eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rytwiany › Ubezpieczenie mienia Gminy Ryrtwiany

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-02

Rytwiany: Ubezpieczenie mienia Gminy Ryrtwiany
Numer ogłoszenia: 154133 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271898 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rytwiany, ul. Staszowska 15, 28-236 Rytwiany, woj. świętokrzyskie, tel. 15 864 79 30, faks 15 864 79 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia Gminy Ryrtwiany.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Gmina Rytwiany ul. Staszowska 15, 28 - 236 Rytwiany NIP: 866 15 99 179 REGON: 830409726 tel. (15) 864 79 30 fax. (15) 864 79 35 www.rytwiany.com.pl e-mail: rytwiany@rytwiany.com.pl PKD 8411Z 2. Podmioty objęte ubezpieczeniem: 1. URZĄD GMINY ul. Staszowska 15, 28 - 236 Rytwiany NIP: 8661208144 REGON: 542965 Liczba pracowników: 30 Roczny planowany budżet: 18 575 875 zł PKD 8411Z 2. Zespół Placówek Oświatowych-Publiczna Szkoła podstawowa i Przedszkole im. Marii Firlejczyk w Sichowie Dużym Sichów Duzy 88, 28-236 Rytwiany REGON: 260643073 Liczba pracowników: 26 Roczny planowany budżet: 1 791 990 zł PKD 8560Z 3. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Strzegomiu ul. Wacława Dąbrówki 3, 28-221 Osiek REGON: 260515458 Liczba pracowników: 18 Roczny planowany budżet: 1 140 100 zł PKD 8560Z 4. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Rytwianach ul. Szkolna 9/1, 28-236 Rytwiany NIP: 8661544764 REGON: 260642620 Liczba pracowników: 68 Roczny planowany budżet: 4 796 215 zł PKD 8560Z 5.Gminna Biblioteka Publiczna w Rytwianach ul. Szkolna 1, 28-236 Rytwiany NIP: 86616541 REGON: 260011410 Liczba pracowników: 4 Roczny planowany budżet: 230 000 zł PKD 9101A 6. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rytwianach ul. Staszowska 15 28-236 Rytwiany NIP: 8661601485 REGON: 292695814 PKD 8899Z 7. Gminny Zakład Komunalny ul. Staszowska 15, 28-236 Rytwiany NIP: 8661626290 REGON: 292884076 Liczba pracowników: 9 Roczny planowany budżet: 1 460 700 zł PKD 3600Z 8.Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościelna 9, 28-236 Rytwiany NIP: 8661459596 REGON: 830184687 Liczba pracowników: 14 Roczny planowany budżet: 652 712 zł PKD 8512Z 9. Gminne Centrum Kultury, Sportu i Informacji Turystycznej w Rytwianach ul. Szkolna 1, 28-236 Rytwiany NIP:8661718520 REGON: 260394397 PKD 9004Z Pozostałe lokalizacje zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia wchodzą: Zadanie I (część I zamówienia) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia ), Zadanie II (część II zamówienia) ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW, ASS) Zadanie III (część III zamówienia) ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I (część I zamówienia) -ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, -ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, -ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, -ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, -ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Dunajewskiego 3, 31-131 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75282,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75282,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99561,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II (część II zamówienia) ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW, ASS)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Dunajewskiego 3, 31-131 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41295,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41295,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73275,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie III (część III zamówienia) ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Dunajewskiego 3, 31-131 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9270,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37962,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.