Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-30
Lubin: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubin
Numer ogłoszenia: 153606 - 2007; data zamieszczenia: 30.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, fax (076) 8403140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja dróg gminnych wewnętrznych klasy L i D w zakresie podniesienia jakości nawierzchni istniejących dróg, wraz z częściowym uporządkowaniem odwodnienia pasa drogowego. Zakres robót remontowych przewiduje częściową wymianę istniejącej warstwy konstrukcji drogi na warstwę z podbudowy z kruszywa łamanego - niesortu 0 - 31 mm, grubości 20 cm oraz wykonanie modernizacji poprzez ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej grubości 4 cm. Zakres prac obejmuje również remont pobocza gruntowego przez plantowanie oraz wykonanie regulacji studzienek urządzeń podziemnych w pasie drogowym. Na włączeniach dróg należy zamontować oznakowanie pionowe, zgodnie z projektem. Przewidziano również remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i ułożenie dywanika asfaltowego. Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zad. A - 40000.00 zł Zad. B - 40000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi SIWZ. Warunkiem udziału w przetargu jest: - wykonanie, przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, remontów, przebudowy, modernizacji lub budowy, co najmniej 20 km dróg o nawierzchni asfaltowej, fakt wykonania takich robót, wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z datą i miejscem ich wykonania, musi być potwierdzony referencjami od inwestora; - załączenie do oferty potwierdzonych kserokopii uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej;- załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie przewidzianym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej, wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( remontów, przebudowy, modernizacji lub budowy, co najmniej 20 km dróg o nawierzchni asfaltowej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje od inwestora.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubin, 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6a, pok nr 3 - Referat Inwestycji..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6, pok. nr 2 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. A obejmuje przebudowę dróg wewnętrznych w następujących miejscowościach: Gorzyca, Obora, Szklary Górne, Księginice, Składowice, Ustronie, Zalesie, Chróstnik, Wiercień, Lisiec, Zimna Woda, Karczowiska, Raszówka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. B obejmuje przebudowę dróg wewnętrznych w następujących miejscowościach: Gorzelin, Raszowa, Pieszków, Osiek, Miroszowice, Niemstów - Łazek, Czerniec, Miłosna, Miłoradzice, Gogołowice..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych - podopiecznych MOPS Lubinie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej Centrum Wystawienniczego Dziedzictwa Kulturowego Regionu Dolnego Śląska w miejscowości Księginice w Gminie Lubin.
- Dostawa artykułów żywnościowych na III kwartał 2024r.
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 170521C relacji Białowieżyn -Lipno
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- Rozwój sieci drogowej na terenie Gminy Gostycyn
- Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z elementami małej architektury
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Bosewo oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stara Pecyna
- Remont nawierzchni zatok autobusowych w Poznaniu - dot. przystanków pn. "Rynek Wschodni" oraz "Główna"
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.