Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Rudnik: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Rudnik nad Sanem i Kopki
Numer ogłoszenia: 153789 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem, Rynek 40, 37-420 Rudnik, woj. podkarpackie, tel. 015 8761002, 8761069, fax 015 8761119.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Rudnik nad Sanem i Kopki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg gminnych w miejscowości Rudnik nad Sanem i Kopki, obejmującej ulice: Głowackiego (odcinek 2), Kościuszki, Hompescha, Wrzosową, Powstańców Styczniowych, Myśliwską, Zagórną boczną (Kopki). Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1)Przebudowę drogi gminnej klasy L nr 102750 R ul. Głowackiego w Rudniku nad Sanem, od km 0+000,00 do 0,249,25 o długości 249,50 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1; 2)Przebudowę drogi gminnej klasy L nr 102731 R ul. Kościuszki w Rudniku nad Sanem, od km 0+000,00 do 0,232,12 o długości 232,12 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1; 3)Przebudowę drogi gminnej klasy L nr 102731 R ul. Hompescha w Rudniku nad Sanem, od km 0+000,00 do 0,226,16 o długości 226,16 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1; 4)Przebudowę drogi gminnej klasy L nr 102732 R ul. Wrzosowa w Rudniku nad Sanem, od km 0+000,00 do 0,070,00 o długości 70,00 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1; 5)Przebudowę drogi gminnej klasy L nr 102734 R ul. Powstańców Styczniowych w Rudniku nad Sanem, od km 0+000,00 do 0,095,00 o długości 95,00 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1; 6)Przebudowę drogi gminnej klasy L nr 102752 R ul. Myśliwska w Rudniku nad Sanem, od km 0+000,00 do 0,741,16 o długości 741,16 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1; 7)Przebudowę drogi gminnej klasy L nr 102777 R (Zagórna boczna) w Kopkach, od km 0+000,00 do 0,212,99 o długości 212,99 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda, aby Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniósł wadium w wysokości 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudniają Kierownika Budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej z min. 5 - letnim doświadczeniem zawodowym, przynależącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł; b)posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły spełnia albo nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p - według wzoru z Załącznika nr 2. 2.Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w § 5 ust.1 pkt 1 Wykonawca musi obligatoryjnie złożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w § 5 ust.1 pkt 2 Wykonawca musi obligatoryjnie złożyć następujące dokumenty: 1)wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru z Załącznika nr 3; 2)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dla Kierownika Budowy należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) - wg wzoru z Załącznika nr 4; 4.Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w § 5 ust.1 pkt 3 Wykonawca musi obligatoryjnie złożyć następujące dokumenty: 1)polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł; 2)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40 37-420 Rudnik nad Sanem pokój nr 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 - 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- "Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Wolbromek"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.