eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa druków akcydensowych pomocniczych do ewidencji ludności, wydawania dowodów osobistych, prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenia korespondencji, rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania nimi, dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich i jego delegatur w dzielnicach m. st. Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Warszawa: Sukcesywna dostawa druków akcydensowych pomocniczych do ewidencji ludności, wydawania dowodów osobistych, prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenia korespondencji, rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania nimi, dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich i jego delegatur w dzielnicach m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 154196 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64133 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa druków akcydensowych pomocniczych do ewidencji ludności, wydawania dowodów osobistych, prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenia korespondencji, rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania nimi, dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich i jego delegatur w dzielnicach m. st. Warszawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków akcydensowych pomocniczych do ewidencji ludności, wydawania dowodów osobistych, prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenia korespondencji, rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania nimi, dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich i jego delegatur w dzielnicach m. st. Warszawy. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać druki własnym staraniem i na własny koszt, w godzinach pracy Biura, do wskazanego magazynu w następujących lokalizacjach: 1) Delegatura BAiSO - Bemowo, ul Powstańców Śląskich 70, 2) Delegatura BAiSO - Białołęka, ul. Modlińska 197, 3) Delegatura BAiSO - Bielany, ul. Żeromskiego 29, 4) Delegatura BAiSO - Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27 5) Delegatura BAiSO - Ochota, ul. Grójecka 17a, 6) Delegatura BAiSO - Praga Południe, ul. Grochowska 274, 7) Delegatura BAiSO - Praga Północ, ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, 8) Delegatura BAiSO - Rembertów, Al. Gen. A. Chruściela 28, 9) Delegatura BAiSO - Śródmieście, ul. Nowogrodzka 43 10) Delegatura BAiSO - Targówek, ul. Kondratowicza 20, 11) Delegatura BAiSO - Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1 12) Delegatura BAiSO - Usynów, al. KEN 61, 13) Delegatura BAiSO - Wawer, ul. Żegańska 1, 14) Delegatura BAiSO - Wesoła, ul. 1 Praskiego Pułku 33, 15) Delegatura BAiSO - Wilanów, ul. St. Kostki Potockiego 11, 16) Delegatura BAiSO - Włochy, Al. Krakowska 257, 17) Delegatura BAiSO - Wola, Al. Solidarności 90, 18) Delegatura BAiSO - Żoliborz, ul. Słowackiego 6/8, 19) Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich Pl. Starynkiewicza 7/9. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAJGRAF Barbara Dylewska, ul. Mazowiecka 50 B, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77235,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78561,97

  • Oferta z najniższą ceną: 113315,17 / Oferta z najwyższą ceną: 78561,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.