eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćZakup i dostawa znaków drogowych



Ogłoszenie z dnia 2008-01-22

Zamość: Zakup i dostawa znaków drogowych
Numer ogłoszenia: 15359 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396332, fax 0846396332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.zamosc.pl ; www.bip.zdp.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa znaków drogowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia : - znaki drogowe typu A, B i D - 309 szt. - tabliczki do znaków - 220 szt. - urządz.bezp.ruchu drogow. - 47 szt. - tablica E-17a - 1 szt. - uchwyty uniwersalne do mocowania znaków - 1500 szt. - słupki z rur 2 cale dł. 3,5mb - 350 szt. - taśma ostrzegawcza U-22 - 10szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.20 - Znaki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1000,00 zł. należy wpłacić do dnia 12/02/2008 godz. 9:45 na konto Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Doświadczenie zawodowe a) w przetargu mogą brać udział Wykonawcy posiadający doświadczenie zawodowe (referencje), udokumentowane zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat. b) w załączonych referencjach należy potwierdzić wykonanie co najmniej 2-ch dostaw o zakresie porównywalnym do niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostaw. Załączone referencje muszą potwierdzać, że zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. 2. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty oraz oświadczenia : 1.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w p. VI.2. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 2 ustawy na formularzu zgodnym z treścią zał. nr 2 do formularza oferty 1.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , albo dokument wystawiony wcześniej, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 1.1.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się , że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 1.1.4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 1.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.2. Wzór umowy podpisany przez osobę uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. 1.3. Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.4. Certyfikat jakości - świadectwo kwalifikacji na produkcję oznakowania pionowego, a w przypadku braku normy dołączyć aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę. 1.5. Znaki drogowe powinny posiadać jeden z poniższych certyfikatów : - aktualny certyfikat na znak bezpieczeństwa - aktualny certyfikat na znak budowlany B - oznakowanie znakiem CE Sprawdzenie kompletności i aktualności wymaganych dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty oraz oświadczenia : 1.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w p. VI.2. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 2 ustawy na formularzu zgodnym z treścią zał. nr 2 do formularza oferty 1.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , albo dokument wystawiony wcześniej, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 1.1.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się , że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 1.1.4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 1.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.2. Wzór umowy podpisany przez osobę-y uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. 1.3. Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.4. Certyfikat jakości - świadectwo kwalifikacji na produkcję oznakowania pionowego, a w przypadku braku normy dołączyć aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę. 1.5. Znaki drogowe powinny posiadać jeden z poniższych certyfikatów : - aktualny certyfikat na znak bezpieczeństwa - aktualny certyfikat na znak budowlany B - oznakowanie znakiem CE

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.zamosc.pl ; www.bip.zdp.zamosc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu 22-400 Zamość ul. Szczebrzeska 69.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu 22-400 Zamość ul. Szczebrzeska 69 pok. Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.