eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Wrocław: Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych.
Numer ogłoszenia: 153800 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. 2. Wymagane rodzaje i typy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, w tym ich nazwy handlowe i symbole katalogowe oraz nazwy i typy urządzeń, do których są przeznaczone i w których będą użytkowane, żądane ilości i wymagania funkcjonalne dla materiałów eksploatacyjnych, w szczególności minimalne parametry techniczne i jakościowe, zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1.1. do numeru 1.5. stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia 086-190/2008. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony przez zamawiającego na 5 (pięć) części: 1) część 1 zamówienia - obejmuje dostawę bębnów, głowic, tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych - załącznik numer 1.1. do SIWZ; 2) część 2 zamówienia - obejmuje dostawę tonerów do drukarek laserowych - załącznik numer 1.2. do SIWZ; 3) część 3 zamówienia - obejmuje dostawę taśm do drukarek igłowych - załącznik numer 1.3. do SIWZ; 4) część 4 zamówienia - obejmuje dostawę tuszów do drukarek atramentowych - załącznik numer 1.4. do SIWZ; 5) część 5 zamówienia - obejmuje dostawę innych materiałów eksploatacyjnych, np.: dostawę napędów, baterii do płyty głównej, różnego rodzaju kabli, kart sieciowych, klawiatur, myszy optycznych i laserowych, chusteczek do monitorów, pianki do czyszczenia plastiku, płyt CD-R i CD-RW, DVD+/-R i DVD+/-RW, podkładek pod mysz, powietrza sprężonego, przełączników KVM z kompletem kabli, przełączników drukarkowych LPT, stacji dyskietek, uchwytów na dokumenty, USB DATA, zasilaczy, zestawy pisaków do opisywania płyt CD/DVD wodoodpornych i niezmywalnych, których rodzaj, nazwy, typy urządzeń i wymagane ilości asortymentu określono szczegółowo w załączniku numer 1.5. do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane przez wykonawców części zamówienia bądź na wszystkie części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery bądź na wszystkie części zamówienia. 5. Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia oferty, która obejmować będzie dostawę wszystkich produktów (pozycji asortymentowych) w ilościach wskazanych i wymaganych przez zmawiającego w danej części zamówienia, określonych w poszczególnych załącznikach od numer 1.1. do 1.5. Brak wyceny bądź pominięcie jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w wymienionych załącznikach skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6. Przedmiot zamówienia określony w każdej częścią zamówienia będzie dostarczony transportem wybranego Wykonawcy i na jego koszt do magazynu Zamawiającego przy ul. Muzealnej 2/4 we Wrocławiu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.11.10 - Cylindry ze sprężonym powietrzem Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.11.10 - Cylindry ze sprężonym powietrzem Oryginalny kod CPV: 28.41.92.00 - Przewodniki z miedzi lub brązu Kod CPV wg słownika 2008: 44.31.80.00 - Przewodniki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Oryginalny kod CPV: 30.21.71.10 - Interfejsy sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.23.31.31 - Napędy dyskietek Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.31 - Napędy dyskietek Oryginalny kod CPV: 30.23.31.32 - Napędy dyskowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.32 - Napędy dyskowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.58.11.10 - Kabel do transmisji danych z wielokrotnymi przewodnikami Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.11.10 - Kabel do transmisji danych z wielokrotnymi przewodnikami Oryginalny kod CPV: 32.58.20.00 - Nośniki danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.20.00 - Nośniki danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według zasady: spełnia - nie spełnia. 2.2. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, brak oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 2 punkty 2 i 3 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 i 44 ustawy oraz § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w punktach 1 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) w punkcie 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 ustawy. 3) dokumenty, o których mowa w punkcie 4 w podpunkcie 1 a - b i w podpunkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia podpunktu 3 stosuje się odpowiednio. Uwaga. Dokumenty wymienione w punktach 1-4 mogą być przedstawione albo w formie oryginału, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. B. Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków określonych dla realizacji zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań technicznych i jakościowych określonych dla przedmiotu zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 4 SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, według wzoru określonego w załączniku nr 5 SIWZ. 4. Wypełnione i podpisane załączniki: 1.1. i 1.1.1. lub 1.2. i 1.2.1., lub 1.3. i 1.3.1., lub 1.4. i 1.4.1., lub 1.5. i 1.5.1. dla poszczególnych części zamówienia - odpowiedni(e) załącznik(i) dla części zamówienia, na który(e) wykonawca składa ofertę. 5. Jeśli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie określonych części zamówienia, to wówczas wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o udziale podwykonawców według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą: 6.1. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, oraz 6.2. dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo 6.3. dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez osoby wymienione w pełnomocnictwie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej złożone w formie pisemnej (oryginał) albo odpis pełnomocnictwa notarialnie poświadczony za zgodność z oryginałem - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo 6.4. dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez wspólnika albo przez niektórych wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, w zależności od tego, jak reprezentację spółki w przedmiotowym zakresie reguluje umowa spółki; w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą i dokumentami przetargowymi odpis umowy spółki cywilnej poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem. 7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ( konsorcjum): 7.1. W przypadku gdy wykonawcy na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), to z art. 23 ust. 2 ustawy wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy wykonawców (lidera), określającego zakres tegoż pełnomocnictwa (do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo ma być przedstawione w formie oryginału bądź kopii tego pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7.2. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7.3. Wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem dokumentów określonych w punktach 1-3 w punkcie A, które są składane przez każdego z partnerów osobno. 7.4. Zamawiający, w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie, zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Adres: ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław Telefon: (071) 340-39-73, 340-38-00, 340-39-78; faks: (071) 782-41-71, (071) 340 48 87..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Adres: ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław (kontakt przez Punkt Obsługi Klienta: wejście główne od ul. Podwale 31/33 we Wrocławiu)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa bębnów, głowic, tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia obejmuje dostawę bębnów, głowic, tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych, zgodnie z załącznikiem numer 1.1. do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.21.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tonerów do drukarek laserowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia obejmuje dostawę tonerów do drukarek laserowych, zgodnie z załącznikiem numer 1.2. do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa taśm do drukarek igłowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 zamówienia obejmuje dostawę taśm do drukarek igłowych, zgodnie z załącznikiem numer 1.3. do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa tuszów do drukarek atramentowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 zamówienia obejmuje dostawę tuszów do drukarek atramentowych, zgodnie z załącznikiem numer 1.4. do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa innych materiałów eksploatacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 zamówienia obejmuje dostawę innych materiałów eksploatacyjnych, np.: dostawę napędów, baterii do płyty głównej, różnego rodzaju kabli, kart sieciowych, klawiatur, myszy optycznych i laserowych, chusteczek do monitorów, pianki do czyszczenia plastiku, płyt CD-R i CD-RW, DVD+/-R i DVD+/-RW, podkładek pod mysz, powietrza sprężonego, przełączników KVM z kompletem kabli, przełączników drukarkowych LPT, stacji dyskietek, uchwytów na dokumenty, USB DATA, zasilaczy, zestawy pisaków do opisywania płyt CD/DVD wodoodpornych i niezmywalnych, których rodzaj, nazwy, typy urządzeń i wymagane ilości asortymentu określono szczegółowo w załączniku numer 1.5. do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5, 30.21.71.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.