Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-30
Olsztyn: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego do jednostek UWM w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 154028 - 2007; data zamieszczenia: 30.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Heweliusza 12, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, fax (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego do jednostek UWM w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego ( zestawy komputerowe, części do sieci i monitory, laptopy) do jednostek UWM w Olsztynie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: część I - 1.200,00PLN /słownie: jeden tysiąc dwieście złotych/. część II - 600,00 PLN /słownie: sześćset złotych/. część III - 2.300,00 PLN /słownie: dwa tysiące trzysta złotych/..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla oferowanego sprzętu z części I należy załączyć: zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym:(Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL). Głośność jednostki centralnej w/g normy PN - ISO 9296 (bez nośników maks. 27 dB (do oferty należy załączyć sporządzoną zgodnie z normą PN - ISO 9296 deklarację producenta potwierdzające spełnienie wymogu). Deklaracja CE dla jednostki centralnej i monitora.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Zespół ds Zamówień Publicznych, ul. Heweliusza 12 pok. 18 lub 19, 10-724 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Zespół ds Zamówień Publicznych, ul. Heweliusza 12 pok. 18 lub 19, 10-724 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zestawy komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy komputerowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: części do sieci, monitory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części do sieci, monitory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: laptopy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laptopy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług inkubacji i akceleracji w ramach projektu pn.: "WA - MA Inkubator" realizowanego przez Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny" - powtórka
- Usunięcie awarii odwodnienia na S7 w Wodzianach - III postępowanie
- Remont nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania (Rejon w Giżycku, Rejon w Elblągu, Rejon w Ostródzie)
- Dostawa wyrobów medycznych, specjalistycznych, jednorazowego i wielorazowego użytku
- Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Sprzedaż i dostawa odczynników, krwinek wzorcowych, diluentów, materiałów zużywalnych oraz kontrolnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów w podziale na 3 części
- Dostawa zestawów komputerowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa oprogramowania systemowego - w tym oprogramowania do realizacji opieki koordynowanej oraz zestawów komputerowych.
- Dostawa zestawów komputerowych dla Szpitala Bielańskiego (ZP-143/2025)
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- "Zakup 14 zestawów komputerowych oraz 9 notebooków dla pracowników Filii AWF"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





