eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Bezgotówkowy zakup paliwa do popjazdów służbowych WORD.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Radom: Bezgotówkowy zakup paliwa do popjazdów służbowych WORD.
Numer ogłoszenia: 153710 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Sucha 13, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3314163, faks 048 3314183.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliwa do popjazdów służbowych WORD..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa w ramach: - Zadania nr 1 - benzyny bezołowiowej Pb-95 w ilości ok. 184.000 l. - Zadania nr 2 - oleju napędowego ON w ilości ok. 105.000 l. Podana ilość jest wielkością szacunkową i nie wiąże Zamawiającego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Zakupione paliwo musi spełniać warunki określone przez polskie normy : PB (PN-EN 228:2009). 2.Realizacja zamówienia odbywać się będzie w: - systemie bezgotówkowym; - sukcesywnie; - w zależności od potrzeb Zamawiającego - poprzez tankowanie zbiorników paliwa w pojazdach Zamawiającego; - innych zbiorników Zamawiającego przeznaczonych do tankowania Wielkość lub zakres zamówienia: 1.Ilość zamawianego paliwa ma charakter szacunkowy i w przybliżeniu odpowiada zapotrzebowaniu WORD w Radomiu na ten rodzaj paliwa. 2.Zamówienie faktyczne obejmować będzie udokumentowaną i realnie zakupioną ilość paliwa na potrzeby WORD w Radomiu w trakcie realizacji zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa niż podana w niniejszej siwz. 4.Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za paliwo pobrane. 5.Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą upływu terminu jej obowiązywania. 6.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Warunki realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowej, jednoznacznej ewidencji ilości wydanego paliwa, poprzez wydanie osobie pobierającej pisemnej informacji zawierającej następujące dane identyfikacyjne: - data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji, - numer i adres stacji na której dokonano transakcji - numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, - cena brutto 1 litra zakupionego paliwa przed upustem - cena brutto 1 litra zakupionego paliwa po udzieleniu upustu - ilość zakupionego paliwa - wartość transakcji przed upustem - wartość transakcji po upuście Warunki gwarancji : 1.Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz.1441) zgodnego z normą PN-EN 228:2009. 2.Wykonawca zobowiązany będzie na życzenie Zamawiającego do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych sprzedawanego paliwa. 3.W zakresie reklamacji związanej z niewłaściwą jakością paliwa obowiązują następujące zasady: - w przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości paliwa zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego która zostanie przebadana w specjalistycznym laboratorium na koszt Wykonawcy; - w przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą dostawę oraz pokryje koszty ewentualnych straty poniesionych z powodu dostawy złej jakości paliwa. Inne istotne postanowienia umowne; 1.Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do potrzeb WORD. 2.Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się 2 razy w miesiącu zbiorczymi fakturami ze wszystkich dokonanych transakcji zakupu paliwa w okresach od 1 do 15 oraz od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca, na podstawie prowadzonej dokumentacji z każdorazowego zakupu bezgotówkowego. 3.Do każdej faktury załączane będą zestawienia wszystkich transakcji, dokonanych w danym okresie rozliczeniowym, zawierające następujące dane: - nazwę produktu, - nr rej pojazdu, - ilość pobranego paliwa, - cenę jednostkową paliwa brutto widniejącą na dystrybutorze w momencie tankowania, - cenę jednostkową paliwa brutto po udzieleniu upustu - wartość zakupu brutto, - podatek VAT, - wartość udzielonego upustu, - wartość zakupu netto. 4.Termin płatności - 14 dni liczony od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 5.Sprzedaż odbywać się będzie wg cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa z uwzględnieniem upustu procentowego zadeklarowanego w ofercie. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określonych w art. 29 ust. 4 ustawy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Wymogami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej siwz. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Stacja paliw Wykonawcy Zadania nr 1 nie może znajdować się w odległości większej niż 3,5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Suchej 13 w Radomiu. Odległość będzie liczona od głównej bramy wyjazdowej z WORD (obok portierni) w Radomiu do dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy i z powrotem najkrótszą drogą publiczną. 2.Stacja paliw Wykonawcy Zadania nr 2 nie może znajdować się w odległości większej niż 2 km od miejsca egzaminowania WORD przy ul. Radomskiego 1 w Radomiu. Odległość będzie liczona od głównej bramy wyjazdowej z miejsca egzaminowania WORD przy ul. Radomskiego 1 w Radomiu do dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy i z powrotem najkrótszą drogą publiczną. 3.Odległość ma być liczona w kilometrach z zaokrągleniem do 100 metrów. 4.Stacja lub stacje paliw Wykonawców winny być czynne całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 5.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6.Termin realizacji zamówienia dla Zadania nr 1 oraz dla Zadania nr 2: od 01.07.2012r. do 30.06.2016 r. 7.Miejsce wykonania zamówienia: stacje paliw Wykonawcy/Wykonawców. 8.Wykonawca lub Wykonawcy poszczególnych części zamówienia winni dostarczać rodzaje paliw, o których mowa w SIWZ tj. benzynę bezołowiową Pb95 dla Zadania 1 oraz olej napędowy ON dla Zadania 2. 9.Cena w ofercie winna być podana wg stanu na dzień 21.05.2012 r. (dzień otwarcia ofert)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 3 ustawy zamawiający przewiduje w okresie trwania umowy możliwość udzielenia ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust. l pkt 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia ewentualnych zamówień uzupełniających w ilości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.12.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca będzie musiał wykazać się posiadaniem aktualnej koncesji na dystrybucję i obrót paliwami. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana również Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Udzielony upust - 40
  • 3 - Odległość do stacji paliw - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących przypadkach: 1.w przypadku gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy. 2.w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu ul. Sucha 13, 26-600 Radom.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba WORD w Radomiu przy ul. Suchej 13, pokój 26, i pietro (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny, bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 w ilości ok. 184.000 l. Stacja paliw Wykonawcy Zadania nr 1 nie może znajdować się w odległości większej niż 3,5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Suchej 13 w Radomiu. Odległość będzie liczona od głównej bramy wyjazdowej z WORD (obok portierni) w Radomiu do dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy i z powrotem najkrótszą drogą publiczną. Odległość ma być podana w kilometrach z zaokrągleniem do 100 metrów. Stacja lub stacje paliw Wykonawców winny być czynne całodobowo przez 7 dni w tygodniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.12.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Udzielony upust - 40
    • 3. Odległość do stacji paliw - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny, bezgotówkowy zakup oleju napędowego ON w ilości ok. 105.000 l. Podana ilość jest wielkością szacunkową i nie wiąże Zamawiającego. Stacja paliw Wykonawcy Zadania nr 2 nie może znajdować się w odległości większej niż 2 km od miejsca egzaminowania WORD przy ul. Radomskiego 1 w Radomiu. Odległość będzie liczona od głównej bramy wyjazdowej z miejsca egzaminowania WORD przy ul. Radomskiego 1 w Radomiu do dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy i z powrotem najkrótszą drogą publiczną. Odległość ma być podana w kilometrach z zaokrągleniem do 100 metrów. Stacja lub stacje paliw Wykonawców winny być czynne całodobowo przez 7 dni w tygodniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Udzielony upust - 40
    • 3. Odległość do stacji paliw - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.