eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegowo › Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrowie i Strzegowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-04

Strzegowo: Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrowie i Strzegowie
Numer ogłoszenia: 15419 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegowo , Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6794047, faks 023 6794047.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strzegowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrowie i Strzegowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w Dąbrowie i Strzegowie. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Część 1 - Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrowie Ogólny zakres robót: a) Klatka schodowa i hall: - rozebranie posadzki i okładziny schodów z desek drewnianych, - wymiana 3 szt. drzwi z ościeżnicami: - jedno-skrzydłowych aluminiowych pełnych - 1 szt., dwu-skrzydłowych aluminiowych przeszklonych górą - 2 szt - wykonanie lamperii wys. 1,5 m z tynku mineralnego żywiczno-mozaikowego, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach wraz z wyrównaniem tynków (powyżej lamperii) i suficie oraz pomalowanie farbą emulsyjną, - wykonanie posadzki hall (parter i piętro) z płyt kamiennych promieniowanych gr. 3 cm wraz z izolacją przeciwwilgociową, termiczną, posadzką betonową, - wykonanie okładziny schodów z płyt kamiennych płomieniowanych gr. 3 cm (podstopnie i cokolik gr. 2 cm) na zaprawie klejowej, - wymiana parapetu betonowego na kamienny (konglomerat) gr. min. 3 cm, b) Kuchnia: - zamontowanie kratki nawiewnej podokiennej oraz wywiewnej na istniejącym kanale murowanym, - wymiana drzwi jedno-skrzydłowych na aluminiowe pełne z ościeżnicą - 1 szt., - wymiana parapetu betonowego na kamienny (konglomerat) gr. min. 3 cm, - wykonanie gniazda wtykowego 1-faz z bolcem uziemiającym, - wykonanie gniazda wtykowego 3-faz z wyłącznikiem, c) Zaplecze kuchni: - rozebranie posadzki z desek drewnianych, - rozebranie lamperii z płyt paździerzowych (na ścianie zewnętrznej), - demontaż drzwi jednoskrzydłowych (z kuchni), - wykonanie ścianki działowej z płytek z betonu komórkowego grub. 12 cm, - wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ściance działowej oraz przetarcie istniejących, - wykonanie lamperii wys. 2,0 m z płytek glazurowanych na zaprawie klejowej (min. 30x50 gr.min.0,5 cm) gat. I, - wykonanie gładzi gipsowych z wyrównaniem tynków na ścianach (powyżej lamperii) i suficie oraz pomalowanie farbą emulsyjną, - zamontowanie drzwi jednoskrzydłowych aluminiowych pełnych z ościeżnicą, - zamontowanie kratki nawiewnej podokiennej oraz wywiewnej na istniejącym kanale murowanym, - wykonanie posadzki z płytek gres min. 40x40 gat. I na zaprawie klejowej wraz z izolacją przeciwwilgociową, termiczną, posadzką betonową, - wymiana parapetu betonowego na kamienny (konglomerat) gr. min. 3 cm, - zamontowanie opraw rastrowych do dwóch świetlówek T8 o mocy 2 x 58W - 2szt, - zamontowanie gniazd wtykowych 1-faz z bolcem uziemiającym - 2 szt, d) Sala zebrań: - rozebranie posadzki z desek drewnianych, - rozebranie lamperii z płyt paździerzowych (na ścianie zewnętrznej), - wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ściance działowej, przetarcie istniejących, wykonanie gładzi gipsowych oraz pomalowanie farbą emulsyjną, - wykonanie lamperii wys. 1,5 m z tynku mineralnego żywicznego mozaikowego, - pomalowanie farbą emulsyjną sufitu oraz ścian powyżej lamperii, - wykonanie posadzki z płytek gres o wym. min. 60x60 gat. I na zaprawie klejowej wraz z izolacją przeciwwilgociową, termiczną, posadzką betonową, - wymiana wszystkich parapetów betonowych na kamienne (konglomerat) gr. min. 3 cm, e) Dostawa i montaż wyposażenia: Kuchnia: - kuchnia gazowa 