Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Warszawa: Ochrona fizyczna Ośrodka Wypoczynkowego w Jadwisinie, Kompleksu Recepceyjno-Wypoczynkowego w Łańsku, Zespołu Rezydencjalnego PARKOWA oraz obiektów Centrum Usług Wspólnych przy ul. Powsińskiej 69/71 oraz obiektu przy ul. Grzesiuka 6,8,9.
Numer ogłoszenia: 153743 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6946359, faks 22 6946076.
- Adres strony internetowej zamawiającego: cuw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna Ośrodka Wypoczynkowego w Jadwisinie, Kompleksu Recepceyjno-Wypoczynkowego w Łańsku, Zespołu Rezydencjalnego PARKOWA oraz obiektów Centrum Usług Wspólnych przy ul. Powsińskiej 69/71 oraz obiektu przy ul. Grzesiuka 6,8,9..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć I Ochrona Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego w Łańsku. Część II Ochrona obiektów: ZR Parkowa, Centrum Usług Wspólnych przy ul . Powsińskiej 69/71 wraz z pawilonem przy ul. Powsińskiej 73 oraz ul. Grzesiuka 6,8,9, Budynek główny OW w Jadwisinie. Cześć I Ochrona fizyczna OW w Łańsku, zamówienia obejmuje: Obiekt ma podlegać ochronie przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, przez dwóch licencjonowanych pracowników ochrony na jednej zmianie (w tym jeden z licencją II stopnia) zgodnie z zakresem ochrony stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Część II Ochrona obiektu CUW przy ul. Powsińskiej 69/71/wraz z pawilonem 73 oraz przy ul. Grzesiuka 6,8,9. Usługa ochrony obiektu obejmuje pełnienie służby przez: 2 pracowników ochrony przez 7 dni w tygodniu - całodobowo, obsługę portierni, bramy wjazdowej i biura przepustek od ul. Powsińskiej 69/71; 1 pracownika ochrony - posterunek ul. Grzesiuka 6,8,9 - codziennie - (7 dni w tygodniu) w godzinach od 18.30 do 06.30. posterunek patrolowy pieszy wewnątrz obiektu CUW ul. Powsińska 69/71 - obowiązuje do dnia uruchomienia systemu monitoringu i przeszkolenia przez Zamawiającego pracowników ochrony pełniących służbę na portierni CUW - Zamawiający po uruchomieniu systemu zrezygnuje z tego posterunku - przewidywany termin uruchomienia wrzesień 2012 r. 1 pracownik ochrony od godz. 15.30 do godz. 06.30 dnia następnego w dni robocze, całodobowo w dni wolne od pracy od godz. 06.30 (pierwszy następujący dzień po dniu roboczym do godz. 06.30 pierwszego dnia roboczego po dniach wolnych), w ciągu dnia w godzinach od 07.00 do 19.00, 7 dni w tygodniu co ok. 90 min. patrol interwencyjny zmotoryzowany w zależności od decyzji Agencji Ochrony do patrolowania obiektu ul. Grzesiuka 6,8,9. Ochrona fizyczna ZR PARKOWA, zamówienia obejmuje: Obiekt ma podlegać ochronie przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, przez jednego pracownika ochrony z licencją co najmniej 1 stopnia. zgodnie z zakresem ochrony stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Ochrona fizyczna OW w Jadwisinie, obejmuje: Obiekt ma podlegać ochronie przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez jednego pracownika ochrony z licencją co najmniej 1 stopnia zgodnie z zakresem ochrony stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. termin realizacji zamówienia w przypadku OW Jadwisin wynosi 3 miesiące od dnia podpisania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część nr 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); Część nr 2 - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych);
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca powinien posiadać doświadczenie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie ochrony obiektów przy czym wartość świadczonych usług nie może być niższa niż: - 100 000, 00 zł brutto każda z usług (dot. części I). - 300 000, 00 zł brutto każda z usług (dot. części II).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować lub będzie dysponował osobami, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz wymagane uprawnienia: a) licencja pracownika ochrony fizycznej I - ego stopnia, oraz co najmniej średnie wykształcenie (dot. wszystkich pracowników w części I oraz części II z zastrzeżeniem lit b) niniejszego pkt) b) licencja pracownika ochrony fizycznej II - ego stopnia, oraz co najmniej średnie wykształcenie (dot. co najmniej 1 pracownika oddelegowanego do ochrony OW w Łańsku - część I oraz co najmniej 1 pracownika oddelegowanego do ochrony obiektów CUW - część II)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - dla części I - co najmniej 300 000 zł słownie: trzysta tysięcy złotych; - dla części II - co najmniej 600 000 zł słownie: sześćset tysięcy złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji. 