Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Warszawa: Wykonanie modernizacji systemu klimatyzacji wraz ze zwiększeniem wydajności układu nawilżania oraz budowa rezerwowych układów chłodniczych CZRL.
Numer ogłoszenia: 154177 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5745000, fax 022 5745009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji systemu klimatyzacji wraz ze zwiększeniem wydajności układu nawilżania oraz budowa rezerwowych układów chłodniczych CZRL..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji systemu klimatyzacji wraz ze zwiększeniem wydajności układu nawilżania oraz budowa rezerwowych układów chłodniczych Centrum Zarządzania Ruchem Lotniczym. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje 2.1.Wykonanie modernizacji systemu klimatyzacji wraz ze zwiększeniem wydajności układu nawilżania oraz budowa rezerwowych układów chłodniczych w budynku CZRL 2.2.Przebudowa instalacji elektrycznych. 2.3.Wykonanie automatyki z monitoringiem z dostawą oprogramowania oraz jego włączenie w istniejący system BMS z uwzględnieniem niezbędnych zmian. I)W branży sanitarnej zamówienie obejmuje: 1. dostawę i montaż freonowego układu chłodzącego: a)typu SPLIT o mocy chłodniczej Q=14,0 kW wraz ze sterownikiem, urządzenia wyposażone w pompkę skroplin i tackę ociekową: - w sali wielofunkcyjnej składającej się z 5 sal zlokalizowanych na poziomie + 0,00 - 11 szt. w tym w poszczególnych salach: - sala 011 - 2 szt. - sala 012 - 1 szt. - sala 013 - 2 szt. - sala 014 - 5 szt. - sala 015 - 1 szt. - w sali operacyjnej na poziomie + 7.20 - 8 szt. b)typu SPLIT o mocy chłodniczej Q = 5,0 kW wraz ze sterownikiem, urządzenia wyposażone w pompkę skroplin i tackę ociekową : - w pomieszczeniu E-013 - 6szt. c)typu SPLIT o mocy chłodniczej Q = 10,6 kW, wraz ze sterownikiem, urządzenia wyposażone w pompkę skroplin i tackę ociekową: - w pomieszczeniu E-014 - 2 szt. d)typu VRF wraz z układem sterowania, urządzenia wyposażone w pompkę skroplin i tackę ociekową: - w sali operacyjnej wieży na poziomie + 32,35 - 2 szt. o mocy chłodniczej Q = 7,3 kW każda - w pomieszczeniu radaru na poziomie + 28.80 - 2 szt. o mocy chłodniczej Q = 10,6 kW każda. Wymagania dla klimatyzatorów: a)wersja cicha, nie przekraczająca poziomu głośności 35 dB(A) w odległości 1 m od jednostki wewnętrznej i poziomu głośności 48 dB(A) w odległości 4 m dla jednostek zewnętrznych zamontowanych na dachu, b)przystosowanie do pracy całorocznej, c)możliwość komunikacji z istniejącym BMS ( wymagane są poniższe sygnały: praca awaria, włącz wyłącz), d)jednostki zewnętrzne montowane na dachu powinny być pomalowane na kolor RAL 9006. 2. zwiększenie wydajności w układzie chłodniczym: a)dostawa i montaż 2 chłodnic kanałowych o mocy chłodniczej Q=16 kW i Q=15 kW, b)czyszczenie i rozbudowa 2 istniejących wymienników płytowych firmy Termatrans od 700 kW do 1000 kW, c)dostawa i montaż 2 szt. pompek obiegowych o wydajności Q=11 m3 h, d)dostawa i montaż agregatu chłodniczego o wydajności 600 kW w wersji wyciszonej z free coolingiem, przystosowanego do pracy całorocznej, demontaż istniejącego agregatu chłodniczego o wydajności 375 kW , wykonanie przebudowy istniejącej sieci chłodniczej, e)przystosowanie istniejącej w systemie N5 nagrzewnicy do pracy w okresie letnim w funkcji chłodnicy z montażem tacki ociekowej wykonanej ze stali nierdzewnej pod wymiennikiem oraz odprowadzenie skroplin do istniejącej kanalizacji. 3. rozbudowę układu nawilżania: dostawa i montaż nawilżaczy parowych z lancą parową 35-600 - 5 kpl w tym: a)do systemów N5, N16 i N17 o mocy Nel=24,3 kW, b)do systemów N18 i N19 mocy Nel=11.4 kW. 4. wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin. a)rurociągi skroplin od jednostek wewnętrznych splitów odprowadzane będą za pomocą pompek skroplin do nowoprojektowanych pionów skroplin dn50, poprowadzonych w każdym szachcie wentylacyjnym budynku do wentylatorni znajdującej się na poziomie - 3,30 i do kratki spustowej, b)rurociągi kondensatu od nawilżaczy zlokalizowanych na poziomie - 3,30 będą odprowadzone do istniejącej instalacji odprowadzania kondensatu. Rurociągi kondensatu od nawilżaczy zlokalizowanych w szachtach na poziomie +7,20 będą odprowadzane do pionów skroplin prowadzonych w szachtach, a następnie do istniejącej instalacji odprowadzania kondensatu na poziomie - 3,30, Instalacje skroplin w wykonaniu z rur PVC-C, instalacje kondensatu od nawilżaczy z rur ze stali kwasoodpornej. 