4-ro palnikowa ze stali nierdzewnej z piekarnikiem elektrycznym i termoobiegiem i aut. odcięciem gazu o połączeniu złączem elastycznym z butlą na gaz płynny (wym. min. [WxDxH] 800x700x850), - patelnia elektryczna 3-fazowa wolnostojąca obudowa ze stali nierdzewnej (wym. min. [WxDxH] 600x600x290), zbiornika 505x305x110, - taboret gazowy ze stali nierdzewnej O palnika 180 mm, o mocy min. 13 kW z podłączeniem, na gaz propan-butan (wym. min. [WxDxH] 600x630x425), - szafki kuchenne stojące: (wymiary min.: [WxDxH] 600x600x850) [3 szt.], - szafki kuchenne wiszące: (wymiary min.: [WxDxH] 600x300x700) [3 szt.], - okap kuchenny 1800x800 z wentylatorem dachowym O 160 - podgrzewacz pojemnościowy ciepłej wody o poj. 200 l; N=2,0 kW z podłączeniem ciepłej i zimnej wody, - stół zlewozmywakowy ze stali nierdzewnej 1-komorowy (wym.min. [WxDxH] 1200x700x850; komory [WxDxH] 500x500x250) z baterią stojącą i wykonaniem podłączeń ciepłej i zimnej wody oraz odpływu, - stół przyścienny ze stali nierdzewnej z półką (wym. min. [WxDxH] 1000x700x850), - stół przyścienny ze stali nierdzewnej z półką (wym. min. [WxDxH] 1200x700x850), Zaplecze kuchni: - szafki kuchenne stojące: (wymiary min.: [WxDxH] 600x600x850) [4 szt.], - szafki kuchenne wiszące: (wymiary min.: [WxDxH] 600x300x700) [4 szt.], - stół zlewozmywakowy ze stali nierdzewnej 1-komorowy (wym. min. [WxDxH] 1200x700x850); komory [WxDxH] 500x500x250) z baterią stojącą i wykonaniem podłączeń ciepłej i zimnej wody oraz odpływu, - stół przyścienny ze stali nierdzewnej z półką (wym. min. [WxDxH] 1200x700x850) - szafy chłodnicze korpus i wnętrze blacha lakierowana biała, (wym. min.[WxDxH] 900x600x1850), moc znamionowa min 350 W, pojemność netto: min 440 l. [3 szt.], - stół z basenem jednokomorowym ze stali nierdzewnej z zaokrąglonymi narożnikami (wym. min. [WxDxH] 1000x700x850) z baterią ze spryskiwaczem i wykonaniem podłączeń ciepłej i zimnej wody oraz odpływu. Część 2 - Remont świetlicy wiejskiej w Strzegowie Ogólny zakres robót: a) Stolarka drzwiowa - wymiana drzwi z ościeżnicami i obróbką: - drzwi jednoskrzydłowe pełne panelowe przetłoczone - 8 szt., - drzwi jednoskrzydłowe łazienkowe panelowe przetłoczone z szybą i tunelami wentylacyjnymi - 2 szt., - drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe pełne - 1 szt., - likwidacja skrzydeł drzwiowych z klatki schodowej - 2 szt., b) Roboty Sali: - rozebranie pionowych paneli winylowych na ścianach wewnętrznych, - rozebranie licowania - cokołu z płytek i na zaprawie cementowej, - przecieranie z wyrównaniem istniejących tynków wewnętrznych nie malowanych na ścianach (wyrównanie ok 20%), - licowanie ścian do wys. 135 cm płytkami z kamieni sztucznych o wym. min. 30x50 cm koloru jasnego (poza białym) na zaprawie klejowej, wykończenie górnej krawędzi płytkami listwowymi ozdobnymi wys. min. 5 cm - przecieranie z wyrównaniem istniejących tynków wewnętrznych sufitach, - wykonanie gładzi gipsowej gr. 3 mm jednowarstwowej na ścianach na podłożu z tynku (powyżej lamperii), - wykonanie gładzi gipsowej gr. 3 mm jednowarstwowej na sufitach na podłożu z tynku, - malowanie zwykłe ścian farbą emulsyjną podłoży gipsowych (powyżej lamperii), - malowanie zwykłe sufitów farbą emulsyjną podłoży gipsowych, - wymiana parapetów wewnętrznych lastrykowych na PCV, - wykonanie dodatkowych gniazd wtykowych 10A/Z -p (2 szt), - wymiana opraw oświetleniowych sufitowych przykręcanych na lampy oświet. sufitowe LED: moc: min. 46 W, dł. min. 60 cm, strumień świetlny min. 5000 lm., - 24 szt., - wymiana grzejników stalowych na stalowe dwupłytowe, - montaż agregatu klimatyzacyjnego zewnętrznego wraz z instalacją. c) Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej: - stoły przyścienne ze stali nierdzewnej (wym. minim. [WxDxH] 1400x600x850) - 1 szt., - stół przyścienny ze stali nierdzewnej z półką (wym. minim. [WxDxH] 1200x600x850) - 2 szt., - stół ze stali nierdzewnej z basenem 1-komorowym (wym. minim. [WxDxH] 1000x600x850; kom.H=300) - 1 szt., - stół ze stali nierdzewnej z basenem 2-kom. otworami pod baterię pomiędzy komorami z możliwością wycięcia otworu pod rozdrabniacz odpadów, , (wym.minim. [WxDxH] 1200x600x850; kom.H=400) - 1 szt., - regał magazynowy, półki pełne skręcany (wym. minim. [WxDxH] 1400x600x1800) - 1 szt. - piec konwekcyjny o mocy minimum 6,0 kW z podstawą ze stali nierdzewnej: nawilżaniem komory (wym. minim. 