eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo PodgórneRemonty nawierzchni gruntowych i ulepszonych tłuczniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-17

Tarnowo Podgórne: Remonty nawierzchni gruntowych i ulepszonych tłuczniem
Numer ogłoszenia: 15422 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418256 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni gruntowych i ulepszonych tłuczniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tłuczniowania dróg na terenie Gminy Tarnowo Podgórne. Stan istniejący. Drogi przewidziane to tłuczniowania mają nawierzchnię gruntową, bądź nawierzchnię z eko-tłucznia. Stan po wykonaniu. Na przedmiotowych odcinkach dróg należy ułożyć 2 warstwy kruszywa: - dolna z recyklingu gruzu betonowego sortowanego o uziarnieniu 40-80mm - grubość warstwy 15 cm - 5.000m2, - dolna z recyklingu gruzu betonowego sortowanego o uziarnieniu 40-80mm - grubość warstwy 20 cm - 5.000m2, - górna z mieszanki granitowej do stabilizacji mechanicznej o uziarnieniu 0-31,5mm - grubość warstwy 8cm - 10.500m2. Sposób wykonania robót. - zebranie górnej warstwy podłoża na głębokość 28 lub 23 cm przy zachowaniu istniejącej niwelety drogi, wjazdów i studni kanalizacyjnych z odwozem materiału na odległość 10 km - profilowanie i dogęszczenie podłoża - ułożenie warstwy tłucznia gr. 20 lub 15 cm - zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze min. 8 ton - uzupełnienie i profilowanie poboczy gruntem z koryta z zagęszczeniem - po odbiorze przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego pierwszej warstwy należy przystąpić do ułożenia warstwy zamykającej. - ułożenie warstwy mieszanki granitowej gr. 8 cm z wyprofilowaniem w przekroju podłużnym i poprzecznym pod kątem prawidłowego spływu wód opadowych - zagęszczenie mieszanki tłuczniowej ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze min. 8 ton UWAGA! Przy zagęszczeniu walcem wibracyjnym stopień wibracji należy dostosować do istniejących warunków na poszczególnych drogach z uwzględnieniem występujących zagrożeń) Zakres robót remontowych ustalany będzie każdorazowo przed ich wykonaniem. Wykonawca zobowiązuje się do reakcji i wykonania zleconego remontu na wezwanie Zamawiające w ciągu 24 h. Zabezpieczenie i oznakowanie miejsc prowadzonych remontów należy do obowiązków Wykonawcy. Zamówienie powyższych robót w ilości nie powodującej osiągnięcie wynagrodzenia za cały przedmiot zamówienia nie uprawnia Wykonawcy do żądania zamówień uzupełniających, dodatkowych lub innych, a także roszczeń o wypłacenie w całości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zlecone i wykonane usługi. Rozliczenie nastąpi w okresie miesięcznym lub kwartalnym za faktycznie wykonane prace według cen jednostkowych kosztorysu ofertowego. Wykonawca dostarczy przed wbudowaniem atesty na materiały (również na kruszywo z recyklingu gruzu betonowego) do zatwierdzenia przez Inwestora wystawione przez uprawnione laboratorium dopuszczające do stosowania na warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogowych. Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Drogowy Antczak Mirosław Antczak, ul. Lutycka 83, 60-478 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 480960,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 332346,00

  • Oferta z najniższą ceną: 332346,00 / Oferta z najwyższą ceną: 619920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.