5. wykonanie dokumentacji powykonawczej w 5 egz. i w wersji elektronicznej II.W branży elektrycznej zamówienie obejmuje: 1.wykonanie nowego zasilania agregatu chłodniczego, o mocy 255 kW, kablem 3xYKY 4x185 mm2 z rozdzielni głównej RG1, 2.dostawę i montaż nowej rozdzielnicy 23RS/RA wyposażonej w odpowiednią aparaturę zasilająco - sterowniczą, 3.wykonanie podwójnego zasilania, z rozdzielnicy głównej RG1 i RG2 rozdzielnicy 23RS i zasilenie rozdzielnicy 23RA z rozdzielnicy napięcia gwarantowanego RBZ, 4.zasilenie nowych urządzeń wentylacyjnych w sektorze O (poz. 0.00, +3.60, +7.20, na dachu) z nowej rozdzielnicy 23RS/RA, 5.pozostałe nowe urządzenia wentylacyjne i klimatyzacyjne montowane na poziomie -3.30 w sektorze O, na wieży i w sektorze E należy zasilić z istniejących rozdzielnic. Wyjątkiem są nowe pompki obiegowe systemu N14 i N15, ujęte w zakresie prac systemu automatyki i sterowania, 6. wykonanie instalacji odgromowej nowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na dachu sektora O, 7.wykonanie dokumentacji powykonawczej . Uwagi 1.Instalacje należy wykonać kablami i przewodami miedzianymi układanymi na drabinkach i korytkach kablowych. W miarę możliwości można wykorzystać istniejące drabinki i korytka kablowe. 2.Wszystkie metalowe elementy obudów urządzeń, korytka kablowe należy połączyć z istniejącą instalacją uziemiającą. 3.Wszelkie wyjścia kabli z budynku należy dokładnie uszczelnić dla zabezpieczenia przed dostaniem się wody do budynku. 4.Przejścia przez strefy ogniowe budynku należy zabezpieczyć certyfikowanymi środkami zabezpieczenia ogniowego III.W branży automatyki zamówienie obejmuje: 1.Zmianę oprzewodowania i oprogramowania sterownika agregatu chłodniczego po wymianie agregatu na nowy, 2.System N5 a)dostawę i montaż urządzeń do pomiaru i przetwarzania danych o wilgotności b)przewidzieć możliwość sterowania zaworem regulacyjnym c)zmianę oprogramowania sterownika uwzględniającą możliwość sterowania wilgotnością oraz nową funkcję centrali (chłodzenie) 3.System N14 i N15 a)wykonanie okablowania zasilającego (z rozdzielnicy sterowniczej CP8) i sterowniczego dodatkowych pompek obiegowych. b)zmianę oprogramowania sterownika polegającą na dodaniu możliwości sterowania pompek. 4.System N16 i N17 a)dostawę i montaż urządzeń do pomiaru i przetwarzania danych o wilgotności b)przewidzieć możliwość sterowania zaworem regulacyjnym c)wykonanie niezbędnego oprzewodowania d)zmianę oprogramowania sterownika uwzględniającą możliwość sterowania wilgotnością oraz chłodnicą. 5.System N18 i N19 a)dostawę i montaż urządzeń do pomiaru i przetwarzania danych o wilgotności b)zmianę oprogramowania sterownika uwzględniającą możliwość sterowania wilgotnością. c)wykonanie niezbędnego oprzewodowania 6.Dodatkowe splity i układ VRF a)dostawę i montaż szafek zbierania danych ze splitów i układu VRF b)odwzorowanie w systemie BMS c)wykonanie oprzewodowania d)przewidzieć możliwość zdalnego załączania i wyłączania (układ sterowany lokalnie) oraz odczytywania stanu urządzeń (praca/awaria) 7.Wykonanie niezbędnych zmian w istniejących rozdzielniach sterowniczych pozwalających na sterowanie i monitorowanie dodatkowych urządzeń systemu klimatyzacji i wentylacji. 8.Szafa zbierania danych a)wymiana obudowy na stojącą o wymiarach 2000x600x400 b)przeniesienie istniejących koncentratorów do nowej obudowy 9.Oprogramowanie a)Wykonanie dodatkowych grafik, odpowiadających nowym funkcjom systemu klimatyzacji i wentylacji b)Unowocześnienie lub zastosowanie nowszej wersji oprogramowania do obróbki danych systemu BMS 10.Uruchomienie nowych układów sterowania systemu BMS 11.Wykonanie dokumentacji powykonawczej Założenia do wykonania modernizacji systemu automatyki i sterowania W budynku Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w Warszawie przy ul. Wieżowej 8 jest zainstalowany system centralnego dozorowania i sterowania BMS. W skład systemu BMS wchodzi również system sterowania instalacji klimatyzacji i wentylacji. System został dostarczony i opiera się na urządzeniach i oprogramowaniu METASYS firmy Johnson Controls. Istniejący system klimatyzacji i wentylacji podlegać będzie modernizacji wraz ze zwiększeniem wydajności układu chłodzenia i nawilżania oraz budową rezerwowych układów chłodniczych. Prace mają polegać na adaptacji istniejącego systemu automatyki dla modernizowanej instalacji klimatyzacji i wentylacji oraz modernizacji systemu BMS. Uwagi Projekt wykonawczy i wszelkie prace na obiekcie powinny być bezwzględnie konsultowane z działem ATTS oraz firmą konserwującą system sterowania BMS. IV.W branży architektoniczno-budowlanej zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie przesłon urządzeń klimatyzacyjnych: Przesłona z lekkich elementów metalowych w formie ażurowej balustrady komponującej się z obiektem C.Z.R.L. (np. z elementów aluminiowych systemowych firmy Trimo lub Jansen albo odpowiednich). W obudowie powinny się znaleźć elementy wejściowe dla obsługi urządzeń. Przebicia izolacji przeciwwodnej dachu należy zaizolować i uszczelnić. Urządzenia wentylacyjne będą ustawiane na podkonstrukcji opartej na istniejącym stropie żelbetowym. Przesłony ażurowe będą mocowane do elementów konstrukcji. Kolor aluminium RAL 9006. 