Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Knurów: Dostawa błon i odczynników do RTG
Numer ogłoszenia: 153755 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, fax 032 2352442.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa błon i odczynników do RTG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę błon i odczynników do RTG. Część I obejmuje błony RTG do obróbki automatycznej o podłożu niebieskim (gęstość optyczna minimalma Dmin nie powinna być większa niż 0,30; wskaźnik kontrastowości - wartość średniego gradientu nie powinna być mniejsza niż 2,8; na każdym pojedynczym filmie umieszczona nazwa producenta, symbol filmu, data ważności, numer serii; pakowanie filmu typu próżniowego) oraz odczynniki chemiczne do wywoływania błon RTG (możliwość rozcieńczania wodą wodociągową, oferowane odczynniki muszą być kompatybilne do oferowanych błon). Zamawiający wymaga aby wszystkie błony i odczynniki były jednego producenta. Część II obejmuje błony RTG do obróbki automatycznej o podłożu niebieskim błony 3x4 zębowe (klasy E do wywoływarki zębowej DÜRR DENTAL XR04) oraz zestaw zawierający: Utrwalacz do obróbki automatycznej do wywoływarki zębowej DÜRR DENTAL XR04, w postaci koncentratu do sporządzenia 4 x 1 l roztworu roboczego, Wywoływacz do obróbki automatycznej do wywoływarki zębowej DÜRR DENTAL XR04, 4 x 1 l roztworu roboczego. Zamawiający wymaga aby wszystkie błony i odczynniki były jednego producenta. Oferowane odczynniki muszą być kompatybilne do oferowanych błon. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ. Rodzaj towaru oraz jego ilość określa Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy comiesięczne zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przedmiot zamówienia podzielony został na 2 Części. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 206000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 24.64.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ; d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ tj.: 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655) - Załącznik nr 4; 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późń. zm.). Wymagane jest aby wymienione dokumenty były potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). b) karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego dla odczynników (utrwalacz, wywoływacz) posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne według ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach niebezpiecznych (Dz. U. z 2001 r., Nr 11 poz. 84 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2007 r. w sprawie karty charakterystyki (Dz. U. 2007 r., Nr 215, poz. 1588), a w przypadku gdy odczynniki nie są zakwalifikowane jako niebezpieczne oświadczenia Wykonawcy. 8.3. Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, b) Załącznik nr 2 Formularz cenowy - wypełniony, podpisany i opieczętowany, c) Wzór umowy - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 5; e) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ; d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ tj.: 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655) - Załącznik nr 4; 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późń. zm.). Wymagane jest aby wymienione dokumenty były potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). b) karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego dla odczynników (utrwalacz, wywoływacz) posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne według ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach niebezpiecznych (Dz. U. z 2001 r., Nr 11 poz. 84 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2007 r. w sprawie karty charakterystyki (Dz. U. 2007 r., Nr 215, poz. 1588), a w przypadku gdy odczynniki nie są zakwalifikowane jako niebezpieczne oświadczenia Wykonawcy. 8.3. Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, b) Załącznik nr 2 Formularz cenowy - wypełniony, podpisany i opieczętowany, c) Wzór umowy - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 5; e) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Sekretariat Dyrektora, I piętro, 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8 w godzinach urzędowania Sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:25 do 15:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: błony i odczynniki RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje błony RTG do obróbki automatycznej o podłożu niebieskim (gęstość optyczna minimalma Dmin nie powinna być większa niż 0,30; wskaźnik kontrastowości - wartość średniego gradientu nie powinna być mniejsza niż 2,8; na każdym pojedynczym filmie umieszczona nazwa producenta, symbol filmu, data ważności, numer serii; pakowanie filmu typu próżniowego) oraz odczynniki chemiczne do wywoływania błon RTG (możliwość rozcieńczania wodą wodociągową, oferowane odczynniki muszą być kompatybilne do oferowanych błon). Zamawiający wymaga aby wszystkie błony i odczynniki były jednego producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ. Rodzaj towaru oraz jego ilość określa Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy comiesięczne zamówienia wg rzeczywistych potrzeb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-4, 24.64.12.40-3, 24.64.12.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: błony zębowe i odczynniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje błony RTG do obróbki automatycznej o podłożu niebieskim błony 3x4 zębowe (klasy E do wywoływarki zębowej DÜRR DENTAL XR04) oraz zestaw zawierający: Utrwalacz do obróbki automatycznej do wywoływarki zębowej DÜRR DENTAL XR04, w postaci koncentratu do sporządzenia 4 x 1 l roztworu roboczego, Wywoływacz do obróbki automatycznej do wywoływarki zębowej DÜRR DENTAL XR04, 4 x 1 l roztworu roboczego. Zamawiający wymaga aby wszystkie błony i odczynniki były jednego producenta. Oferowane odczynniki muszą być kompatybilne do oferowanych błon. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ. Rodzaj towaru oraz jego ilość określa Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy comiesięczne zamówienia wg rzeczywistych potrzeb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-4, 24.64.12.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.