Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-14
Lubiewo: Przetarg nieograniczony na dostawy artykułów stanowiących rodzaj - drób
Numer ogłoszenia: 154132 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej , 144, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3341225, faks 0-52 3341225 wew.316.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna SW.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy artykułów stanowiących rodzaj - drób.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jedn. miary Ilość Indyki 151 12120-3 kg 400 Część II Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość kaczki 151 12140-9 kg 4000 Część III Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Kaczki 151 12140-9 kg 300 Część IV Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość kurczęta 151 12130-6 kg 1000 kurczęta 151 12130-6 kg 3000 kurczęta 151 12130-6 kg 8000 kurczęta 151 12130-6 kg 8000 Część V Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Produkty drobiowe 15131500-0 kg 500 Część VI Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Produkty drobiowe 15131500-0 kg 500 Wątróbki drobiowe 151 12300-9 kg 1000.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg. formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg. formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg. formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg. formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg. formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ceny artykułów stanowiących przedmiot zamówienia na dzień podpisania umowy są określone w złożonych formularzach cenowych stanowiących załączniki do oferty i nie mogą ulec zmianie przez pierwsze 90 dni realizacji umowy i nie będą podlegały waloryzacji z wyjątkiem ustawowej zmiany podatku VAT. Po 90 dniach od rozpoczęcia realizacji umowy dopuszczalna jest zmiana cen jednostkowych, nie częściej niż jeden raz w kwartale o współczynnik inflacji GUS za kwartał poprzedzający kwartał, w którym dokonywana jest zmiana cen jednostkowych. 2. Zmiana cen, o których mowa w § 5 ust. 1 może nastąpić na zasadach określonych w § 8 ust. 1 niniejszej umowy. 3. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy na podstawie art. 145 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Doskonalenia Kadr Słuzby Więziennej w Suchej
Sucha 144 89-526 Lubiewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Doskonalenia Kadr Słuzby Więziennej w Suchej Sucha 144 89-526 Lubiewo sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Indyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indyki 15112120-3 kg 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaczki 15112140-9 kg 4000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.40-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kaczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaczki 15131410-2 kg 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.14.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurczęta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurczęta 15112130-6 kg 1000 Kurczęta 15112130-6 kg 3000 Kurczęta 15112130-6 kg 8000 Kurczęta 15112130-6 kg 8000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty drobiowe 15131500-0 kg 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty drobiowe 15131500-0 kg 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych"(12.2024.)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- DOSTAWY PRODUKTÓW MIĘSNCYH I WĘDLINIARSKICH
- "Dostawy produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.