2. Wykonanie konstrukcji wsporczej urządzeń klimatyzacyjnych: Konstrukcja wsporcza to rama stalowa z ceowników C120 (Stal St3SX), po 2x11 (nad częścią środkową O), splity o ciężarze ok. 200 kg każdy usytuowane nad powierzchnią dachu opierając na każdej belce dachowej (co 3 m). Dodatkowe urządzenia w 2 rzędach po 3 (nad częścią E), oparte na stropie żelbetowym. Przewiduje się zabezpieczenie antykorozyjne wszystkich elementów stalowych poprzez malowanie powierzchniowe. 3. Roboty dodatkowe: Wykonanie konstrukcji wymaga miejscowego demontażu istniejących izolacji, przebicia otworów w ścianach zewnętrznych i dachu oraz wykonania przepustów izolacyjnych szczelnych przez ściany i dach. Po zamontowaniu konstrukcji stalowych, należy odtworzyć izolacje stropu. Uwaga: Nie można dopuścić do przedostania się wody do warstw pokrycia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót S.T Architektura nr dok. 1A101REWO.DOC - przesłona ażurowa na dachu. S.T Konstrukcja nr dok. 1B101REWO.DOC- podparcia urządzeń wentylacyjnych. S.T Instalacje elektryczne nr dok. 1E101REWA.DOC. S.T Instalacje klimatyzacji nr dok. 00V101REWO.DOC, S.T Instalacje klimatyzacji nr dok. 00V101REWA. Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa branży architektonicznej nr dok. 1A102REWO.DOC branży budowlanej nr dok. 1B102REWO.DOC branży instalacji klimatyzacji nr dok. 00V102REWO branży instalacji elektrycznej nr dok. 1E105REWA.DOC Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót Załącznik Nr 4 do SIWZ Analiza zagrożeń funkcjonalnych 4.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty, materiały i robociznę wynosi:minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i dostarczone urządzenia licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, minimum 10 lat na zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji i przesłony ażurowej licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 4.1)W okresie gwarancyjnym Zamawiający wymaga wykonywania przez Wykonawcę bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń zgodnie z warunkami udzielonych gwarancji. 4.2)W okresie gwarancyjnym Zamawiający wymaga przyjazdu serwisu w ciągu 8 godz. od momentu zgłoszenia awarii, wykonania naprawy urządzenia do 48 godz. od momentu zgłoszenia awarii.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 29.23.10.00 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.00.00 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 28 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia osiem tysięcy). 2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. O/Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1 56124060031111000049406320 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, ul. Gałczyńskiego 2A; 05-090 Raszyn w kancelarii pok. 004, lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 1000 000,00 zł, każda z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b)dysponują osobą posiadającą osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: Konstrukcyjno-budowlanej. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c)dysponują osobą posiadającą osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych w specjalności: Konstrukcyjno-budowlanej. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 1000 000,00 zł; 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3.Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty związane z instalacjami systemów klimatyzacyjnych, wentylacyjnych. 4.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1).Wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 1000 000,00 zł, każda z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje ) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2).Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do: 2.1)kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: Konstrukcyjno-budowlanej. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2.2) projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych w specjalności: Konstrukcyjno-budowlanej. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 1000 000,00 zł; Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 1000 000,00 zł lub każdy Wykonawca składa dokument osobno, ale łączna wartość polis nie może być mniejsza niż 1000 000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej Ul. Gałczyńskiego 2A 05-090 Raszyn pok. 008.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej Ul. Gałczyńskiego 2A 05-090 Raszyn Kancelaria pok. 004.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa i montaż instalacji wraz z budową magazynów energii w CEZIB
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.