To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Łódź: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych p.n. Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Wydziału Zarządzania UŁ w Łodzi, przy ul. Matejki 22_26
Numer ogłoszenia: 154278 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 112523 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354354, fax 042 6354325, 042 6354326.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych p.n. Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Wydziału Zarządzania UŁ w Łodzi, przy ul. Matejki 22_26.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac I. Prace projektowe W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować chłodzenie pomieszczeń biurowych od strony zachodniej i północnej budynku. Wykaz pokoi w Załączniku nr 9 do SIWZ. Rozwiązania projektowe winny uwzględniać dobór urządzeń o typach i w systemie zgodnym z urządzeniami zainstalowanymi we wdrożonym już w obiekcie Wydziału Zarządzania systemie klimatyzacji. Wymagane jest zastosowanie w projekcie rozwiązania, w którym jedna jednostka zewnętrzna będzie obsługiwała wszystkie projektowane klimatyzatory zainstalowane na jednym piętrze. Wymóg powyższy spowodowany jest koniecznością ujednolicenia systemu chłodzenia w tym budynku, z uwagi na późniejszą obsługę konserwatorską i serwisową przez jednego wykonawcę, co będzie miało znaczący wpływ na obniżenie kosztów i sprawność ewentualnych napraw pogwarancyjnych i konserwatorskich. Oferta powinna zawierać: - koncepcję przyjętych rozwiązań projektowo-technicznych; - kosztorys wykonania robót; - wszystkie dokumenty wyszczególnione w pkt. 7 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację projektową w wersji elektronicznej i 2 egz. Wersji papierowej: - projekt techniczny, - wykaz urządzeń, - kosztorys do projektu. Przed przystąpieniem do realizacji robót wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu projekt do uzgodnienia. II. Roboty budowlane a) Wykonanie instalacji chłodzenia 46 pomieszczeń (pokoi pracowniczych i Sali Rady Wydziału) za pomocą klimatyzatorów naściennych zasilanych rurami miedzianymi w systemie City Multi Mitsubishi Electric oraz instalacji odprowadzenia skroplin z klimatyzatorów rurami z polipropylenu. b) Wykonanie instalacji elektrycznych dla zasilania i sterowania klimatyzatorów w 46 pokojach. Należy przewidzieć sterownik grupowy, który może obsługiwać te jednostki, umieszczony w portierni budynku. c) Wykonanie robót budowlanych niezbędnych do w/w zakresu prac instalacyjnych, jak: wiercenie i rozkucie ścian, zaprawienie bruzd, malowanie oraz demontaż i montaż elementu sufitu podwieszanego. III. Warunki prowadzenia prac: a) roboty należy prowadzić w terminach uzgodnionych z władzami Wydziału Zarządzania z uwagi na odbywające się zajęcia i egzaminy; b) przewody do sterowników miejscowych należy poprowadzić podtynkowo, a po zakończeniu prac dokonać estetycznej naprawy ścian z malowaniem włącznie; c) wiercenie i rozkucie ścian należy wykonać sprzętem zapewniającym jak najmniejsze zapylenie; d) w wycenie robót należy uwzględnić codzienne sprzątanie pokoi i korytarzy po wykonanych pracach; e) zdemontowane płyty sufitu podwieszanego w korytarzach należy zabezpieczyć przed zniszczeniem. Sufity w korytarzach na poszczególnych piętrach mogą pozostać odkryte w czasie wykonywanych prac. Po ich zakończeniu należy niezwłocznie zamontować płyty sufitowe; po zakończeniu mocowania konstrukcji wsporczej pod jednostki zewnętrzne na dachu należy dokonać naprawy i uszczelnienia połaci dachowej w tych miejscach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 569850 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VENTRA CLIMA Sp. z o.o., Ul. Zbąszyńska 4, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 569850
- Oferta z najniższą ceną: 569850 / oferta z najwyższą ceną: 569850
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonaniu projektu remontu elewacji z wymianą okien i remontu pokrycia dachowego w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15
- "Dostosowanie budynku Publicznego Przedszkola nr 14 do potrzeb osób niepełnosprawnych" - wykonanie dokumentacji technicznej wymaganej do realizacji zadania
- "Dostosowanie budynku Publicznego Przedszkola nr 23 do potrzeb osób niepełnosprawnych" - wykonanie dokumentacji technicznej wymaganej do realizacji zadania
- Opracowanie dokumentacji wielobranżowego projektu dla remontu piwnic w budynku 21 KW 4033 Gdynia Grabówek (magazyn mśm) wraz z remontem placu wokół budynku
- Budowa hangaru dla szybowców dla potrzeb AOS Politechniki Rzeszowskiej w Bezmiechowej Górnej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
- "Dostosowanie budynku Publicznego Przedszkola nr 17 do potrzeb osób niepełnosprawnych" - wykonanie dokumentacji technicznej wymaganej do realizacji zadania
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.