eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej w jednostkach Policji woj. zachodniopomorskiego, wraz z dostawą telefonów komórkowych z akcesoriami oraz modemów dostępu do Internetu.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Szczecin: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej w jednostkach Policji woj. zachodniopomorskiego, wraz z dostawą telefonów komórkowych z akcesoriami oraz modemów dostępu do Internetu.
Numer ogłoszenia: 153491 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej w jednostkach Policji woj. zachodniopomorskiego, wraz z dostawą telefonów komórkowych z akcesoriami oraz modemów dostępu do Internetu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej dla Policji woj. zachodniopomorskiego, przez okres 24 miesięcy od dnia aktywowania pierwszej partii kart SIM. Świadczone usługi telekomunikacyjne zapewnić mają między innymi łączność głosową, tekstową (SMS), multimedialną (MMS) oraz mobilny dostęp do zasobów Internetu. Realizacja usług odbywać się będzie poprzez wykorzystanie dostarczonych przez Wykonawcę aktywnych kart SIM oraz aparatów telefonii komórkowej i modemów wraz z akcesoriami i futerałami. 2.Zamówienie obejmuje dostarczenie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (jednak nie wcześniej niż po 9 dniach kalendarzowych i nie później niż po 16 dniach kalendarzowych od podpisania umowy); 1) 512 aktywnych kart SIM, które mają być aktywowane wg następującego harmonogramu: a)4 szt. z pakietem kwotowym 150 zł brutto ma być aktywowana po 21 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia, b)100 szt. z pakietem kwotowym 90 zł brutto ma być aktywowana po 21 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia, c)244 szt. z pakietem kwotowym 40 zł brutto ma być aktywowana po 21 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia, d)4 szt. z pakietem kwotowym 90 zł brutto ma być aktywowana po 39 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia, e)160 szt. z pakietem kwotowym 40 zł brutto ma być aktywowana po 39 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia 2) 20 nieaktywnych kart SIM (stanowiących rezerwę sprzętową) które mają być aktywowane w przypadku zagubienia lub kradzieży po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego takiej potrzeby. 3) 529 szt. nowych komórkowych aparatów telefonicznych w rozbiciu ilościowym na modele wyspecyfikowane w załączniku do siwz nr 3 : a)telefon typu A (specyfikacja w siwz) w ilości 6 szt. b)telefon typu B (specyfikacja w siwz) w ilości 109 szt. c)telefon typu C (specyfikacja w siwz) w ilości 414 szt. - - -Z czego 2 aparaty typu A, 5 aparatów typu B i 10 aparatów typu C będą stanowiły rezerwę sprzętową. 4) 10 mobilnych dostępów do internetu wraz z modemami, z abonamentem kwotowym 40 zł brutto, które mają być aktywowane wg następującego harmonogramu: a)2 szt. po 21 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia, b)6 szt. po 39 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia, c)2 szt. - w dniu 22.12.2008r. ---Liczba aktywnych kart SIM oraz mobilnych dostępów do internetu nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Cena usług w trakcie trwania usługi telekomunikacyjnej w zakresie usług zawartych w ofercie realizowanych na terenie Polski nie może ulec zmianie przez okres trwania umowy. 3.Świadczenie usługi - wyspecyfikowane jest w siwz. 4.Wymagania zamawiającego, w zakresie świadczenia usługi -wyspecyfikowane są w siwz. 5.Wymagania dotyczące zapewnienia zasięgu sieci telefonii komórkowej w obszarze wskazanym przez Zamawiającego - wyspecyfikowane są w siwz. 6.Wymagania dotyczące kart SIM -wyspecyfikowane są w siwz. 7.Wymagania dotyczące aparatów telefonicznych-wyspecyfikowane są w siwz. 8.Wymagania dotyczące modemów-wyspecyfikowane są w siwz. 9. Wymagania dotyczące warunków gwarancji i serwisu.-wyspecyfikowane są w siwz. 10.Faktury, bilingi- -wyspecyfikowane są w siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 26.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.400,- zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (wymienionych szczegółowo w załączniku do siwz nr 1), 2. niepodleganie wykluczeniu z art. 24 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione przez właściwy urząd) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.aktualny wpis prowadzonej działalności gospodarczej do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 3.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wykaz (wg załącznika do siwz nr 2) musi potwierdzać realizację co najmniej 3 usług świadczenia usługii telefonii komórkowej dla określonej firmy, podmiotu gospodarczego, w ilości minimum 350 kart SIM wraz z aparatami telefonicznymi i umową zawartą na minimum 24 miesiące. 4.W celu potwierdzenia ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego (zgodnie w wymogiem zawartym w rozdziale III pkt 3 ust. 1) ) zamawiający żąda opisu zakresu świadczenia usługi poprzez określenie procentowej dostępności usługi na terenie Polski. Ponadto do oferty załączyć należy : 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik do siwz nr 1). 2.Tabelę oferowanych parametrów technicznych dla komórkowych aparatów telefonii komórkowej (wg załącznika nr 4) 3.Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonwcy/ców (jeżeli zachodzi taka okoliczność), które należy załączyć do oferty w oryginale lub koopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/907/Szczegoly_ogloszen.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, Szczecin,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, Zespol ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.