Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Zamość: Dostawa warzyw, jabłek i kiszonek
Numer ogłoszenia: 153461 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Zamościu , ul. Okrzei 14, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 6380070, faks 0-84 6395047.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw, jabłek i kiszonek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw, jabłek i kiszonek Część I Kapusta biała-11 000,00 kg; Część II Marchew -10 000,00 kg; Część III Cebula -5 000,00 kg; Część IV Burak ćwikłowy 7 000,00 kg; Część V Por -300,00 kg Seler -300,00 kg Pietruszka -300,00 kg; Część VI Jabłko -400,00 kg; Część VII Ogórek kiszony -4 500,00 kg Kapusta kiszona -4 500,00 kg; Część VIII Ziemniak-17 000,00 kg; Część IX Ziemniak -17 000,00 kg; Część X Ziemniak -17 000,00 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.14.10 - 01.12.14.10 01.12.11.12 - 01.12.11.12 01.12.11.13 - 01.12.11.13 01.12.11.11 - 01.12.11.11 01.12.11.10 - 01.12.11.10 01.12.13.21 - 01.12.13.21 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona 01.11.21.00 - 01.11.21.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest pobieraneIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków postępowania dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VI ppkt 1, według formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1)prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2)wypełnione i podpisane oświadczenie o danych Wykonawcy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; 4)zatwierdzony przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Zamościu ul. Okrzei 14, 22-400 Zamość.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Zamościu ul. Okrzei 14, 22-400 Zamość /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Szkolnej 2 w miejscowości Wola Uhruska.
- Usługa wykonania obowiązkowych przeglądów konserwacyjnych i konserwacji "UTB" będących na ewidencji 32 WOG Zamość oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce, w okresie od dnia 7 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części: CZĘŚĆ nr VI: Różne produkty spożywcze.
- dostawa wyrobów gotowych.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





