To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-01
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Remont i adaptacja na cele kulturalne budynku synagogi w Ostrowie Wielkopolskim - roboty nieprzewidziane
Numer ogłoszenia: 154295 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141821 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Remont i adaptacja na cele kulturalne budynku synagogi w Ostrowie Wielkopolskim - roboty nieprzewidziane.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Remont i adaptacja na cele kulturalne budynku synagogi w Ostrowie Wielkopolskim - roboty nieprzewidziane. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) rekonstrukcję belek stropowych, 2) rekonstrukcję belek empor, 3) naprawę konstrukcji drewnianych, 4) rekonstrukcję drewnianego plafonu wraz z konstrukcją, 5) wykonanie izolacji pionowej, 6) wykonanie i montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 7) naprawę oszkleń witrażowych. szczegółowo określonych w przedmiarze robót i specyfikacjach techniczmych wykonania i odbioru robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.60 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: RESTAURO Sp. z o.o. , ul. Łazienna 4, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
- oraz Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego i Ogólnego KANBRUK spółka z o.o., ul. Wylotowa 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 467457,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 531934,26
Oferta z najniższą ceną: 531934,26 / Oferta z najwyższą ceną: 531934,26
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podczas prowadzenia prac budowlano - konserwatorskich związanych z remontem budynku synagogi po dokonaniu rozbiórek wewnątrz obiektu ujawnił się stan zachowania elementów drewnianych konstrukcji stropów i empor. Stwierdzono bardzo zły stan techniczny belek drewnianych na emporach i stropach, co potwierdzono odpowiednimi wpisami kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego do dziennika budowy. Powyższych okoliczności nie można było przewidzieć na etapie opracowywania ekspertyzy budowlanej i dokumentacji projektowej pomimo wykonania odkrywek zgodnie z normami, gdyż drewniane elementy konstrukcji były całkowicie przykryte i pełna ocena ich stanu technicznego była możliwa dopiero po wykonaniu robót rozbiórkowych podłóg na emporach i stropach oraz fragmentów ścian. Ponadto w okresie realizacji inwestycji nastąpiło podniesienie poziomu wód gruntowych na terenie miasta Ostrowa, w wyniku czego stwierdzono zawilgocenie ścian fundamentowych budynku synagogi. W celu wyeliminowania występowania zawilgoceń budynku zasadne i konieczne stało się wykonanie izolacji pionowej. Z obserwacji podczas prowadzonych prac budowlano - konserwatorskich, zwłaszcza w okresie jesienno - zimowym, stwierdzono zabrudzenia elewacji powodowane zanieczyszczeniami (np. sadze) z kominów sąsiednich budynków mieszkalnych, w których funkcjonują piece opalane paliwem stałym. Pomimo przyjętych zasad postępowania na obiektach zabytkowych tj. niestosowanie obróbek blacharskich, wobec powyższych okoliczności ze względu na dbałość o stan elewacji synagogi konieczne stało się wykonanie parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich oraz dodatkowych rynien i rur spustowych odprowadzających wody opadowe z wież. Ponadto, po wykonaniu robót rozbiórkowych i pełnym demontażu stolarki okiennej w wyniku badań witrażysty stwierdzono w oknach zachowane ślady mocowań witraży. W związku z tym, zgodnie z zasadami prac konserwatorskich w obiektach zabytkowych, dla zachowania historycznych cech obiektu zaszła konieczność odtworzenia witraży. Wykonanie powyższych robót zostało zalecone przez inspektora nadzoru prac konserwatorskich posiadającego odpowiednie uprawnienia w zakresie nadzorowania obiektów zabytkowych. Prace będące przedmiotem zamówienia dodatkowego są nierozerwalnie powiązane z pracami objętymi umową podstawową. Ich wykonanie jest konieczne ze względów technicznych i bezpieczeństwa w celu umożliwienia przekazania obiektu do użytkowania oraz jego prawidłowego funkcjonowania
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





