami. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania, 4. Wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego, 5. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia, 6. Jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej, dotychczas niezinwentaryzowanej w zasobach zamawiającego, będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane, 7. Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do pkt. 1,4,5,6 i 7 również z uwzględnieniem skutków finansowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.23.24.49 - 45.23.24.49 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 634637.70 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Barczyk prowadzący działalność gospodarcza pod nazwą CREATIVE FUTURE, Mójcza 25, 26-021 Daleszyce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 634637.70
  • Oferta z najniższą ceną: 634637.70 oferta z najwyższą ceną: 778670.26
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.