eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Ustrzyki Dolne: SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH
Numer ogłoszenia: 154110 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych , ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4611028, faks 013 4611028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-ustrzyki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, podzielonych na 7 zadań. Szczegółowy wykaz oraz ilości określone są w dokumentacji zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia wg treści załącznika nr 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: . Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; . Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; . Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; . Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.. 5.2 Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 i 5.5 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. wypełniony i podpisany formularze ofertowe i cenowe - Załącznik nr 1,2 do SIWZ 5. Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr.93 poz.896 ze zm.) - dotyczy wyrobów medycznych 6. Karty charakterystyki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 r. w sprawie karty charakterystki (Dz.U. Nr 215, poz.1588) 7. Pełnomocnictwa do podpisywania ofert, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy 8. w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art.23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-ustrzyki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ USTRZYKI DOLNE UL. 29 LISTOPADA 57 38-700 USTRZYKI DOLNE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ USTRZYKI DOLNE UL. 29 LISTOPADA 57 38-700 USTRZYKI DOLNE SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DZIERŻAWA ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO WRAZ ODCZYNNIKAMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DZIERŻAWA ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO WRAZ ODCZYNNIKAMI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODCZYNNIKI DO KOAGULOLOGII ; APARAT COAG CHROM 3003 BIO-KSEL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI DO KOAGULOLOGII ; APARAT COAG CHROM 3003 BIO-KSEL.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TESTY DIAGNOSTYCZNE - LATEKSY , PASKI DO ANALIZY MOCZU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY DIAGNOSTYCZNE - LATEKSY , PASKI DO ANALIZY MOCZU.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ODCZYNNIKI WRAZ Z CZĘŚCIAMI ZUŻYWALNYMI I GAZAMI KALIBRACYJNYMI DO APARATU RKZ RAPIDLAB 248.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI WRAZ Z CZĘŚCIAMI ZUŻYWALNYMI I GAZAMI KALIBRACYJNYMI DO APARATU RKZ RAPIDLAB 248.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĘT I MATERIAŁY LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT I MATERIAŁY LABORATORYJNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: BARWNIKI I ODCZYNNIKI DO ANALITYKI OGÓLNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BARWNIKI I ODCZYNNIKI DO ANALITYKI OGÓLNEJ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki biochemiczne wraz z akcesoriami i częściami zużywalnymi do analizatora KONELAB 20 ISE z wyceną usług serwisowych, serwisu pogwarancyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki biochemiczne wraz z akcesoriami i częściami zużywalnymi do analizatora KONELAB 20 ISE z wyceną usług serwisowych, serwisu pogwarancyjnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.