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana którejkolwiek ze wskazanych w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w trakcie wykonywania Umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczeniu wymaganych przez Zamawiającego. a) Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w ust. 3, nie później niż 10 dni roboczych przed planowanym dopuszczeniem do udziału w wykonaniu Umowy danej osoby. b) Jakiekolwiek zawieszenie wykonywania Umowy wynikające z braku odpowiedniej osoby będzie traktowane jako wynikłe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia wykonania Umowy. c) Skierowanie, bez uzyskania uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego, do wykonania Umowy innych osób niż wskazane w ww. Wykazie , może stanowić podstawę odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: 1) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiającego; b) zmiany będące następstwem działania organów administracji,: c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy np. zmiany prawa. d) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. a-c) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu Umowy w sposób należyty. 4. Pozostałe zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w zakresie części nr II dot. zmniejszenia ilości obsady pracowników ochrony w wymiarze 1 osoby.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Wspólnych
Wydział Zamówień Publicznych
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa
pokój nr 402.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Usług Wspólnych Wydział Zamówień Publicznych ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa pokój nr 404.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy pzp. W/w oświadczenia znajdują się w formularzu oferty, złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia. Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy do złożenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdz. IV ppkt. I: SIWZ 1 koncesji, zezwolenie lub licencję; 2 wykazu wykonanych, usług w zakresie świadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je?żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed?miotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik Nr 9 do SIWZ; 3 wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykony?waniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 10 do SIWZ; 4 opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Niezłożenie dokumentów bądź brak potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdz. IV pkt. 1 zostanie uznane za odstąpienie od zawarcia umowy. W przypadku OW Jadwisin wymagany termin wykonania zamówienia wynosi 3 miesiące licząc od dnia zawarcia umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego w Łańsku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna OW w Łańsku, zamówienia obejmuje: Obiekt ma podlegać ochronie przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, przez dwóch licencjonowanych pracowników ochrony na jednej zmianie (w tym jeden z licencją II stopnia) zgodnie z zakresem ochrony stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona obiektów: ZR Parkowa, Centrum Usług Wspólnych przy ul . Powsińskiej 69/71 wraz z pawilonem przy ul. Powsińskiej 73 oraz ul. Grzesiuka 6,8,9, Budynek główny OW w Jadwisinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ochrony obiektu obejmuje pełnienie służby przez: 1) 2 pracowników ochrony przez 7 dni w tygodniu - całodobowo, obsługę portierni, bramy wjazdowej i biura przepustek od ul. Powsińskiej 69/71; 2) 1 pracownika ochrony - posterunek ul. Grzesiuka 6,8,9 - codziennie - (7 dni w tygodniu) w godzinach od 18.30 do 06.30. 3) posterunek patrolowy pieszy wewnątrz obiektu CUW ul. Powsińska 69/71 - obowiązuje do dnia uruchomienia systemu monitoringu i przeszkolenia przez Zamawiającego pracowników ochrony pełniących służbę na portierni CUW - Zamawiający po uruchomieniu systemu zrezygnuje z tego posterunku - przewidywany termin uruchomienia wrzesień 2012 r. 1 pracownik ochrony od godz. 15.30 do godz. 06.30 dnia następnego w dni robocze, całodobowo w dni wolne od pracy od godz. 06.30 (pierwszy następujący dzień po dniu roboczym do godz. 06.30 pierwszego dnia roboczego po dniach wolnych), 4) w ciągu dnia w godzinach od 07.00 do 19.00, 7 dni w tygodniu co ok. 90 min. patrol interwencyjny zmotoryzowany w zależności od decyzji Agencji Ochrony do patrolowania obiektu ul. Grzesiuka 6,8,9. Ochrona fizyczna ZR PARKOWA, zamówienia obejmuje: Obiekt ma podlegać ochronie przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, przez jednego pracownika ochrony z licencją co najmniej 1 stopnia. zgodnie z zakresem ochrony stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Ochrona fizyczna OW w Jadwisinie, obejmuje: 1. Obiekt ma podlegać ochronie przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez jednego pracownika ochrony z licencją co najmniej 1 stopnia zgodnie z zakresem ochrony stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.