4 blachy 600x400 odl. pomiędzy półkami 75 mm - 1 szt. - kuchnia gazowa ze stali nierdzewnej 6-pal (wym. minim. [WxDxH] 1200x700x850), moc gazowa minimum 32,5 kW konfiguracja palników: 3,5kW; 5kW; 7kW (dwukomorowy); 9kW, zabezpieczenie przeciwwypływowe, redukcja mocy palników (płomień oszczędnościowy), żeliwne ruszty - 1 szt., - zmywarka uniwersalna ze stali nierdzewnej z funkcją wyparzania uchwyt drzwi profilowany ze stali nierdzewnej, 2 pary ramion myjąco-płuczących - góra/dół, 2 komplety koszy do talerzy i szkła, uniwersalny i pojemnik na sztućce, dozownik płynu nabłyszczającego, moc elektryczna minimum 6.0 kW, długość cyklu pracy: maks. 180 sek. (wym. minim. [WxDxH] 550x600x800), - 1 szt. - patelnia uchylna elektryczna stelaż i obudowa ze stali nierdzewnej Przeznaczona do smażenia produktów spożywczych na tłuszczu, ręczny przechył misy, kontrolka pracy, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - dokumentacja projektowa, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.strzegowo.pl w dziale przetargi. 3. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na każdą część, na którą składa ofertę w wysokości: a) 1 800,00 zł., słownie: jeden tysiąc osiemset złotych gr. 00/100 na Część 1 - Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrowie, b) 2 500,00 zł., słownie: dwa tysiące pięćset złotych gr. 00/100 na Część 2 - Remont świetlicy wiejskiej w Strzegowie, 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu i której części zamówienia przelew dotyczy. 4. Wniesienie wadium w formie przelewu pieniężnego oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32 w sekretariacie pok. Nr 1 lub dołączyć do oferty. Z dokumentu tego musi wynikać, że gwarancja/poręczenie jest nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja/poręczenie nie może w swojej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek inną osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty, b) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), c) dowód wniesienia wadium, jeżeli było wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: a) termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na wykonanie zamówienia, c) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, d) zmiana zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmianę zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy, e) zmiana osobowa: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców nie wskazanych w ofercie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, f) zmiana wynagrodzenia, gdy konieczność zmiany związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki VAT), g) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany terminu wskazanego w § 3 ust. 2 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 14 lutego 2008 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, określającego, że pomoc przyznawana jest jeżeli zakończenie realizacji operacji i złożenie wniosku o płatność ostateczną, będącą refundacją kosztów kwalifikowanych przyznawaną po zrealizowaniu całej operacji nastąpi nie później niż do dnia 30 czerwca 2015 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: iniejsze zamówienie jest do współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.