Ogłoszenie z dnia 2007-08-30
Sierpc: Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
Numer ogłoszenia: 153922 - 2007; data zamieszczenia: 30.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu, ul. Konstytucji 3 Maja 48, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2751512, fax 024 2752468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.shnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na plac Zamawiającego przy ul. Konstytucji 3-go Maja 48 w Sierpcu nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o pojemności 1,5 m3 każdy wykonanych z polietylenu barwionego w masie w niżej wymienionych ilościach : - na papier 10 szt. - kolor niebieski z wytłoczonym napisem PAPIER - na tworzywa sztuczne 23 szt. - kolor żółty z wytłoczonym napisem TWORZYWA SZTUCZNE lub PLASTIK - na szkło 23 szt. - kolor zielony z wytłoczonym napisem SZKŁO . Każdy pojemnik winien posiadać mechanizm opróżniania dźwigowego HDS. Tworzywo użyte do produkcji pojemników nie może zmieniać barwy pod wpływem promieni słonecznych ( winno być stabilizowane na UV). Opróżnianie pojemników poprzez klapy denne. Dopuszcza się kształty podstawy pojemników - koło lub kwadrat. Każdy pojemnik winien mieć blokadę otwarcia. Otwory wrzutowe maja być zabezpieczone osłonami gumowymi. Wymagana gwarancja - 5 lat
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) oferta winna zawierać komplet dokumentów wymienionych w ust. 10 pkt 8). 2) dokumenty stanowiące ofertę muszą dawać pełną gwarancję spełnienia wymogów określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. 3) z dokumentów stanowiących ofertę winien wynikać brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. 4) wykonawca winien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.empegek.shnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc ul. Konstytucji 3-go Maja 48, sekretariat Spółki pokój nr 3,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Spółki EMPEGEK przy ul. Konstytucji 3-go Maja 48 w Sierpcu, pokój Nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy dla ZSCKR w Studzieńcu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- "Zakup agregatu prądotwórczego oraz zakup asortymentu zasobów ochrony ludności"
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
więcej: przetargi w Sierpcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





