Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Zielona Góra: Budowa budynku mieszkalnego 12-rodzinnego z niezbędną infrastrukturą zewnętrzną położonego w Międzyrzeczu przy ul. Malczewskiego
Numer ogłoszenia: 154039 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, fax 068 4519230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego 12-rodzinnego z niezbędną infrastrukturą zewnętrzną położonego w Międzyrzeczu przy ul. Malczewskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: - wybudowanie budynku mieszkalnego 12 rodzinnego, o czterech kondygnacjach nadziemnych w tym poddasze użytkowe, całkowicie podpiwniczonego, z dachem wielospadowym pokrytym dachówką ceramiczną, z jedną klatką schodową wyposażoną w wiatrołap - CPV 45211340-4; - zagospodarowanie terenu otaczającego budynek - CPV 45111291-4 ; 2) Wybrane parametry charakteryzujące przedmiot zamówienia: - powierzchnia zabudowy 233,80 m2 - powierzchnia netto 906,60 m2 - powierzchnia użytkowa 642,30 m2 w tym: powierzchnia podstawowa 389,41 m2 powierzchnia pomocnicza 252,89 m2 - powierzchnia ruchu 92,41 m2 - powierzchnia usługowa 264,30 m2 - kubatura 3.750,00 m3 - wysokość max budynku 16,00 m 3) Przeznaczenie i program funkcjonalny budynku : budynek mieszkalny, wielorodzinny zawierający nw. mieszkania : 1. 12 mieszkań dwupokojowych - M3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.12.40 - 45.21.12.40 Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej określone ustawą z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity z dnia 28.08.2007r. Dz.U. z 2007r. nr155, poz. 1095); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co oznacza że: a) w okresie 5 lat, przed terminem wszczęcia postępowania, określonym, bądź w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy od 5 lat, wykonali roboty budowlane, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (art.3, pkt 7), składające się na budowę co najmniej jednego obiektu budowlanego, stanowiącego budynek mieszkalny wielorodzinny lub budynek użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 600 m2. b) dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (art.14, ust.1, pkt2 Pb) oraz co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacji sanitarnych (art.14, ust.1, pkt4 Pb) i instalacji elektrycznych (art.14, ust.1, pkt5 Pb) oraz osobą posiadającą uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV (art.54 ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne ogł. w Dz.U. z 1997 r., nr 54, poz.348, z późn.zm.) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 800.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 Pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów , czy dany podmiot spełnia wyżej opisane wymagania, czy ich nie spełnia (metoda zero-jedynkowa).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć poprzez załączenie do oferty, niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz, robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym opisanym w części VII, pkt 1, ppkt 2a SIWZ i zrealizowanych w nie mniejszym zakresie rzeczowym niż zakres tam wymagany, z podaniem daty, miejsca wykonania i zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7) Wykaz, osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz posiadanych uprawnień budowlanych i elektrycznych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem, uwierzytelnionych przez Wykonawcę, kserokopii dokumentów potwierdzających, posiadane przez te osoby, uprawnienia. W stosunku do osób objętych obowiązkiem członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego (art.12, ust.7 Pb), wymagane jest również załączenie kserokopii zaświadczenia tej izby zawierającego termin jego ważności. 8) Wykaz, części zamówienia, które Wykonawca powierza podwykonawcom. 9) Uwierzytelniona przez Wykonawcę kserokopia ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp; 11) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt 2,3,4,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Utrzymanie czystości w budynkach należących do ZDW w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Opracowanie Dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa ul. Łężyca-Makowa, Łężyca-Maciejkowa, Łężyca-Poziomkowa".
- Zakup i dostawa oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - RDW w Kożuchowie
- Dostawa mebli (powiat słubicki i nowosolski)
- Modernizacja i rozbudowa stadionu sportowego przy ul. Wyspiańskiego 58-58a wraz z wykonaniem nawadniania i oświetleniem
- Dostawa artykułów biurowych do CKZiU w Słubicach
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa żłobka samorządowego wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem do wydawania posiłków (catering) w miejscowości Wawrzeńczyce, gmina Igołomia- Wawrzeńczyce w trybie zaprojektuj i wybuduj"
- Turystycznie między Bolaticami a Pietrowicami Wielkimi - budowa turystyczno-wypoczynkowej przestrzeni pogranicza polsko-czeskiego w Żerdzinach.
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzyżewo oraz przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Kowalewszczyzna
- Likwidacja pomieszczeń piwnicznych przyległych do budynków mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 68, 70, 72, 74, 76, 78 i 80 w Gdańsku wraz z przebudową sieci ciepłowniczej
- Remont instalacji wodnej w Oddziale Zewnętrznym w Wąsoszu Górnym Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- "BUDOWA WIATY MAGAZYNOWEJ NAD PLACEM KOMPOSTOWYM NA TERENIE ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W LULKOWIE" - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.