eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie Studium Techniczno - Ekonomiczno Środowiskowego wraz z materiałami do decyzji środowiskowej dla inwestycji polegającej na Budowie obwodnicy Dobrego Miasta i Smolajn w ciągu drogi krajowej nr 51, o długości około 11 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Olsztyn: Wykonanie Studium Techniczno - Ekonomiczno Środowiskowego wraz z materiałami do decyzji środowiskowej dla inwestycji polegającej na Budowie obwodnicy Dobrego Miasta i Smolajn w ciągu drogi krajowej nr 51, o długości około 11 km
Numer ogłoszenia: 153578 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Studium Techniczno - Ekonomiczno Środowiskowego wraz z materiałami do decyzji środowiskowej dla inwestycji polegającej na Budowie obwodnicy Dobrego Miasta i Smolajn w ciągu drogi krajowej nr 51, o długości około 11 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie Studium Techniczno - Ekonomiczno Środowiskowego wraz z materiałami do decyzji środowiskowej dla inwestycji polegającej na Budowie obwodnicy Dobrego Miasta i Smolajn w ciągu drogi krajowej nr 51, o długości około 11 km

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać: 1) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2) a) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 600 tyś. PLN (wartości podane w dokumentach w innych walutach niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego); b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi - (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu), lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 tyś. PLN (wartości podane w dokumentach w innych walutach niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt a) i b) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy; 3) Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych stanowisk: Główny projektant z uprawnieniami projektowymi, drogowymi (bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) -1 osoba, min. staż - 5 lat, doświadczenie - kierował realizacją min. 4 opracowań projektowych w zakresie dróg klasy GP lub wyższej; Autor opracowania Raportu oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko - 1 osoba, doświadczenie - opracował min. 3 Raporty oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji drogowych klasy GP lub wyższej, które zostały zaopiniowane pozytywnie przez GDDKiA W-wa w ciągu ostatnich 3 lat; Projektant z uprawnieniami projektowymi, drogowymi (bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - 1 osoba, min. staż - 3 lata, doświadczenie - wykonał min. 4 opracowania projektowe w zakresie dróg klasy GP lub wyższej; Sprawdzający z uprawnieniami projektowymi, drogowymi (bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) -1 osoba, min. staż - 5 lat, doświadczenie - wykonał lub sprawdził min. 4 opracowania projektowe w zakresie dróg klasy GP lub wyższej. Projektant z uprawnieniami projektowymi, mostowymi (bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - 1 osoba, doświadczenie - wykonał min. 3 projekty budowlane i wykonawcze przyjęte do realizacji obiektów typu: most lub wiadukt lub przejście podziemne, w ciągu dróg min. klasy GP, w ciągu ostatnich 5 lat; Sprawdzający z uprawnieniami projektowymi, mostowymi (bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) -1 osoba, doświadczenie - wykonał/sprawdził min. 3 projekty budowlane i wykonawcze przyjęte do realizacji obiektów typu: most lub wiadukt lub przejście podziemne, w ciągu dróg min. klasy GP, w ciągu ostatnich 5 lat. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2).3). 4) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykonał co najmniej 3 dokumentacje projektowe w zakresie dróg klasy GP lub wyższej; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2).4) każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. A) Oświadczenie o spełnianiu warunków okreslonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w ubieganiu sie o zamówienie publiczne dokument składa każdy z wykonawców). F) Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, za okres jak w zdaniu poprzednim (np. PIT - rozliczenie roczne). G) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt III.2).2 .b) niniejszego ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wystepujących wspólnie w ubieganiu sie o zamówienie publiczne dokument składa wykonawca odpowiedzialny za spełnienie warunku). H) Informacja o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.2).3) niniejszego ogłszenia wraz z kopią uprawnień budowlanych do projektowania (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) tych osób (w przypadku wykonawców wystepujących wspólnie w ubieganiu sie o zamówienie publiczne dokument składa wykonawca odpowiedzialny za spełnienie warunku). I) Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie wykonawcy). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2).4) niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji projekty zostały wykonane należycie (w przypadku wykonawców wystepujących wspólnie w ubieganiu sie o zamówienie publiczne dokument składa wykonawca odpowiedzialny za spełnienie warunku). J) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt III.2)B), D) i E) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organ, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - w pkt III.2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp. K) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt J)., zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. L) Dokumenty, o których mowa w pkt J) i K) powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt III.2)B) - III.2)E).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, odebrać w siedzibie Zamawiajacego,otrzymać za zaliczenim pocztowym. SIWZ bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Sekretariat - pok. 113 (I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.