Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Gdańsk: Wynajem kontenerów biurowych na zaplecze budowy dla Biura Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 154332 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o. , ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 722 00 00, faks 058 722 00 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka celowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem kontenerów biurowych na zaplecze budowy dla Biura Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż i wynajem na okres 24 miesięcy 62 kontenerów na zaplecze budowy dla Biura Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o., zgodnie z projektem Siedziba Biura Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Sp. z o.o. przy ul. Uczniowskiej 28 w Gdańsku. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: dostarczenie kontenerów, kompleksowy montaż kontenerów na potrzeby zaplecza budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego (na nawierzchni przygotowanej przez zamawiającego), podłączenie instalacji wewnętrznych do sieci zewnętrznych (realizowanych przez zamawiającego), demontaż obiektu po okresie wynajmu i uporządkowanie terenu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.10.00 - Budynki z gotowych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów wymienionych niżej, według formuły: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bieg2012.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o., Biuro Inżyniera Kontraktu, ul. Uczniowska 28, 80-530 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 14:00, miejsce: Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o., Biuro Inżyniera Kontraktu, ul. Uczniowska 28, 80-530 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa i montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych w 3 pomieszczeniach Wydziału Farmacji Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa krzeseł i biurek dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUG TECHNICZNYCH - OT, NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH UŻYTKOWANYCH PRZEZ KPP W CHOJNICACH, TCZEWIE, BYTOWIE I SZTUMIE PRZEZ PODMIOTY ZEWNĘTRZNE
- Remont łazienek wraz z wymianą instalacji, wentylacji mechanicznej, części instalacji wod-kan i C.O. w budynku administracji
- Dostawa zestawów pomiarowych obejmujących systemy pomiarowe oraz komputery przenośne dla WIMiO PG w ram proj. "Opracowanie podwodnego półautonomicznego pojazdu ..." finans. z NCBiR, z podz. na 2 cz.
- Wykoszenie roślinności zielnej w rezerwacie przyrody "Mechowiska Sulęczyńskie" wraz z usunięciem i utylizacją biomasy.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.