Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Płock: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, KODÓW I KART SKIEROWAŃ DO CZYTNIKA OMR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII I ANALIZATORA MOCZU
Numer ogłoszenia: 154389 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102, 3645249.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplock.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, KODÓW I KART SKIEROWAŃ DO CZYTNIKA OMR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII I ANALIZATORA MOCZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i innych zużywalnych, kodów i kart skierowań do czytnika OMR wraz z dzierżawą analizatora do immunochemii i analizatora moczu z podziałem na 3 pakiety: Pakiet Nr 1 - Dzierżawa analizatora do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych. Szczegółowy opis parametrów granicznych analizatora stanowi Załącznik Nr 1.1. do OPZ. Pakiet Nr 2 - Dzierżawa analizatora do badań moczu wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych. Szczegółowy opis parametrów granicznych analizatora stanowi Załącznik Nr 1.2. do OPZ. Pakiet Nr 3 - Karty skierowań i kody kreskowe do czytnika OMR. Wzory kart skierowań i kodów kreskowych do czytnika OMR stanową Załącznik Nr 1.3. do OPZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.40.00-6, 33.69.65.00-0, 22.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Oświadczenia, iż oferowany analizator jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującym prawem i na potwierdzenie powyższego Wykonawca posiada aktualne dokumenty oraz dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania - wg Załącznika Nr 7 do SIWZ - dotyczy Pakietu Nr 1 - Dzierżawa analizatora do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych oraz Pakietu Nr 2 - Dzierżawa analizatora do badań moczu wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych. 2.Oświadczenia, iż oferowane odczynniki, materiały kontrolne, kalibratory i inne materiały zużywalne są dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującym prawem i na potwierdzenie powyższego Wykonawca posiada ważne dokumenty oraz dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty wezwania - wg Załącznika Nr 8 do SIWZ - dotyczy Pakietu Nr 1 - Dzierżawa analizatora do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych oraz Pakietu Nr 2 - Dzierżawa analizatora do badań moczu wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych. 3.Wypełniony i podpisany opis parametrów granicznych - Załącznik Nr 1.1. do OPZ - dotyczy Pakietu Nr 1 - Dzierżawa analizatora do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych oraz Załącznik Nr 1.2 do OPZ - dotyczy Pakietu Nr 2 - Dzierżawa analizatora do badań moczu wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) - wg Załącznika Nr 6.1-6.3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; b. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę; c. zmiana stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; d. jeżeli Wykonawca zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy, ale musi zostać wpisany do faktury z dnia dostawy, przy założeniu, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta; g. zmiana danych podmiotów zawierających umowę (itp. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); h. zmiana nazwy handlowej asortymentu, nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.plock
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., Dział Zamówień Publicznych, ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, pok. nr 202..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., Dział Zamówień Publicznych, ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, pok. nr 202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Dzierżawa analizatora do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dzierżawę analizatora do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Dzierżawa analizatora do badań moczu wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dzierżawę analizatora do badań moczu wraz z dostawą odczynników i materiałów kontrolnych oraz zużywalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Karty skierowań i kody kreskowe do czytnika OMR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje karty skierowań i kody kreskowe do czytnika OMR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- ,,Opracowanie dokumentacji technicznej dla budynków służących ochronie ludności i obronie cywilnej w powiecie płockim"
 - "Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA"
 - Dostawa sprzętu i wyposażenia przeciwpowodziowego
 - Dostawa ubrań specjalnych do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Płocku z podziałem na części na potrzeby Ochrony ludności i obrony cywilnej
 - Zakup sprzętu medycznego jednorazowego 2
 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Chemików"
 
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
 - Dostawa odczynników do koagulologii wraz dzierżawą analizatora
 - Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na Wydziałach UR
 - Dostawa odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych z podziałem na 5 zadań dla Laboratorium Diagnostycznego Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
 - żakup i dostawa odczynników/pasków testowych wraz z dzierżawą automatycznego systemu analizy moczu dla zakładu diagnostyki laboratoryjnej ŚĆÓ w Kielcach IZP.2411.219.2025.JM
 - Dostawa odczynników chemicznych i wzorców
 
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





