To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Zgierz: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych 20 ZP 13
Numer ogłoszenia: 153738 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105750 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych 20 ZP 13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja i naprawa systemów alarmowych. 2. Konserwacja realizowana musi być zgodnie z Normą Obroną NO-04-A004-8, PN-93 E-08390 14 oraz zasadami określonymi w Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych sygn. OIN 5 2011. 2.1. Zakres konserwacji: -Sprawdzenie instalacji i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń; -Sprawdzenie wszystkich połączeń giętkich; -Sprawdzenie zasilaczy głównych i rezerwowych; -Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, wykonanie testu chodzenia dla czujek PIR i dualnych, sprawdzenie zasięgu działania; -Utrzymanie w czystości czujek w zakresie istotnym dla ich funkcjonowania; -Sprawdzenie poprawności działania urządzeń włączanych ręcznie; -Sprawdzenie zabezpieczenia antysabotażowego urządzeń; -Sprawdzenie poprawności pracy drukarki systemu i czytelności wydruków; -Sprawdzenie urządzeń centralnych i ich obsługi zgodnie z procedurami; -Sprawdzenie poprawności działania każdego sygnalizatora alarmu; -Sprawdzenie programowania i nadawania praw dostępu, aktualizacja kodów dostępu; -Sprawdzenie i regulacja blokownia i odblokowania drzwi; -Regulacja samozamykaczy drzwi; -Sprawdzenie poprawności działania i regulacja kamer; -Sprawdzenie sygnalizacji pożarowej wg normy - PN-E-08350-14:2002; -Przeprowadzenie niezbędnych remontów i napraw w wyniku, których zapewniona będzie poprawna i niezawodna praca systemów pomiędzy kolejnymi przeglądami; -Sprawdzenie w obecności użytkowników czy każdy system zabezpieczenia jest w stanie gotowości. 2.2. Wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia konserwacji zabezpiecza Wykonawca. 2.3. Po wykonaniu każdej konserwacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu w książce systemów alarmowych przechowywanej u Użytkownika. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: a) I konserwacji w ciągu 7 dni od podpisania umowy, b) II konserwacji do 30 czerwca, c) III konserwacji do 30 września, d) IV konserwacji do 15 grudnia. 3. Naprawy - w przypadku wystąpienia awarii systemu alarmowego Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia. 3.1. Naprawa związana jest z wystąpieniem awarii w systemie i polegać będzie na: -znalezieniu i zdiagnozowaniu przyczyn awarii; -usprawnieniu - naprawie i/lub wymianie uszkodzonego elementu; -w razie braku możliwości dokonania naprawy w miejscu użytkowania Wykonawca wymontuje urządzenie i dostarczy własnym środkiem transportu do punktu serwisowego, a na ten czas, celem zapewnienia sprawności systemu, zainstaluje urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie wymontowane. 3.2. Podjęcie naprawy powinno nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w czasie określonym w ust. 3, po telefonicznym zgłoszeniu awarii. Potwierdzenie zgłoszenia przesłane zostanie Wykonawcy faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia otrzymania faksu, poprzez odesłanie pierwszej strony opatrzonej datą i godziną wpłynięcia faksu oraz czytelnym podpisem osoby, która odbierze faks. W przypadku potwierdzenia Zamawiający uzna rozmowę telefoniczną i raport z faksu Zamawiającego, jako skuteczne zgłoszenie awarii. 3.3. Części zamienne niezbędne do naprawy zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca dokona ich zakupu. Zamawiający pokrywa koszt części w wysokości ceny ich zakupu (Wykonawca do ceny zakupu nie dolicza własnej marży), na podstawie faktury, do której Wykonawca załączy kopie dowodu zakupu części. 3.4. Odbiór prac odbędzie się protokólarnie po uprzednim sprawdzeniu poprawności działania systemu, do którego Wykonawca zobowiązany jest załączyć n/w dokumenty: -wykaz zamontowanych urządzeń (części zamiennych); -opis urządzenia oraz nazwę producenta; -normę, z którą jest zgodne urządzenie; -w przypadku, gdy urządzenie jest certyfikowane - nazwę lub znak firmowy organizacji certyfikującej; -klasę zabezpieczenia; -klasę środowiskową; -kartę gwarancyjną na zamontowane urządzenia oraz dokonać wpisu do książki systemu (dowodu urządzenia) wymiany lub naprawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATOS Sp. z o.o., Ul. Widzewska 14, 92-229 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35424,00
Oferta z najniższą ceną: 24088,32 / Oferta z najwyższą ceną: 41800,32
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA ATLINE SPÓŁKA JAWNA ADAM PRUSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA ATLINE SPÓŁKA JAWNA ADAM PRUSKI
- Firma ATLine Spólka jawna Sławomir Pruski, Ul. Franciszkańska 125, 91-845 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69105,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38808,96
Oferta z najniższą ceną: 38808,96 / Oferta z najwyższą ceną: 39478,08
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATOS Sp. z o.o., Ul. Widzewska 14, 92-229 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1968,00
Oferta z najniższą ceną: 1968,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2440,32
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA ATLINE SPÓŁKA JAWNA ADAM PRUSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA ATLINE SPÓŁKA JAWNA ADAM PRUSKI
- Firma ATLine Spólka jawna Sławomir Pruski, ul. Franciszkańska 125, 91-845 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8737,92
Oferta z najniższą ceną: 8737,92 / Oferta z najwyższą ceną: 9446,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lućmierz i Rosanów
- 72/ZP/24 - REMONT BUDYNKÓW I OBIEKTÓW BUDOWLANYCH (INSTALACJA HYDRANTOWA, NAWIERZCHNIA BOISKA)
- DOSTAWA BETONU TOWAROWEGO C35/45 ZGODNEGO Z NO-17A- 204:2015 W FORMIE PŁYNNEJ W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 600m2 ORAZ BETONU CHUDEGO B 7,5 W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 20 m2
- Dostawa wyrobów ortopedycznych i protez
- Przebudowa i rozbudowa dróg dla pieszych wraz z przejściem dla pieszych i peronem przystankowym na terenie Gminy Miasto Zgierz - ul. Długa, ul. Podgórna, ul. Tatrzańska
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowania urządzeń technicznych i energetycznych wraz z dostawą materiałów i części eksploatacyjnych
- Kompleksowa usługa serwisowa instalacji teletechnicznej
- Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej.
- 70/ZP/24 Remonty i konserwacje budynków , sieci wodociągowej , zbiornika p.poż i wyłączników w Nowym Glinniku , Łodzi , Gałkówku i Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- II Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.