eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPN/23MW/06/2008



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Warszawa: PN/23MW/06/2008
Numer ogłoszenia: 153644 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie, ul. Wolska 37, 01-201 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3355212,214, fax 022 3355226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN/23MW/06/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na dostawy mięsa i wędlin

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Cena 100 % W postępowaniu o zamówienie publiczne na dostawy mięsa i wędlin mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a)zaproponują stałość cen na cały okres trwania umowy, b) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami. c) spełniają warunki zawarte w SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące mięsa i wędlin oraz ich dostaw: a)muszą być wyrabiane zgodnie z polskimi normami, b)muszą posiadać odpowiedni smak, zapach, kolor, c) muszą być bezwzględnie świeże, 3. Zamawiający będzie składał zamówienia pisemnie lub telefonicznie na 3 dni z góry z wyszczególnieniem ilości i asortymentu. Dostawa towaru musi odbywać się 2 razy w tygodniu (we wtorki i czwartki) w przykrytych kontenerach, samochodem - chłodnią przystosowanym do przewozu mięsa i wędlin, 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożona jest dostawa. W przypadku stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru a wymiana zakwestionowanego towaru musi nastąpić do 4 godz. od momentu zgłoszenia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzupełnienia dostawy w razie potrzeby w sytuacji kiedy nastąpi zmniejszenie lub zwiększenie liczby pacjentów, 6. Zamawiający wymaga łatwego kontaktu z dostawcą, 7. Transport na koszt i ryzyko Wykonawcy, 8. Termin płatności: 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 9. Forma płatności: przelew.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy mięsa i wędlin zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (poświadczone przez odpowiedni urząd nie wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b)zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, d) certyfikaty poświadczające, iż produkty wyrabiane są zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami i wymogami sanitarnymi. e) dokumenty potwierdzające udział Podwykonawców oraz określające warunki współpracy między Wykonawcą a Podwykonawcami wraz z wymaganymi prawem uprawnieniami Podwykonawców. 2. Do oferty należy dołączyć podpisany formularz Oświadczenie (zał. nr 3)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakazny.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zakaźnego w Warszawie ul. Wolska 37 lub ze strony internetowej.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zakaźnego w Warszawie ul. Wolska 37.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso i wędliny drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony ponizej 206 000 euro na dostawy mięsa i wędlin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso wędliny wieprzowe i wołowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony ponizej 206 000 euro na dostawę mięsa i wędlin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.