eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › BUDOWA DROGI W ULICY REJA NA OCINKU OD UL. WĄSKIEJ DO UL. WILEŃSKIEJ W WOŁOMINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Wołomin: BUDOWA DROGI W ULICY REJA NA OCINKU OD UL. WĄSKIEJ DO UL. WILEŃSKIEJ W WOŁOMINIE
Numer ogłoszenia: 154170 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wołomin, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 02 7633000, fax 022 7633066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI W ULICY REJA NA OCINKU OD UL. WĄSKIEJ DO UL. WILEŃSKIEJ W WOŁOMINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi w ulicy Reja na odcinku od ul. Wąskiej do ul. Wileńskiej w Wołominie w następującym zakresie : 1.budowa nawierzchni jezdni 2.budowa chodnika po obu stronach na w/w odcinku 3.budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego 4.demontaż kolidującej linii elektroenergetycznej 5.budowa kolidującej linii elektroenergetycznej sN 15 kV oraz nN - 04 kV 6.wykonanie kanalizacji deszczowej od ul. Wąskiej na długości 65 mb 7.wykonanie odwodnienia do istniejącej kanalizacji deszczowej 8.wprowadzenie stałej organizacji ruchu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; 2)Posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykażą, wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (tzn. budowa drogi z infrastrukturą inżynieryjną) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tj. referencje, protokół odbioru końcowego itp.); b) Wykażą osobowy personel, który będzie sprawować funkcję kierownictwa przedmiotowych robót. Osoby te ( kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych, kierownik robót sanitarnych) muszą posiadać doświadczenie zawodowe oraz posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem postępowania oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy dołączyć uprawnienia, zaświadczenia o wpisie do Izby). c) Wykonawca winien dysponować sprzętem dostosowanym do wykonania usługi objętej zamówieniem. Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo. Wykonawca powinien dysponować, co najmniej: - koparko - ładowarka - 1 szt - samochód dostawczy - 1 szt - zagęszczarki do gruntów i kostek betonowych - 2 szt - samochód samowyładowczy 10 - 15 T - 3 szt - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt - walec statyczny gładki 8 - 10 T - 1 szt - walec ogumiony 15 T - 1 szt 3) Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji finansowej, która zapewnia mu nieprzerwaną realizację zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniej niż 800.000,00 zł. 4) niepodlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia - Opis sposobudokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń żądanych przez zamawiającego będzie stanowić podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przy ocenie będzie kierował się formułą:spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) oferta składana przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktcie Ia, Ib, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2)Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (tzn. budowa drogi z infrastrukturą inżynieryjną) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tj. referencje, protokół odbioru końcowego itp; b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kierownictwo przedmiotowych robót ( kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych, kierownik robót sanitarnych) muszą posiadać doświadczenie zawodowe oraz posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem postępowania oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy dołączyć uprawnienia, zaświadczenia o wpisie do Izby), c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń Wykonawca powinien dysponować, co najmniej: a) koparko - ładowarka - 1 szt b) samochód dostawczy - 1 szt c) zagęszczarki do gruntów i kostek betonowych - 2 szt d) samochód samowyładowczy 10 - 15 T - 1 szt Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo. III. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ( nie mniej niż 800.000,00 zł ), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, pok. 223..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, Biuro Obsługi Mieszkańców stanowiska kancelaryjne nr 1,2,3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.