eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damasławekzakup i dostawa 200t węgla i 20 t miału węglowego na rok 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-30

Damasławek: zakup i dostawa 200t węgla i 20 t miału węglowego na rok 2007
Numer ogłoszenia: 153465 - 2007; data zamieszczenia: 30.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów, ul. Słoneczna 4, 62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 26 13 039, fax 0-67 26 13 039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa 200t węgla i 20 t miału węglowego na rok 2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: węgiel kamienny orzech łączony o następującej charakterystyce: SWW 01131 Typ 32.1, Klasa 30/05/06, Wart.opałowa 30 000, zawart.popiołu do 5.2 %, wilgoci 3.7%, siarki 0.6% w ilości 200 ton, oraz: miał węglowy SWW 01134, Typ 32.1, Klasa 21/18/08, Wart opał 21 500, zawart.popiołu do 17.50%, wilgoci 12.4%, siarki 0.71% w ilości 20 ton,10000000-3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.00.00.00 - Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.00.00 - Produkty pochodne ropy i węgla .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.oferta wykonawcy - wg załącznika p.n. Formularz ofertowy 2.aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 3.oświadczenia wynikające z art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. 4.oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. 5.zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wydane nie wcześniej niż 60 dni przed upływem terminu składania ofert 6.zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby oferenta o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością oferenta , wydane nie wcześniej niż 60 dni przed upływem terminu składania ofert, 7.informacja z Centralnego Rejestru Skazanych na temat karalności członków kierownictwa firmy wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8.Informacja z banku, w którym oferent posiada rachunek, potwierdzające wysokość środków dostępnych na koncie w kwocie co najmniej 150 tyś. zł lub potwierdzenie zdolności kredytowej wykonawcy na kwotę 150 tyś. zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.wykaz dostaw zrealizowanych i realizowanych przez oferenta o zbliżonej wielkości i złożoności do zadania będącego przedmiotem przetargu w ciągu ostatnich 3 lat 10.oświadczenie o warunkach odroczenia płatności faktur 11.referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówień podobnej wielkości przynajmniej 2 12.zaparafowany wzór umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oferta wykonawcy - wg załącznika p.n. Formularz ofertowy 2.aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 3.oświadczenia wynikające z art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. 4.oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. 5.zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wydane nie wcześniej niż 60 dni przed upływem terminu składania ofert 6.zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby oferenta o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością oferenta , wydane nie wcześniej niż 60 dni przed upływem terminu składania ofert, 7.informacja z Centralnego Rejestru Skazanych na temat karalności członków kierownictwa firmy wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8.Informacja z banku, w którym oferent posiada rachunek, potwierdzające wysokość środków dostępnych na koncie w kwocie co najmniej 150 tyś. zł lub potwierdzenie zdolności kredytowej wykonawcy na kwotę 150 tyś. zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.wykaz dostaw zrealizowanych i realizowanych przez oferenta o zbliżonej wielkości i złożoności do zadania będącego przedmiotem przetargu w ciągu ostatnich 3 lat 10.oświadczenie o warunkach odroczenia płatności faktur - wg. zał. Nr 6 11.referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówień podobnej wielkości przynajmniej 2 12.zaparafowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. termin płatności - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającegotj. Urząd Gminy Damasławek ul Rynek 8 62-110 Damasławek pokój nr 8 w godz 7.30-13.00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Damasławek ul. Rynek 8 62-110 Damasławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.