Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Zawiercie: WYKONANIE PRAC GEODEZYNYCH, TJ. POMIARÓW SYTUACYJNO-WYSOKOŚCIOWYCH DLA USTALENIA GRANIC NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ SKARBU PAŃSTWA WOKÓŁ 5 (PIĘCIU) ZBIORNIKÓW WODNYCH W OBRĘBACH DZIBICE I PRZYŁUBSKO GM. KROCZYCE, ORAZ PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I PRAWNEJ NIEZBĘDNEJ DO REGULACJI STANÓW PRAWNYCH W/W TERENÓW WG. ZAŁĄCZONYCH WARUNKÓW TECHNICZNYCH
Numer ogłoszenia: 153484 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710710-2 w. 315, fax 032 6721971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC GEODEZYNYCH, TJ. POMIARÓW SYTUACYJNO-WYSOKOŚCIOWYCH DLA USTALENIA GRANIC NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ SKARBU PAŃSTWA WOKÓŁ 5 (PIĘCIU) ZBIORNIKÓW WODNYCH W OBRĘBACH DZIBICE I PRZYŁUBSKO GM. KROCZYCE, ORAZ PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I PRAWNEJ NIEZBĘDNEJ DO REGULACJI STANÓW PRAWNYCH W/W TERENÓW WG. ZAŁĄCZONYCH WARUNKÓW TECHNICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych, tj. pomiarów sytuacyjno-wysokościowych dla ustalenia granic nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa wokół 5 (pięciu) zbiorników wodnych wraz z wyznaczeniem linii brzegowych tych zbiorników w obrębach Dzibice i Przyłubsko Gm. Kroczyce, wykonanie aktualizacji map ewidencyjnych i zasadniczych oraz części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków dla ww. terenów, a następnie przygotowanie dokumentacji geodezyjnej (Wyrysów, wypisów, wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych) i dokumentów prawnych (decyzji, aktów notarialnych oraz aktów własności ziemi pierwotnych właścicieli tych terenów) niezbędnych do regulacji stanów prawnych tych terenów wg. załączonych warunków technicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 4 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe. Wykonawca w celu spełnienia wymagań, powinien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji - 1 i 2 , jak również wykazać przynajmniej po jednej osobie posiadającej przeszkolenie z obsługi systemu GEOINFO integra i GEOINFO V lub równoważnych systemów. 4. Oświadczenie wykonawcy gwarantujące, że program równoważny, przy pomocy którego wykonawca zmodernizuje bazę danych, nie spowoduje niekompatybilności technicznej z pierwotnymi elementami bazy danych, a wyniki ( dane podmiotowe i przedmiotowe ) zleconej pracy geodezyjnej opracowane w programie równoważnym wykonawca przekonwertuje do programu geodezyjnego Zleceniodawcy - tj. GEOINFO integra oraz GEOINFO V
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych (pokój 309 -III p).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych (pokój 309 -III p).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Zakup trzech agregatów prądotwórczych (2 sztuki 50kW, 1 sztuka 80kW) wraz z trzema przyczepami transportowymi."
- Modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z pionem wodno-kanalizacyjnym w placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych "Pełna Chata" i "Na Jurze" w Górze Włodowskiej - III postępowanie
- "Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu" 6 Części
- Dzierżawa urządzeń do druku podążającego dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa produktu leczniczego
- Dostawa papieru do drukowania
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termomodernizacja budynków Gminy Nowe Miasto Lubawskie
- Budowa węzła przesiadkowego - budynku garażowego otwartego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku w celu utworzenia powiatowego magazynu zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w Wałczu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy pomieszczeń przeznaczonych na kuchnię wraz ze stołówką na pomieszczenia biurowe i magazyny w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Wykonanie chodnika na ul. Czarna Droga na odcinku od ul. Zbylitowskiej do ul. Lisiej"
- Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Przyjezierze
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





